Tietäiskö kukaan miten kananmuna allergisoi ilmavälitteisesti? Riittääkö, että sen rikkoo? Vai pitääkö sitä kypsentää, että ilmaan leviää allergeeneja? Voiko oireet olla yhtä voimakkaat allergiselle, kun sisäisesti nautittuna?
Tää olis mulle elintärkeää tietoa...en löydä tästä netistä mitään infoa jostain syystä! :(
t. Epätietoinen vakavasti allergisen äiti
Kananmuna-allergiasta (ilmavälitteisestä) ietäviä?
1
154
Vastaukset
- 1säpappa
Mun pikkubroidini sai todella vakavia allergisia oireita kun hän maalasi tyhjennettyjä ja huuhdeltuja kananmunankuoria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344511Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092284- 641538
- 571279
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1361124Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k10976Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49876Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast33828Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39790