Naiset, onko kiinostusta...

labradori

,,Tälläiselle -60v, miehelle, joka harrastaa metsästystä, kalastusta ja ym. luontoon liittyvää. Olen p-savosta, luotettava ja muutenkin mukava, noutajakoiraharrastaja, vastaile tähän niin sovitaan lisää. Naiset erähenkiset ja /-tai koiran omaavat vastailkaa.

31

540

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JaanaKouvolasta

      On kiinnostusta, laita yhteystietosi tähän niin päästään eteenpäin

    • pottukukko

      Sulle pottu pimppiis ja porkkana, peppuus. Attele minkälainen "näky" olisit, kun kävelet ilman "pikkaria" "pikkareita"kadulla???

    • hyväkomentti

      hih,

    • punaisetkumpparit

      Täällä eräs koiraihminen, tosin olen enemmän taiteellinen kuin metsästys-ja kalastusihminen, valokuvaan mieluummin kuin tapan! Koirani on Belgian paimenkoira. Ikää on kertynyt jo yli viiskyt ja asun valitettavasti Mikkelissä mutta tytär on Kuopiossa.

      • labradori

        Kiitti asialliseta, kommentista, arvostan, sitä todella! Millainen koira tyttärelläsi on, ei tarvitse olla koiraa, jos on vain kiinnostunut liikkuman luonossa. Olen todella luotetta ja erähenkinen. Ei anneta "vaivata" nouden ylläolevien asiaattomien kommentit. Kiitti sulle, et vastasit. Vastaile edelleen,, toivon sitä, tai kerro tyttärellisi, että sais erähekisen ystävän, musta, ja susta:). Kiitti vielä.


      • punaisetkumpparit
        labradori kirjoitti:

        Kiitti asialliseta, kommentista, arvostan, sitä todella! Millainen koira tyttärelläsi on, ei tarvitse olla koiraa, jos on vain kiinnostunut liikkuman luonossa. Olen todella luotetta ja erähenkinen. Ei anneta "vaivata" nouden ylläolevien asiaattomien kommentit. Kiitti sulle, et vastasit. Vastaile edelleen,, toivon sitä, tai kerro tyttärellisi, että sais erähekisen ystävän, musta, ja susta:). Kiitti vielä.

        Heips taas, meni aikaa ennen kuin nyt taas vastaan..nää tyät vie ajan kaiken!
        Nooh..tyttäreni on sulle ehkä "vähän" liian nuori ja hänellä aivan muut jutut kuin metsässä samoilu ja koirat! Itse tykkään sienestää ja retkeillä, ennen exän kans patikoitiin Lapissa ym. Nyt on patikoinnit jääny ja retkeilyt.
        Siis käyn kyllä "Kuopijossa" paljon ja olen hotellissa yöt kun tyttären kämppä niin pieni. Mahtanee hukkua tää viesti tänne muiden törkyviestien joukkoon!


      • labradori
        punaisetkumpparit kirjoitti:

        Heips taas, meni aikaa ennen kuin nyt taas vastaan..nää tyät vie ajan kaiken!
        Nooh..tyttäreni on sulle ehkä "vähän" liian nuori ja hänellä aivan muut jutut kuin metsässä samoilu ja koirat! Itse tykkään sienestää ja retkeillä, ennen exän kans patikoitiin Lapissa ym. Nyt on patikoinnit jääny ja retkeilyt.
        Siis käyn kyllä "Kuopijossa" paljon ja olen hotellissa yöt kun tyttären kämppä niin pieni. Mahtanee hukkua tää viesti tänne muiden törkyviestien joukkoon!

        Kiitti vastauksestasi! Ei huku täällä todella, näitä "törkyviestejä" hankala todella katsoa, mitä kukakin kirjoittanut? mulla ois toisiaan kiinostusta sua kohtaa, miten sulla lienee? olen se todella oikea "labradorinimimerkki" enkä mitä muut ovat tänne, mun, nimmareilla kirjottaneet. Sori siitä sulle, mutta eihän se sun, eikä munvika oo, antaa heidän kirjotella. Eix niin. Miten jatketaan tästä? Olen 174/ 80, ristiverinen mies, kiinostasko sua tavata? keksitään, jokin "kanava" miten pidetään yhteyttä? vastaile tähän, niin katsotaa. Olen se "oikea" "labradori" :).


    • labradori

      Kyllä tänne miesseurakin kelpaa jos ei naiset innostu..

    • labradori

      Älä sinä perunanenä puutu muiden asioihin.

    • labradori

      ..nyt tai tulla, "labradorin" nimimerkkiä käyttäneelle "lähtö" ilmoitettu järjestelmävalvojalle ja /-ylläpitäjälle. Eli äläkäytä enää, mun nimimerkkiä tuliko selväksi! Sanon tämän nyt viimeisenä varoituksena. Käsititkö! Tai taitaa tulla, muuten "sanktiota""

    • 85326754098

      Hihh,, eipä tuo nikki näytä olevan edes rekisteröity,, mitäs peräkammaripoitsut täällä oikein parkuu hihh :)))

      • pottukukko

        älä puutu muiden asiohin, -jouhin,,, "etuetteeseniita", näin on jämpti. Tekiskö "kaluamiel, vai,,,? millon viimeksi oot ollu silleen,,,,?


    • jekutus5

      hih, hyvä kommentti,,, "iitalle" hih,,,hiiii

    • labradori

      No vähän itseasiassa tekisi hehe,vaikutat miehiin menevältä ; )

      • pottukukko

        anna numpa tai joku nimimerkki, niin voitas tavata ja naidä siis "nussia" mä haluaisin sua,, tosissani himotat minkäikänen olet,,? käviskö sun kirjotukset ovat kiihottavia,,, hmmmmm,,,,


    • 85326754098

      Hihhh pottukukko heti paikalla kun peräkamaripojista ja homppeleista puhe :)))

      • labradori

        noh, antasitko, mulle "sitä" tekisimieleni "sitä" siis pimppiä, olen luotettava.... vastaile,,,


    • 85326754098

      Hihh ihan on pippeli housuissa mutta kyllä minulta aukkokin löytyy ;) ;)

    • hyvää_syksyä

      Ikävää,
      jos heti tulee peräkammarin pervojen kommentteja asialliseen etsintäkuulutukseen.
      Olen 50 , hyväkuntoinen, katseenkestävä, mukava nainen. Tykkään kotitarveviljelystä, luonnossa liikkumisesta, mutta en metsästä.
      Mikähän olisi oikea areena "kalastaa" miestä? Mihinkään someen/ parituspalstoille en halua. Ehkä ilmoitus maaseudun tulevaisuuteen (mikäli joku sitä vielä lukee ja siellä on treffipalsta?)
      Onko ehdotuksia?

      • labradori

        kiitos, mistäpäin olet??? ite olen Iisalmen liepeiltä ja "todellinen" labradori, nimimerkki. Vastaile tähän, niin sovitaan ja keskustellaan, vaikka aluksi tässä.


    • labradori

      No ei se haittaa, jos on komea kundi niin voi kyllä pusss..

    • lähetyssaarnaajaasento

      Hiphurraa! Täällä Peltosalmen rouva, eronnut ja karannut ja vähän villikin, punkku on hyvää, maistuis varmaan sullekin ;)..meinaan se!!! Olen hieman rehevä mutta en lihava eli on mistä kiinni ottaa! En kylläkään jaksa metsässä könytä, mieluummin makkarissa lakanoissa HIH!

      • ristiverinen1

        ,,kiitti vastauksesta, si, suahan ois sitten mukava, "thakkoopäin" paukuttaa, miten ollaan "yhdynnässä" eli yhteyvessä, mulle tuttupaikka p-salmi, siellä kerran nussin yhtä rouvaa,,,,voi niitä aikoja luku oli, siis vuosiluku, 1983, muistaakseni, ite olin 22v, rouva 45v.


      • lähetyssaarnaajaasento
        ristiverinen1 kirjoitti:

        ,,kiitti vastauksesta, si, suahan ois sitten mukava, "thakkoopäin" paukuttaa, miten ollaan "yhdynnässä" eli yhteyvessä, mulle tuttupaikka p-salmi, siellä kerran nussin yhtä rouvaa,,,,voi niitä aikoja luku oli, siis vuosiluku, 1983, muistaakseni, ite olin 22v, rouva 45v.

        iiihanaaa! Mieluusti "thakkoopäin" antaisin paukuttaa ja paljaalla vielä, painoa mulla on 97kg ja olen hieman vatsakas rouva, mutta rouvana vaan silloin kun pukeuden naisten vaatteisiin ja ajan partani, jos tykkäät että laitan verkkosukat niin sekin käy!


      • neitinäppärä1
        lähetyssaarnaajaasento kirjoitti:

        iiihanaaa! Mieluusti "thakkoopäin" antaisin paukuttaa ja paljaalla vielä, painoa mulla on 97kg ja olen hieman vatsakas rouva, mutta rouvana vaan silloin kun pukeuden naisten vaatteisiin ja ajan partani, jos tykkäät että laitan verkkosukat niin sekin käy!

        ei gäy, olet liika "solakka" ja muuten "persevisii ;):


    • labradori

      Oon enämpi suuntautunu poikiin. Mulla on niin pieni pili, et tartteen kitkaa nallin palamiseen.

    • Olet kiihottava mies. Kuinka on, jos rupeaisit homoksi? Minulla on tiukka peppureikä, joka antaa sinulle paremman nautinnon kuin naisen löysä tavara konsanaan. Annahan sähköpostiosoitteesi, niin voimme sopia tapaamisesta nautinnollisen anaaliseksin merkeissä.

    • mummo79

      voi kauheeta, mitä törkeyksiä tänne tulee, voi, ennen oli nuoriso toisen laista, voi,,, suut supummalle nyt.!

    • leskirouva59

      Vieläkö se kuuskymppinen noutajakoiramies on täällä linjoilla? Törkyviestejä putoilee mutta on minullakin omat fantasiani, olen myös liki 60 vuotias leskirouva, 6 vuotta ollut leskenä, en ole kehdannut keneltäkään kysyä voisiko toteuttaa fantasiasi, se liittyy luontoon sekä miehen ja naisen kanssakäymiseen, siIs SIIHEN :)
      Haluaisin pysytellä nimettömänä mutta silti tavata jonkun reilun ja rehdin miehen metsässä, pehmeällä sammalvuoteella tuulen suhistessa puissa.

      • noutajakoiramies

        ..olen linjoilla, mutta oletko kiinnostunut minusta todella? mistäpäin olet? et ole "keltäkään" kehdannut kysyä? "kavalsi" sinut hu, hu,,,, mutta jekukusta jaka, ,,, );;; ) sinä ja keksi parempi !"tarina" kaikkea sitä kuule "leskirouvan" suusta,,, hih, hi, ;)))))) menit itsetekeemääsi,,, määsi, määsi ansaan,,,,,;))) ps.pysyttele edelleen nimettömänä, hih, hei ja ratitirallaa,,,,,,;))))), ja pistä ne "kusiset"pikkaris pessuu,,,,,


    • mullonkinkku

      Bingossa on tänään vapaakierroksia. Suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe