Kysymys kesäaikahomoille.
Paljonko kello on Moskovassa?
17
183
Vastaukset
- ollaan-omassa-ajassa
Vastaan vaikka en kuulu mainittuun viiteryhmään. Kun Suomessa on normaaliajassa ( talvella) klo. 12 niin Moskovassa se on 13.00. Eli sama aika kuin meidän kesäajassa!
- Suomi.liitetään
Suomessa ruuvataan kellot pysyvästi Moskovan aikaan ja Suomi liitetään Venäjään.
- Ruotsiin-pakkoliitos
Jos me siirrytäåän talviaikaan, samaan aikaan Ruotsin kanssa, niin silloin Ruotsi tulee vaatimaan EU:ta liittämään takaisin maa-alueen, jonka Venäjä riisti siltä vuonna 1809.
Se on nyt tarkan markan ajat, että mihinkä suuntaan kelloa väännetään. Minä en haluaisi alkaa opettelemaan pakko-ruotsia, sitten kun ollaan takas Ruotsin alusmaa. - Harasoo
Suomi.liitetään kirjoitti:
Suomessa ruuvataan kellot pysyvästi Moskovan aikaan ja Suomi liitetään Venäjään.
Moskva aika hjuva aika! Aina valoisa! Aurinko paista Tsheniitissä! Ikuinen kesä. Sochsin ranta kutsuvat.
- haisevatryssät
Ei kiinnosta mikään mikä liittyy ryssiin.
- Kesäaikaparasaika
Mitähän tekemistä venäläisten kellonviisareilla on siihen että täälä hienolla, parhaalla, ihanaa iltaa pidentävällä kesäajalla on positiivinen vaikutus ihmisiin!
- Tiltuisa
Sama aika kuin meillä tulevaisuudesssa. 🤩
Senkin Natopeelo. - Kesäaikaparasaika
:D :D aina paranee!! Mitähän tekemistä Natolla on suomen tuntiviisarin suhteen?!
- check-
Saman verran kuin Varsovan liitossa. Nato-yhteensopiva aika on GMT 2.
- Kesäaikaparasaika
Ääliö! Turkki on NATO-maa ja siirtyi pysyvään kesäaikaan vuonna 2016.
Katsele nyt niitä GMT -aikojasi kun et taida tietää edes mitä koko lyhenne merkitsee.. Tollo! - kesäaikaonparas
On melkoinen ääliö! Saksassa ja Ranskassa aikavyöhyke meihin nähden on -1 tunti ja ovat Natossa. Mutta tällaiset ääliöt täällä vaan jankuttavat!!
- Griinwisch
Kesäaikaparasaika kirjoitti:
Ääliö! Turkki on NATO-maa ja siirtyi pysyvään kesäaikaan vuonna 2016.
Katsele nyt niitä GMT -aikojasi kun et taida tietää edes mitä koko lyhenne merkitsee.. Tollo!Älä nyt siihen ala synnyttää :-D
GMT on Greenwichin aika. Greenwich on 0-pituuspiirillä. Suomen läpi kulkee taas itäinen pituuspiiri 30, jonka seurauksena Suomen luonnollinen aikavyöhyke on GMT 2. Sama on käytössä monissa Nato-maissa, jotka ovat samassa aikavyöhykkeessä Suomen kanssa.
Turkkia ei kyllä voi oikein kunnollisena Nato-maana pitää. Sotiikin toista Nato-maata vastaan yhdessä Varsovan liiton kanssa. - Kesäaika
Synnytä tai nynnytä itse vaan, saksa ja ranska, euroopan suurimmat NATO-maat ovat eri aikavyöhykkeessä. Aaahhahhahh! Pöllökustaa
- Kello_on_noin_maailmalla
Kelloa ei tarvitse siirtää Moskovaan matkustettaessa.
Kelloa pitää siirtää tunti taaksepäin Brysseliin matkustettaessa.
Kelloa ei tarvitse siirtää Saudi Arabiaan matkustaessa. - Kesäaikaparasaika
Suomessa pitäisi kesäaikaan jäämisen yhteydessä siirtyä myös anglosaksiseen käytäntöön ilmaista mikä on aamupuolta ja iltapuolta, eli AM/PM.
Tajuaisivat lapsetkin missä mennään, kuin että esim 19:26. Sekasinhan näissä luvuissa mennee pienokaisen pää.- anna-mennä
Sinä voit homo vetää vaikka gallonan ämpärin päähäsi ja juosta yhden homomailin se päässä. Ei muuta kuin tuumasta toimeen! Hopihopia!
- Kesäaikaparasaika
Sinä frigidi voisit alkaa opettelemaan kelloa, aakkosia, aikavyöhykkeitä, ja sitä missä suomessa mennään! Hopiahopia NYT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675