jos rukous toimisi kaikki olisivat rikkaita

rukous-on-vale

Olisi helppo rukoilla vain rahaa.

19

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkapieni

      Ei Jumala ole mikään raha automaatti eikä Jumala ole olemassa siksi että sinä saisit rahaa. Jumalalla on yltäkyllin kaikkea hyvää mitä ihminen tarvitsee. Eihän kukaan oppisi koskaan mitään jos kaiken saisi vaan nappia painamalla. Mistä jos Jumalan tahto sun kohdalla on että joudut elämään niukasti.

      • Kukkapieni

        Ja minähän en maksa kirkollisveroa, Jumala ei sitä siis tarvitse.


      • LuepaRaamattusi

        "Ei Jumala ole mikään raha automaatti eikä Jumala ole olemassa siksi että sinä saisit rahaa. "

        Hän on kyllä luvannut toteuttaa ihan minkä hyvänsä toiveen eikä asettanut mitään rajoituksia esim. rahan pyytämisen tai muun vastaavan suhteen.

        Sen ehdon hän tosin asetti että kahden uskovan on pyydettävää samaa asiaa ja siitä se ilmeisesti edelleen kiikastaa, Ei kai sitten ole kahta uskovaa, jotka pystyisivät pääsemään yhtään mistään yhteisymmärrykseen. Harmi sinänsä sillä korjattavaa maailmassa kyllä piisaisi.


    • nöyrin_rukoukseni

      Myös osakekurssien nousua voi rukoilla tai muuta arvonnousua siten ettei siitä joudu maksamaan alvia tai muuta veroa.

      • köyhärikas

        Tekeydy köyhäksi, sen läpi ei uskovainen näe.


    • 12d3123f1f

      entä jos herra haluaa että nauttisimme pienistä jutuista. jos rahaa ois äärettömästi ois vaikea keskittyy mihinkään juttuun ku aina sais uutta ja parempaa

      • r88r1b8n8

        Miksi sitten rukoilet. Nauttisit niistä pienistä asioista, joita herrasi on sinulle antanut.
        Mistä se parempi tulee, itsestäänkö?


    • nosesiitä

      Jos jonkinlainen järki toimisi eräällä, niin eipä olisi tuota aloitusta.

      Rukoile järkeä itsellesi, niin ehkäpä pääset jyvälle asioista.

      • sesiitäeitoimi

        Minä kyseenalaistan teidän ristiriitanne hautaani saakka.
        Minä tiedän teistä kaiken, valheella ratsastajat.


    • palstaaseuraileva

      Rukkoile, rakkoile ja pakkoile.. Savolaisen 4 käskyä

    • Jeesus_ei_anna_rahaa

      27. Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

      Evankeliumi Johanneksen mukaan 14

      1. "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
      2. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
      3. Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
      4. Ja mihin minä menen - tien sinne te tiedätte."
      5. Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?"
      6. Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
      7. Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."
      8. Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme".
      9. Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
      10. Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen.
      11. Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.
      12. Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,
      13. ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
      14. Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen.
      15. Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.
      16. Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
      17. totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
      18. En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne.
      19. Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää.
      20. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.
      21. Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa; mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle."
      22. Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?"
      23. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
      24. Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
      25. Tämän minä olen teille puhunut ollessani teidän tykönänne.
      26. Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
      27. Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
      28. Te kuulitte minun sanovan teille: 'Minä menen pois ja palajan jälleen teidän tykönne'. Jos te minua rakastaisitte, niin te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän tykö, sillä Isä on minua suurempi.
      29. Ja nyt minä olen sanonut sen teille, ennenkuin se on tapahtunut, että te uskoisitte, kun se tapahtuu.
      30. En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
      31. Mutta että maailma ymmärtäisi minun rakastavan Isää ja tekevän, niinkuin Isä on minua käskenyt: nouskaa, lähtekäämme täältä."

      • isä.oli.jeesus

        Jeesus sairasti skitsofreniaa ja tämä todistaa sen.


      • Jeesus_ei_anna_rahaa

        Minäkö muka (kt.s nimimerkkini) Olen itseni kanssa samaa mieltä etten ole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • jeesus_ei_anna_rahaa

        Ole sinä muka minä, sinä et ole minä ???????????????????????


      • jeesus_ei_anna_rahaa

        Jumala puhui jeesuksen päässä. **************************


    • Rahaa on kuin roskaa eikä lopu koskaan. Jumala on itse asiassa esittänyt kauttani ajatuksen, että olisi Älykioskeja joka kaupungissa, jossa voisi painaa rahaa niin paljon kuin haluaa ja silloin kun haluaa. Rahaa olisi neljän eri väristä: Green, Blue, Red ja Multicolor. Green raha olisi yhden kuukauden voimassa ja sitten 1/9 arvostaan romahtaisi. Red raha olisi ikirahaa. Liittyy UBI eli maailmanlaajuinen Kansalaispalkka ideointiin.

      Mutta tosiasia on , että Kristinusko silti on hieman harhaoppia juutalaisuuden kannalta: Jeesus sanoi: Jumalalle ei mikään ole mahdotonta. Kuitenkin ei voi koskaan tulla sellaista tilannetta, että päivien pituudet vaihtelisivat niin että tänään päivä kestäisi 3 tuntia ja huomenna 18 tuntia. Et voi milloinkaan nappia painamalla säädellä päivän pituuden kestoa. Myös on piin arvo aina sama ja 3 6 =9 aina . Jumala ei voi muuttaa kaikkia asioita maailmassa.

      On olemassa asioita jotka ovat mahdottomia. Sen vuoksi Jeesus voidaan osoittaa valehtelijaksi.

      • kjhljkuytukhgmjhgmjhgkjh

    • 4356555

      Ei raha tuo onnellisuutta. Murheet ne on rikkaillakin. Minä olen tyytyväinen kun (jos) saan laskuni maksettua ja ihan tavallista ruokaa päivittäin. Voihan tietysti toivoa vaikka mitä, mutta järki pitäisi olla kerjätessäkin.

      • hiekkakansakylvää

        Kerro se maahan tilaamillesi kamelikuskeille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe