Onko näin käyttäytyvä mies kiinnostunut?

Hurmaantunut

Tulee juttelemaan, hymyilee kovasti puhuessaan, on myötätuntoinen, koskettaa joskus kevyesti ja tervehtii aina ilahtuneesti kulmat koholla. Vai onko vain ystävällinen ihan muuten vaan?

11

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simsalabimpaikalla

      Onhan se - se on kiinnostunut siitä, mitä toiselle kuuluu. Muusta kiinnostuksesta ei voi tietää.

    • joulumielellä

      Lukeeko sinua kuin avointa kirjaa? Pelaa sinulla, mitkä mahtaa olla tarkoitusperät? Kysymällä selviää, noin selkeä käytös voi tarkoittaa, vaikka mitä? Tavoitteena voi olla petiseurakin? Siksi hyvä varmistaa, onko toinen tosissaan kanssasi vai leikkiikö vain tunteillasi?

      • vastataankunkysytään

        Eihän se nyt sitä tarkoita, että vastaa samalla tavalla, vaikka olisi yhtä ystävälliset kysyjät. Aistit onneksi toisinaan pelaa hyvin. Yleensä vastataan ympäripyöreästi, joillekin vähän sinnepäin ja sitten erittäin harvoille juurta jaksain.


    • kukapasentietää

      totta kai on
      ei epäilystäkään
      mutta oletko itse? :D

    • näinarvaisin

      Näin miehenä vastaisin, että riippuu varmaan henkilöstä. Jotkut ovat ihan luonnostaan tuollaisia ihan kaikille. Silloin sillä ei ole mitään suurempaa merkitystä. Tai sitten hän on oikeasti kiinnostunut siitä mitä sinulle kuuluu.

    • Hurmaantunut

      Ei hän ikinä kysele kuulumisiani. Tekee enemmänkin tikusta asiaa ja juttelee niitä näitä. Mutta ottaa aina itse kontaktia ja tekee aloitteen.

      • eikerromitäönerityist

        Ei tuo nyt kerro mitään, monet on tuollaisia useille ihmisille. Ite ainakin suhtaudun pääasiallisesti ystävällisesti muihin ihmisiin. Oikeastaan vasta siinä vaiheessa, jos toinen on enempi kiinnostunut sun kuulumisista niin voi olla kiinnostunut ja jos ite vastailet jotain henkilökohtaista etkä jotain yleisen tason juttuja, osoitat ite kiinnostusta. Toisaalta ite oon kiinnostunut monenkin lähellä olevan hyvinvoinnista, joten kuulumiset voi olla muutoinkin tärkeitä.


      • netinsulattamataivot

        Ei kyllä tunnu myötätuntoselta jos ei sun kuulumisia kysy. Kyllä välittävä ihminen kyselee miten menee ja mikä vointi jne


      • TalentSuomi

        Mutta jos on telepaattisia kysyjä, niin ei kaikkea tarvi olla heti kysymässä.


    • Kaipatsu

      Riippuu ihmisestä ja hänen luonteesta, mutta olen huomannut miesvaltaisella työpaikallani että miehet tulevat juttelemaan toistuvasti vain jos ovat jollaintasolla kiinnostuneita. Elleivät ole hyvin ujoja... Tietty on niitä jotka haluavat vain jutella ilman taka-ajatuksia mutta jossain kohtaa yleensä saa huomata että toinen on ihastunut. Yleensä sen näkee katseesta, vaikea selittää, ja siitä että hymt/nauru on herkässä seurassasi ja muutenkin yrittää saada sinut nauramaan. Kannatraa verrata miten hän muiden seurassa käyttäytyy.

      • värjätytsukat

        Mä oon eri mieltä eli kyllä miehet tulee miesvaltaisella työpaikalla jutteleen ihan senkin vuoksi, että osaat jotain. Enempi ihastuksen ehkä huomaa pyrkimyksestä kirjoittaa tai puhua toisen puolesta, joskus jopa halusta vaihtaa sukupuolta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe