Jos joku päivä nainen

olisisuurta

kertoisit minulle rakastavasi minua, niin se olisi siihen mennessä elämäni paras päivä.

15

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

      Rakastaa voi...
      Mut asiat ei niin yksinkertaisia...🙄😯😫😝❤️

      • yksinkertaistakaikkion

        Asiat ovat monimutkaisia jos niistä tekee sellaisia ja moni ei osaa olla tekemättä niistä monimutkaisia. Ihmiset tekevät itsestään suurempia ja ihmeellisempiä kuin ovatkaan ja ovat mestareita kehittelemään tekosyitä. Rakkaus on varmaankin arvokkainta mitä ihmisellä voi elämässään olla, mutta tekojen tasolla sitä usein pidetä niin paljoa arvossa. Sosiaaliset normit, koodistot ja järkevyyden voi mun puolesta heittää vittuun, sillä rakkaus on enemmän elämää ylläpitävä voima kuin kyseiset asiat. Vaikka takkiin tulisikin, niin yleensä pitkässä juoksussa kertominen kannattaa aina ja vahvistaa jos käsittelee rehellisesti.


      • Samaamieltä
        yksinkertaistakaikkion kirjoitti:

        Asiat ovat monimutkaisia jos niistä tekee sellaisia ja moni ei osaa olla tekemättä niistä monimutkaisia. Ihmiset tekevät itsestään suurempia ja ihmeellisempiä kuin ovatkaan ja ovat mestareita kehittelemään tekosyitä. Rakkaus on varmaankin arvokkainta mitä ihmisellä voi elämässään olla, mutta tekojen tasolla sitä usein pidetä niin paljoa arvossa. Sosiaaliset normit, koodistot ja järkevyyden voi mun puolesta heittää vittuun, sillä rakkaus on enemmän elämää ylläpitävä voima kuin kyseiset asiat. Vaikka takkiin tulisikin, niin yleensä pitkässä juoksussa kertominen kannattaa aina ja vahvistaa jos käsittelee rehellisesti.

        Tälle järkevälle kommentille 100 plussaa.


      • yksinkertaistakaikkion kirjoitti:

        Asiat ovat monimutkaisia jos niistä tekee sellaisia ja moni ei osaa olla tekemättä niistä monimutkaisia. Ihmiset tekevät itsestään suurempia ja ihmeellisempiä kuin ovatkaan ja ovat mestareita kehittelemään tekosyitä. Rakkaus on varmaankin arvokkainta mitä ihmisellä voi elämässään olla, mutta tekojen tasolla sitä usein pidetä niin paljoa arvossa. Sosiaaliset normit, koodistot ja järkevyyden voi mun puolesta heittää vittuun, sillä rakkaus on enemmän elämää ylläpitävä voima kuin kyseiset asiat. Vaikka takkiin tulisikin, niin yleensä pitkässä juoksussa kertominen kannattaa aina ja vahvistaa jos käsittelee rehellisesti.

        Tämä oli hieno kirjoitus, niin hyvin kirjoitettu. Olen asiasta ihan samaa mieltä. Jos rakastaa toista, niin silloin kaikki on tavallaan niin helppoa. Ja se rakkaus on suurinta, mitä voi olla.


    • Aalletämä

      Joskus ei voi kertoa rakkaudestaan toiselle vaikka tahtoisi, oletteko miettineet sitä?

      • kylläpäsvoi

        Varmasti voi, aina. Ok, no entisaikaan kyllä eri säätyjen näkyvä rakkaus esim. saattoi tuottaa kuolemantuomion, mutta ei nykypäivänä Suomessa. Toisaalta oli sitä entisaikoinakin "säädyttömiä" ja halveksuttavia tosirakkauksia.


    • nakitjamuusii

      Enpä usko, että olisi kellekään sellaista ja lisäksi tuommoinen loisi aivan hirveät paineet.

    • UpitusJeeJee

      Olen mä Hänelle joskus niin kirjottanutkin. <3 :)

    • Sinullemies

      Enkös ole kertonut sen sinulle.. mikään ei ole muuttunut ❤

    • Toteutuuko_haaveet

      Eiköhän tuo vaadi jo hiukan intiimin hetken sanoa ääneen että rakastan sinua..
      Ehkä se vaatii hiukan yhdessä oloakin.
      Toisaalta rakkautta voi olla jo ensi silmäyksellä..
      Ja toisaalta rakastuneen ihmisen tunnistaa silmistä , olemuksesta , käyttäytymisestä.
      Mikäs sen ihanampaa kun sanoa ne kolme pientä mutta niin suurta sanaa rakkaimmalle ihmiselle..
      n>m

    • Eräs_S-nainen

      Toivon ap, että saat viestisi. 💛 Itsekin olen miehelle kertonut sähköpostitse omista tunteistani, mutta en valitettavasti saanut mitään vastausta. Kyseessä ei ollut puolituntematon ihminen, vaan ihminen, jota pidin myös ystävänä. Vastaamattomuus loukkasi, mutta silti en kadu päivääkään, että kerroin tunteistani. Olen ylpeä siitä, että uskalsin niin tehdä. Olen onnellinen siitä, että uskallan rakastaa ja myös kertoa sen.

      • Emailmies

        Mistä tiedät onko vastapuoli saanut viestiä? Minulla ainakin monet viestit menee suoraa spammiin ja mikäli erikseen ei käy sieltä tarkistamassa niin ne tuhoutuvat.


    • terveisintoinens

      Ihan idioottia kertoa tunteista sähköpostilla. Eikö edes tekstiviesti olisi vähän henkilökohtaisempi? Tunteista olisi parasta puhua kasvotusten.

      • Eräs_S-nainen

        Miksi "terveisintoinens" moinen negatiivinen kommentti?

        Sähköpostiin oli syynsä, joita en halua tässä avata. Mieluiten olisin kertonut kasvokkain, mutta se ei ollut mahdollista. Asiat eivät aina ole niin yksiselitteisiä kuin saattavat yhtäkkiä vaikuttaa.

        Mukavaa ja toivottavasti rakkaudentäyteistä syksyä kuitenkin sinullekin! 😊💛


    • joku-päivä

      Niinhän minäkin ajattelen eräästä... siis jos herkät tunteet olisivat molemminpuolisia.

      Mutta täällä ei tiedä, kuka milloinkin kirjoittaa ja kuka mielessään hän kirjoittaa, joten...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe