Lopunaika, eli nyt tulee paljon niitä, jotka sanovat että ovat voideltuja, eli vääriä "kristuksia", vääriä "messiata".
Nyt, Rakkaat miehet, veljet ja nuorukaiset. tämä ketju on erittäin tärkeä sillä:
Matt. 24:5
5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Monet ,väittävät että ovat Jumalan Voideltuja eli "kristus" ja hebreaksi "messias"
Mitä Jeesus sanoo?
Tutkikaa ja lukekaa.
Mitä ja mistä tulee lukea ja tutkia?
Se Raamattu eli Kirjoitukset mihin Jeesus, Pietari, Paavali, Johannes, ja muut viittaavat, ON Suomessa, Suomen kielinen käännös 33/38
ja se tunnetaan Vanhana Testamenttina, jossa EI OLE UUTTA MUKANA:
Tämä on se Raamattu eli kirjoitukset, mihin Jeesus viittaa.
Joten, mitä Kirjoitukset ja tässä Jeesus puhuu, mihin voideltuua ja mitä se voitelu on?
Kuka on arvollinen saamaan voitelun ja kuka ei?
Tästä on selvät kohdat, joten ne te tiedättä.
Ap. t. 11:26
26 Ja he vaikuttivat yhdessä kokonaisen vuoden seurakunnassa, ja niitä oli paljon, jotka saivat heiltä opetusta; ja Antiokiassa ruvettiin opetuslapsia ensiksi nimittämään kristityiksi.
"Muinaiskreikkalaisesta sanasta Χριστος, joka tarkoittaa voideltua eli Kristusta. Apostolien tekojen mukaan nimitys kristitty otettiin käyttöön ensimmäisenä Antiokian seurakunnassa. "
Nyt, jos syntyy keskustelua, jatkan ja tuon sen esille mitä aivoittelen, ellei, ketju tulee esille, "lihassa" joku päivä, ja varmasti ilmestyskirjan tapausissa.
Jos Jumala on edelleen sama ja ei muutu, niin KENELLE, pyhä voitelu annettiin Kirjoitusten mukaan?
ja tässä oleva, tapaus, antiokissa, oli että, siellä oli oppilaita, jotka sitten saivat voitelun, ja jokainen heistä, "täytti" Mookseksen vaatimukset.
eli oli mies!
Nyt voiko voitelu, olla myös naisessa?
Toki voi olla, on heti mielessäsi, mutta, toki voit sen sitten esittää ja tuoda esille?
se että on Jooelin tapaus, heti, Luukkaan tarkan tutkimuksen, alla ja sitten meille kirkoitettu, on se että Lopunaikoina, Jumalan Henki tulee KAIKEN lihan PÄÄLLE.
Kun Jumala voiteli ennen vanhaan, niin sen perusteella Pyhä Henki tuli sisälle ihmiseen.
ellen sanoisi aatamiin eli mieheen.
Nyt, onko Kirjoitukissa, paikkaa jossa, voitelu on naisen sisällä?
Joten otan lisää kahvia ja jatkan jos tahdotte.
se että ilmestyskirjan peto, voittaa ja annetaan voittaa, Pyhää Sukua, ja valittuja, niin, merkitseekö tämä että, joku joka ei ole mies, voittaa jopa valitutkin.
ja taas, onko Jumala valinnut naisia, palvelemaan itseään, kuten nykyjään on tapana?
Ilmestyskirja:
Ilm13
6 Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.
Missä on se maja, (Esim Mooseksen näkemä, tahi Salomonin temppeli) jossa Jumala tahtoo asua ja asuu.
mikä ja mistä on TEHTY, maja jossa nyt Jumala asuu Henkensä kautta?
Joten jatkan kohta.
Kuka on voideltu?
9
198
Vastaukset
- KirjoituksetAvautuvat888
Ilm. 14:4
Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,
3. Moos. 15:18
Ja kun mies on maannut naisen kanssa ja vuodattanut siemenensä, peseytykööt he vedessä ja olkoot saastaiset iltaan asti.
3. Moos. 15:19
Ja kun naisella on vuoto, niin että verta vuotaa hänen ruumiistansa, olkoon hän kuukautistilassaan seitsemän päivää, ja jokainen, joka häneen koskee, olkoon saastainen iltaan asti.
Ehdoton kielto, maata naisen kanssa kun on kuukautisvuota:
3. Moos. 20:18
18 Jos joku makaa kuukautistilassa olevan naisen kanssa ja paljastaa hänen häpynsä, avaa hänen lähteensä, ja nainen paljastaa verensä lähteen, niin heidät molemmat hävitettäköön kansastansa.
Usein, kun Jumala lähetti kansansa sotaa,eli miehet, heidän tuli pidättäytyä makaamasta naisen kanssa.
2. Moos. 19:1
15 Ja hän sanoi kansalle: "Olkaa kolmanneksi päiväksi valmiit; älköön kukaan ryhtykö naiseen".
Tässä tapauksessa, itse Jumala tulee tapaamaan kansaa!
ja kansan tuli puhdistautua.
ja käsky on ettei kukaan saa ryhtyä, maata olla sukupuoliyhteydessä naiseen.
Tavallinen sukupuoli yhteys, niin mies on saastainen iltaa asti.
joku seikka, mitä en nyt saa mieleen tekee sen että naiset aina saastuttavat miehen, ja jos on kuutautis veri, niin heifät tapetaan.
joten, voiko saastaisen olla osa temppeliä?
Nyt tämä ei liity naisen ominaisuuksiin mitä tulee pelastukeseen, vaan tässä on kyse ilmestyskrijan pedosta ja sen uhreista.
ja itse aivoittelen että uhrit ovat miehiä, Jumalan Kuvia sekä Jumalan kanssa että Pyhä papisto sekä pyhä kansa.
Otan tässä vähän esille sen että mitä on ja miten Jumala määrittelee suvun.
miehen vai naisen kautta, vai molempien?
no sama se.
Tästä saamme pian lukea, päivän lehdistä ja medista, kun uusi uljas valta, mitä ei ole ennen ollut, mutta on nyt, sillä Daniel sanoo että se on erilainen kuin muut pedot ja Johannes on ihmeisssään kun näkee tämän uuden erillaisen pedon.
Joten, Nyt on aika, ja Jumala avaa sen mikä on lukossa. - Olenpuhunut
Hän hävisi taivaan sodan
Hän ei koskaan löytänyt tietä
Sumuisten merten yllä
Auringon tavoin hän loisti
Katsoen aaltojen alle
Josta kukaan ei enää palannut
Jotta tiedät menetys oli suunniteltu
Hän tulee johtamaan maailmaa valheiden valtaistuimella
Mutta olet ainoa joka tietää totuuden hänestä
Näytä minulle toinen maailma
Nämä surun merkit ja kaikki elämä
Nousemme ylös tältä planeetalta
Hän hävisi taivaan sodan
Hän ei koskaan löytänyt tietä
Jotta tiedät menetys oli suunniteltu
Kun kansakunnat ovat kaatuneet, tee enemmän voittaaksesi heidän rakkautensa
He saattavat kutsua sinua valheiden prinssiksi
Vastoin kaikkia mahdollisuuksia putosit
Tuolta korkealta kuin tähti
Valontuoja
Ja nyt apokalypsi on täällä
Ja sinun täytyy nousta uudelleen matalasta haudastasi
Nyt kulje tuntemattoman ohi
Mutta silti tiedän
Kun he repivät hänen siipensä
Kuulin valittavan itkun
Ja enkelit itkivät
Heidän kyyneleensä polttivat taivaan
Se kaikuu taivaissa
Kuin heidän omansa olisi juuri kuollut
Kun kansakunnat kaatuvat
Tee enemmän voittaaksesi heidän rakkautensa
Hän hallitsee maailmaa
Valheiden valtaistuimelta
Meidän silmämme eivät näe auringon laskevan
Kaikki luotu elämä haudataan tomuun
Veri ei hyväksy vuotamista
Synnit eivät hyväksy palamista
Seiso helvetin porteilla
Synny uudelleen majesteettinen olento
Jumala makaa taivaissa kuolleena, enkelit lauloivat kuoleman hymnin
Mahdikas kuninkaamme on kaatunut, heidän siipensä putoilivat ja vuotivat kyyneliä
Ihmisen tahto langetti ympärillemme tuhon
Enkelit levittivit siipensä koston silmin
Nyt he tulevat polttamaan jokaisen sielun
Kun kadut elämää jonka varastit
Jumala on kaatunut ja nyt heidän aikansa on tullut
Enkelit nousevat, tämä sota on vasta alkanut
Taivaat paloivat hänen vihasta
Olemme tehneet viimeisen syntimme, jota emme voi maksaa takaisin
Tulen lailla he polttivat maailmamme ja muunsivat sen tuhkaksi
Ei Jumalaa pelastamassa meitä enää
Tämä on loppu
Hän toi taivaan rangaistuksen kuullakseen itkumme
Valtakunta odottaa kuolemaamme kun imperiumit kaatuvat
Mustaksi muutetusta maaperästämme manala nousee
Tämä on loppu
Olen nähnyt ihmisen vihan
Hän ei nuku ennenkuin on surmannut jokaisen
Unissani, pystyn nukkumaan
Unissani, pystyn vielä olemaan vapaa
Unissani, voin vielä tuntea tuulen kun lennän
Unissani, pystyn vielä itkemään
Hänen valtakunnassaan elämme ikuisesti
Hänen valtakunnassa emme tunne kärsimystä
Jumala... miksi annoit tämän tapahtua?
Olenko vain yksi lammas joka täytyy uhrata?
Kaada puut
Polta ne tuhkaksi
Luo liekit korkeaksi
Jotta tuhka peittää maamme
Tukahduta keuhkomme
Hengitä pakokaasua
Ei toivoa muuttamassa menneisyyttä
Tämä on tie kadotukseen
Romahduta kaikki mitä näen
Maailma kaatuu ympärillämme
Ei ole jäljellä muutakuin kateutta
Kuoleman siivet ympäröivät
Olen tuhoaja
Olen kuolematon
Kärsimys jota kannan
Tuhoan kaiken mitä omistan
Olen kuolematon
Juo maailman elämä
Unohda maailma
Ei toivoa kääntyä takaisin
On aikamme kuolla
Olemme ylittäneet rajan josta ei ole paluuta
Me kaikki ymmärrä vihdoin
On meidän kohtalomme kuolla sukupuuttoon
Voit pitää minua synnintekijänä
Kärsimyksen palvelijana
Revin ihon valehtelijoilta
Ja lähetän heidät palavana mereen
Sinun mitätön sielusi kuuluu minulle
Nyt marssi!
Niinkuin orja kuten ole!
Nyt juokse!
Ennekuin peto on vapaa!
Ei ole enää opastavaa valoa, tämä on valomme loppu
Tämä on loppu
Tämä on loppu
Tämä on loppu - TanningLotion
Ei moita pitkiä tarinoita kukaan jaksa lukea. "voideltu on henkilö joka ottaa aurinkoa rannalla, ja suojaa ihoaan voiteella".
- Olenpuhunut
Teet vitsin tästäkin asiasta joten olet täysi vitsi koko ihminen.
Elämäsi on pelkkää vitsiä ja pelkkää valhetta.
Häpeä.. - Olenpuhunut
Miksi vitussa edes eksyit tänne kommentoimaan että eipä nuita jaksa lukea...
Niinku WHAT THE HELL MAN ???
YOU ARE AN DISGRACE TO HUMANRACE!!!
1. Kor. 15:
48 Minkäkaltainen maallinen oli, senkaltaisia ovat myös maalliset; ja minkäkaltainen taivaallinen on, senkaltaisia ovat myös taivaalliset.
49 Ja niinkuin meissä on ollut maallisen kuva, niin meissä on myös oleva taivaallisen kuva.
Oletus on että jokainen mies on kuten aatami eli ensimmäinen ihminen joka on vain ja yksin mies, ei sekä että.
nyt viimeinen aatami, eli Jeesus, Jumalan, Isän Poika, on myös mies.
laitan tähän yhteytteen myös voitelun sillä, toki Jumalan voitelu valuu PARTAA asti, sillä voidetta eli öljyä käytettiin runsaasti eikä kitsaasti. joten jokaisen joka voideltiin, niin hänen PARTANSA kastui öljystä :)
Se, että alussa eikä MISSÄÄN, mitä olen tutkinut tahi muilta kysellyt, ei ole tuotu esille, että Jumala olisi eevan siereimiin puhaltanut elämän hengeä, kuten on Kirjoitettu.
1 Moos 2:7 Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieramiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.
Miten on mahdollista että eläimet puhuvat ja rukoilevat Jumalaa ja Jumala vastaa heille?
Tiedän, omasta kokemuksesta, että koirat ja kissat, niillä on esim tunteita, ja ne tietävät jotain.
eli, näitä ominaisuuksia kutsutaan sielun ominaisuuksiksi.
Monesti, ihminen, sekä mies että nainen, johon suuri varaus, määritellään, tahi jaotellaan kahteen osaa henki ja sielu jotka ovat erottamattomat sekä ruumis, ja yleisempi jako on henki, sielu ja ruumis.
Jos aatami eli mies on elävä sielu, ja kaikki miehet ovat samaa tekoa:
48 Minkäkaltainen maallinen oli, senkaltaisia ovat myös maalliset;
Niin minkäkaltainen sielu on eevalla?
se että Jumalan Poika, on viimenen aatami, ei ihminen kuten väännetty sama ihminen on, joka nykyjään tarkoittaa sekä miestä että naista, sekä poikaa että tyttöä, niin se ei ole mitä ON KIRJOITETTU.
ja tässä jakeessa ei "raamatun" kääntäjät ole uskaltaneet, vääntää!
45 Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.
eli Jumalan Poikaa ei voi millään muotoa väittää sekä mieheksi että naiseksi..
se että esim naapurissa, ruotsissa, pyritään poistamaan miehen ja naisen, pojan ja tytön, sanat on saannut kansan ihmittelemään, sillä he pyrkivät muutamaan tämän joksikin, en tiedä miksi eikä hekään "vielä" tiedä:
Matt. 6
9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
Isä, selvästi on sana joka määrittelee ja määrä olennon, ja tässä se on ei tasa-arvoa!
Joten se on muutettava neuraaliksi, mitä lie sanaa tarjaovat tilalle.
Samoin Jumalan POIKA, se ei ole oikein sanottu, heidän mielestää, sillä sana poika, taas on epätasa-asrvoinen ja syrjii tyttöjä!
ja arvata saattaa että fe-naiset ovat alkujaan tämän vääryyden havainneet ja tahtovat sitten olla ajassa kiinni, kuten meetoo :)
joten. Jos Jumala ei ole antanut eevalle elävää sielua, niin mitä se merkitsee?
se että nainen tuntee ja usein, kovastikkin ei ole mistään merkki mihinkään sillä myös kissat ja koirat tuntevat, eläimet puhuvat ja rukoilevat Jumalaa, mutta vaikka heillä on toteennäytettävissä oleva sielu, niin elävää sielua heillä ei ole.
Tästä ei ole kiistaa edes naisten kanssa,kunhan en kaikkea heti esille laita.
mutta kun jatkan aivoittelua, niin johan kyä selväksi että myäs nainen tuntee, ja usein se on minua kohtaa, halveksuntaa ja "mahdollisesti" vihaa!
no en minä ole sitä tehnyt vaan minun ISÄNI, eli Jumala, älkää minua löykö sillä minä vain luen ja pyrin ymmärtämään sen mitä ISÄNI on tehnyt.
joten jos olet vihainen ole tekijälle, ei minulle.
Tosin, Jumala, eli Isäni, on oman Poikansa kautta minulle antanut, otsan joka kyllä kestää ja se ei välitä "hengellisestä" nyrkistä.
ja toki tiedän ja me tiedämme, mitä sanan otsa, merkitsee myäs henkellisesti :)
Daavid heitti eli linkosi kiven, eli sanan jättiläisen, joka oli mahdollisesti, alkujaan jumalan poikein jälkeläinen, niin kivi otsaan ja se oli loppu!
joten Sanat ovat kuin kivet ja otsa on,,. tutkikaa itse :
no sama se.
Tähän on, Herrani, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, Poikansa Jeesuksen kautta minua kouluttanut eli kasvattanut, ja nyt se tulee esille.
se että joku teksti poistetaan jostain, harjoitus paikasta, kuten tämäkin harjoitus paikka, niin se todellinen tila on koko Suomi ja siitä minua eikä sanojani voida poistaa, toki minut poistetaan, mutta ei ennenkuin Jumalani sen salliin.
ja kuten tiedätte, ilo mielin menen Herrani tykö !
no sama se ja lisää kahvia. Voideltu on se joka ottaa vastaan kymmenykset, lahjukset tai kolehdin.
Oletus että tarkoitat, sen että Jumala, eli Poika saa ja ottaa vastaan leeviläisten eli pappien Maansadosta saamansa hedelmän sekä viljat että oliivi marjat että viinit, sekä uhri lahjat ja sitten almut.
Toisaalta, voi olla että tarkoitat, nyt seurakunnassa olevia, paimenia, saarnaajia, kiertäviä kaupustelijoita ja omatekoisia profeettoja, niin, valitettavasti, he eivät tyydy kymmenyksiin ja jos lampaat eivät ymmärrä, niin ottavat voimakeinon kaiken.
ja maan sadosta he eivät välitä, maallisessa mielessä eikä hengellisessä.
tavallinen lammas jonka sorkat ova halkastu ovat heille vain rajapussi ja muuten ikävä rasite.
No, itse avioittelen että tästä tulee hyvin pian loppu.
"pahapaimen" saa palkansa ja siihen vielä reilusti lisätään, niin että se malja on varmasti ylitse vuotavainen.
Todella ihmettelen, miten he kuvittelevat selviävänsä, siitä päivästä.
se että Ananias ja Safiira, "varasti" valheen kautta Jumalan omaa, eli olivat pahoja sai heti palkan ja tiedän että tästä tulee lähiaikoina, yleinen tapa, Jumalan puolelta ja sitten he, jotka ovat vielä keräämässä kymmenuksiä, aralla miellä niitä kerää.
Se että uskovat uskottelevat että Jumala on ikuisesti, lempeä ja "hyvä" eli katsoo ja lukee kaikki Poikansa kautta, SUOJATUIKSI, ja ei kosketa heitä, niin se aika on OHI.
Tulee aika kin ihmiset ja varsinkin uskovat sanovat, etteivät tahdo tehdä parannusta, jolloin Jeesus sitten uskoo mitä kansa sanoo ja ANTAA SAAMANSA vallan takaisin Isälle.
se merkitsee, että Isä joka on erittäin vihainen ja suutuksissa, ihmisille ja varsinkin uskoville, tulee itse ja surmaa heitä, heidän lapsiaa!
Tämä ei ole ennustus vaan nähty tosiasia!
eli Ilmestyskirja:
Ilm. 2:
22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
Tässä oleva sana, tautivuode voidaan myös känntää sanalla ruumisarkkku, mutta niin tai näin tässä oleva tautivuode kuitenki siihen johtaa.
ja tätä uskovat eivät usko!
Mutta, tämä ei ole ennustus vaan se on JO NÄHTY ja se tapahtuu.
Jumala ON KIIVAS.
ja Kostaja!
joten uskovat eivät tahdo tätä ajatella vaan sanovat, ei Jumala kosta.
Mutta KOKO ilmestys kirja on "kostoa".
no päivän lehditä voimme kohta lukea saman mitä on Ilmestyskirjassa.
tiedä, vaikka Johannes olisi "kopionut" hesarin sivut :)
eli tämä on leikkiä mutta kuitenkin totta!
sama se.
Kuten Jeesus sanoo, he kyllä tietävät, että Jumala on Kiivas ja kosta koston eli Herra päivänä, mutta
21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
uskovat, joille tämä teksti on osoitettu, EIVÄT TAHDO tehdä parannusta.
ja Jeesus uskoo sen.
ja se on sitten loppu.
- KaikenHerraJaPerillinen
Joten, onko Jumala JOSKUS VALINNUT naisen, ja voidellut palvelemaan itseään?
Onko Jumala antanut naiselle, elävänä sielun, niinkuin Aatamille?
se mitä tämä tarkoittaa, on osin Danielin ja Ilmestyskirjan ,selitystä, mitä Jumala tulee antamaan, meille.
Joten, miten on Rakkaat veljet, te KRISTUKSEN omat Kristityt.
2. Kor. 13:14
14 Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.
ai niin, kuten usein tapana otan isomman palan että ASIAYHTEYS TULEE ESILLE :)
11 Lopuksi, veljet, iloitkaa, tulkaa täydellisiksi, ottakaa vastaan kehoituksia, olkaa yhtä mieltä, eläkää sovussa, niin rakkauden ja rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.
12 Tervehtikää toisianne pyhällä suunannolla.
13 Kaikki pyhät lähettävät teille tervehdyksen.
14 Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.
Ja te Rakkaat veljet, tulee ja olette kaiken HERROJA :)
1. Kor. 12:28
27 Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniänsä.
28 Niinpä Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi, sitten hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä.
Joten Rakkaat veljet, Jumala asetti, kuten Mooses, Jumalan käskyn mukaan eri palvelijoita, palvelemaan itseään.
Joten heillä kuten meillä eli niillä jotka Jumala on asettanut, on HALLITA VALTA ;)
Toki seurakunnassa kuten Mooseksen aikana on sitten toisenlaisia palvelu tehtäviä, esim veden kantoa ja puiden kantoa, vaateiden pesua ja sota-aikana ja sota tantereella oli huolto joukot jotka tekivät leipää ja vettä eli ravintoa.
Aivan kuten oli Jeesuksen VALITSEMIEN opetuslasten OHESSA, palvelijoita jotka pitovät huolta ravinto ja puhtaudesta.
Jumala Runsaasti palkitsee martan tapaiset palvelijat :) sekä marja joka istui ja kuunteli.
1. Tim. 3:12
12 Seurakuntapalvelija olkoon yhden vaimon mies, lapsensa ja kotinsa hyvin hallitseva.
Joten seurakuntapalvelija, on yleisnimitys, heille jotka palvelevat Jumalaa, uudessa liitossa ja seurakunnassa :)
eräs tärkeä seikka on että on kykenevä HALLITSEMAAN omaan perhettää :)
eli kekyne HALLITSEMAAN, edes omaa taloa, miten voi HALLITA, Jumalan seurakunnassa!
se on mahdottomuus että orja tahi orjatar voisi hallita, talon HERRAA!
Kuten Abram, ei vielä Aabraham, niin itkee ja voivottelee, nyyhhh nyyhh:
Herra, mitä sinä minulle annat,
1. Moos. 15:
3 Ja Abram sanoi vielä: "Sinä et ole antanut minulle jälkeläistä; katso, talossani syntynyt palvelija on minut perivä".
Herra, nyyhh nyyhhh, orjani perii minut ja vaimoni ja kaiken omaisuuteni, rakas vaimoni, Saarai, on perintön' menevä orjalleni.
Nyyhh nyyhh, oi Herra, mitä sinä minulle annat!
joten Rakkaat veljet, te olette HERRA talossa ja seurakunnassa.
Joten hallitkaa ja vallitkaa, siihen ja siinä virassa mihin virkaan Herra on teidät asettanut ja VOIDELLUT.
Kuitenkin sanon, varoituksen sanan. ettette käytä voitelua sopimattomiin tahi muuhun kuin siihen mitä varten se on annettu.
Eli hallitsijoille voiteluksi.
Joten, jääkää hetkeksi, hyvästi, ja sitten tulen taas takaisin :)
Joten te olette osa,
27 Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniänsä.
ja se joka ei ole osa, ei tietenkää voi olla sitten voitelun arvoinen.
Jumala rakentaa, nyt uuden ilmestysmajan, missä seurakunta ja pyhä suku, voi palvella Jumalaa.
Joten Herran, Jeesuksen Kristuksen ruumis on tämä uusi ilmestysmaja jossa ja missä Herra tahtoo asua.
Joten jokainen kivi, on pyhä, eikä se ole saastainen, missään kohden.
Te tiedettä, että jos kiviä "jalostetaan" taltalla, vasaralla se saastuu!
vaikka se näyttää olevan puhdas, niin se ei ole!
joten, Totelkaa Jumalaa, ja Kuunelkaa Jumalan antamaa Pyhää Hengeä joka opettaa ja JOHDATAA kaikkeen totuuteen!
2. Moos. 20:25
Mutta jos sinä teet minulle kivialttarin, niin älä rakenna sitä hakatusta kivestä; sillä jos sinä kosket taltallasi kiveen, niin sinä saastutat sen.
Kosta te aina itse tutkitte tarkaan mitä ja miksi, niin ei ole tarvis sanoa teille, RAKKAAT veljet, mitä merkitsee kivi.
joten me saamme valita, miten tämän Herran temppeli, rakennetaan :)
1. Kor. 3:12
12 Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista,
Teillä, on vapaus valita, mitä rakennus ainetta, aiheen asiayhteydessä käytetään.
joten olki se on halpaa ja sitä saa helposti.
kutla ja jalokivet ovat sitten eräs rakennus materiaali ja sen arvokkaampaa.
nyt kuitenkaan emme voi rahalla, eli kullala tahi hopealla tätä ostaa, joten, maksu on Kärsimys ja osallisuus kärsimykseen ja sen jälkeen HALLITAAN :)
Lopullinen kärsimksen palkka on että saamme ja saatte hallita kaupunkeja!
Ilm. 5:10
ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi, ja he tulevat hallitsemaan maan päällä".
Joten Iloitkaa ja Riemuitkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136