Koulu-uinti ja viiltely, mitä teen

tyhmäpeura

Elikkäs, oon viillelly (älkää huolestuko, mulle on apua hankittu) ja meillä on noin kuukauden päästä koulu-uintia. Pahinta tässä on se, että uinnin opettajana on mun isä. Et voi ku kiva...En haluis mennä näillä punasilla arvilla sinne uimaan ja TIEDÄN et ite mä viiltelin ja nii, en kaipaa nyt kiitos semmosta (jos kukaan ikinä vastaa).

Mun isä (ja kukaan mun luokalta) ei tiedä mun viiltelystä. En haluais lintsatakaan, ku kotona tulis sanomista ku tosiaan se isä opettajana. Nii en oikein tiiä mitä tän asian kanssa teen. Ne arvet on suht. tuoreita ja näkyy hyvin.

Jos täällä ois ketään joku voi mitenkään ees yrittää auttaa nii respekt ja kiitos!!

12

2801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • narrative

      Jokin asia tai tunne saa sinut vahingoittamaan itseäsi. Se mikä se on on tärkeämpää kuin se mitä viiltelystä sanotaan. Ehkä et ole tullut kuulluksi kun olet koettanut puhua....

    • Isomyymikki

      Jos haluat arvet piiloon niin sitten ostamaan veden kestävää meikkivoidetta, jota saa kosmetiikkamyymälöistä.

    • Samponen

      Sano isälle että et voi uida koska kuukautiset tai sitten että iho kutisee voimakkaasti kloorista. Ja eihän sitä välttis tarvi uida jos ei halua.

    • ernold60000

      Ei kai siinä oo muuta, kuin kertoo. Tietysti siitä nyt jotain seurauksia on, mutta valehtelu on kuitenkin valehtelua.

      Mulla yks kaveri viilteli ja kertoi syynkin.

    • LADYGAGA05

      1. Yritä saada jostai viinaa, nii aamul on erittäin paha olo.
      2. Vedä tai hommaa paljon tupakoita, nii kyl se siitä.
      3. Sä kerrot siitä.
      4. Laita harsosidettä.
      5. Sulla on menkat ja kovat kivut.
      6. Sua ahdistaa.
      7. Sulla on ilmavaivoja.
      8. Sulla on kauhee päänsärky.
      9. Et vaan mene sinne.
      10. Meet housuilla ja paidalla.

    • Kerro isälle kaikki vaikka se onkin sun maikka
      Näytä sille sun arvet, ja et sul ei oo enää viiltelyl tarvet
      Sit selvillä vesillä uit, kun asiat läpi sä puit.

    • Jos et muuta keksi, niin syytä sitä seksuaalisesta ahdistelusta. Eiköhän ala sulle virrata kaikkia ihania säälipisteitä.

    • Sasquatch

      Jos homma on hoidossa, niin miten voi faija olla kiertoradadalaallallaaa? Okei, et sä tätä kysyny, mut' kyl' pitäs pitää porukat samalla tasalla, tai siis jos systerille tai mutsille oot kertonu, mut kukaa ei o sit sun faijalle kertonu, nii ihme olis. Usein menee LASU eli lastensuojelu jnenvm.. asiaksi ja kyl' sit molempii vanhempii infotaa. Tai tietty jos on jotai eroi ja sellasii, nii voi sit vaiks pyytää ettei tarttis enää olla oman faijan tunneilla tj. No pienil paikkakunnill ei ehkä vältsist oo valinnanvaraa. Jaxui ja hyvä jos on hoidos. Laserterapialla btw saattaa saada arpiiki vähän vex.

      • miksiedestehty

        Mikähän ihmeen tarve on näitä viiltojälkiä salata ja piilotella, kun ne on tarkoituksella kerran tehty. Mikä niissä nyt hävettää, tai pelottaa? Eikö ne olekaan jonkunlaisia avunpyyntöjä olleet?


    • Anonyymi

      sano että oot ollut sun kaverilla käymässä ja niillä oli koiranpentu. itse käytin samaa kun tuo tilanne oli. tai jos teillä on koiranpentu. olen sitäkinköyttäny tai ihs jos joku kissa tai jotai

    • Anonyymi

      Kissat raapii ikuisia arpia. Koirat ei.

    • Anonyymi

      Pelottaako paljon sitten ottaa sairaanhoitajilta niitä piikkejä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      201
      4318
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1528
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      49
      1338
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      117
      1128
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      58
      1090
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1029
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      70
      990
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      68
      947
    9. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      74
      913
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      102
      912
    Aihe