Työ on ongelma

onnellistaelämäämulla

Kun ei ole töitä huudetaan että kun ei ole töitä!

Kun on töitä niin huudetaan kun ei ole koskaan vapaa aikaa?????

Koskaan ei ole hyvä. itse olen ollut työtön 26 v, mitä nyt pari koulutusta käyny ja kerran ollu muutaman kk töissä et korvaukset ei lopu.
Musta on ollu kiva olla kaikkien lasten kanssa kotona, tykkäsin olla koti äiti. Sitten kun tuli lapsen lapsia, niin taas oon kotimummi! Mikään ei ole parempaa aikaa.

Muuten koti työt ja lasten hoito on myös työtä. Töissä yleensä laiskotellaan ja sanotaan et on kiva olla töissä kun pääsee helpommalla!!! Joten turha huutaa työttömille, kotona on aina töitä, töissä ei välttämättä. Kotitöitä ei arvosteta eikä nykyisin enää kodin ulkopuolista työtä, kummastakaan ei saa palkkaa. Joten lopetetaan huutelu, jokainen tekee mitä haluaa.

21

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuuu

      Ne huutamiset mihinkään auta ja jokainen tajuaa sen itsekin. Ei sitä työtä kaikille sitä paitsi koskaan vain ole. Ei ne huutelut mihinkään lopu kun aina noita löytyy. Huutelijoilla on usein vain omat asiat ryssitty pahimman kerran. Luottotiedot menneet ja sitä rataa. Kun se vaikutus tajutaan se on myöhästä jo.

      • itseaiheutettuamonasti

        Kyllä kaikille on töitä, jos vaan on työhaluja. Useimmilta vaan puuttuu työhalut täysin toiset valkkaa töitä (silloin oma valinta olla työtön) ja jotkut on vaan muuten niin passiivisia, ettei heistä ole edes töihin.
        Monet sosiaan sössii vielä elämänsä, lasketaan luottotiedot punaiselle tai jopa poltetaan kirkko yhtenä älynväläyksenä https://www.iltalehti.fi/uutiset/2016033021342940_uu.shtml tai päästetään kettuja vapaaksi omaa ideologiaa toteuttaen https://www.iltalehti.fi/uutiset/2016020221056903_uu.shtml tms. tyhmää, sitten ollaan lopun elämää työttöminä ja ikuisessa köyhyydessä. Ja palkkaako heitä enään kukaan, vaikka velat olisivat jo vanhentuneet.


      • tyhymäkönäoot

        Joo paskaa puhut. Tule näyttämään miten pakottaa joku ottamaan sinne töihin. Pystytkö siihen.


      • PALKKAAA
        itseaiheutettuamonasti kirjoitti:

        Kyllä kaikille on töitä, jos vaan on työhaluja. Useimmilta vaan puuttuu työhalut täysin toiset valkkaa töitä (silloin oma valinta olla työtön) ja jotkut on vaan muuten niin passiivisia, ettei heistä ole edes töihin.
        Monet sosiaan sössii vielä elämänsä, lasketaan luottotiedot punaiselle tai jopa poltetaan kirkko yhtenä älynväläyksenä https://www.iltalehti.fi/uutiset/2016033021342940_uu.shtml tai päästetään kettuja vapaaksi omaa ideologiaa toteuttaen https://www.iltalehti.fi/uutiset/2016020221056903_uu.shtml tms. tyhmää, sitten ollaan lopun elämää työttöminä ja ikuisessa köyhyydessä. Ja palkkaako heitä enään kukaan, vaikka velat olisivat jo vanhentuneet.

        Kuules se on totta että töitä on paljon, MUTTA EI OLE NIITÄ PALKAN MAKSAJIA! katsos siitä se kiikastaa.
        PALKANMAKSAJIA!!!! PALKANMAKSAJIA!!!!!
        Miten se on vaikee ymmärtää.
        Huutakaa välillä työnantajille, ETTÄ MAKSAKAA PALKKAA, IHMISIÄ OLISI TULOSSA, MUTTA EI ILMAISEKSI. On se vaan vaikeeta tajuta, ihan selvä asia. PALKKA!!!!!


      • itseaiheutettuamonasti
        PALKKAAA kirjoitti:

        Kuules se on totta että töitä on paljon, MUTTA EI OLE NIITÄ PALKAN MAKSAJIA! katsos siitä se kiikastaa.
        PALKANMAKSAJIA!!!! PALKANMAKSAJIA!!!!!
        Miten se on vaikee ymmärtää.
        Huutakaa välillä työnantajille, ETTÄ MAKSAKAA PALKKAA, IHMISIÄ OLISI TULOSSA, MUTTA EI ILMAISEKSI. On se vaan vaikeeta tajuta, ihan selvä asia. PALKKA!!!!!

        Aina on raha minulle tullut työn tekemisestä, joko joku toinen on maksanut palkkaa tai olen ammatinharjoittajana saannut työlleni palkan. En voi käsittää, että miten joku voi olla ylipäätään työttömänä, kun työtä on kuitenkin tarjolla meikäläisellekin enempi mitä ehdin tekemään!
        Kokeilin työttömänäkin olemistä, mutta ei siitä mitään tullut, kun aina tarjottiin töitä.


      • häjkhäjk
        itseaiheutettuamonasti kirjoitti:

        Aina on raha minulle tullut työn tekemisestä, joko joku toinen on maksanut palkkaa tai olen ammatinharjoittajana saannut työlleni palkan. En voi käsittää, että miten joku voi olla ylipäätään työttömänä, kun työtä on kuitenkin tarjolla meikäläisellekin enempi mitä ehdin tekemään!
        Kokeilin työttömänäkin olemistä, mutta ei siitä mitään tullut, kun aina tarjottiin töitä.

        Minä minun minulle minulla minulta jne., kirjoittaa hän omassa kuplassaan.


      • itsekelläkin

        Kun hommat menee päin persettä kupla puhkeaa.


      • kerrokerrokuvastin
        itseaiheutettuamonasti kirjoitti:

        Aina on raha minulle tullut työn tekemisestä, joko joku toinen on maksanut palkkaa tai olen ammatinharjoittajana saannut työlleni palkan. En voi käsittää, että miten joku voi olla ylipäätään työttömänä, kun työtä on kuitenkin tarjolla meikäläisellekin enempi mitä ehdin tekemään!
        Kokeilin työttömänäkin olemistä, mutta ei siitä mitään tullut, kun aina tarjottiin töitä.

        Melkonen vitsiniekka olet. Heh, ai että työtä oikein tarjotaan sulle? Nio taidat olla tosi fiksu ja nero jos oikein kotoonta tulee hakemaan ja tarjoo jopa palkkaa!!! Miten musta tuntuu että en oikein usko sun juttuus???? No sitä palkatonta työtä on vaikka kuinka ja niin paljon ettei siitä ole pula, mutta kun itseänsä arvostava ja perheensä elättäjä haluaa sitä PALKKATYÖTÄ!!! Jos noin paljo on sulla työtä tarjolla, niin miten ois että tarjoisit sitä palkkatyötä muillekkin sitten? Missä sitä on ja mikä on palkka????? Pystytkö kertomaan vai onko tää niitä höpöhöpö juttuja????


      • igigu

        9 eur päivä ei ole palkkaa. Kaikki tämän palstan jutut on täyttä paskaa.


      • kerrokerrokuvastin kirjoitti:

        Melkonen vitsiniekka olet. Heh, ai että työtä oikein tarjotaan sulle? Nio taidat olla tosi fiksu ja nero jos oikein kotoonta tulee hakemaan ja tarjoo jopa palkkaa!!! Miten musta tuntuu että en oikein usko sun juttuus???? No sitä palkatonta työtä on vaikka kuinka ja niin paljon ettei siitä ole pula, mutta kun itseänsä arvostava ja perheensä elättäjä haluaa sitä PALKKATYÖTÄ!!! Jos noin paljo on sulla työtä tarjolla, niin miten ois että tarjoisit sitä palkkatyötä muillekkin sitten? Missä sitä on ja mikä on palkka????? Pystytkö kertomaan vai onko tää niitä höpöhöpö juttuja????

        Ei ole höpö juttuja, kun on saanut hyvän maineen työmiehenä, niin työnantajat ei halua päästää irti mielellään, huomasin itsekin, kun lähdin vajaan 6 vuoden palveluksen jälkeen entiseltä työnantajalta, kirosi ulosottomiehen alimpaan helvettiin, että taas vei hyvän työmiehen hältä. ja on vienyt jo useampia, Juuri äsken soitti nykyinen pomokin, jo ensi kauden töistä ja muutenkin, ei työmiehestä haluta eroon, jos on kunnollinen, itse teen kausityötä, koska ei minulle työ ole koko elämä, vaan sitä omaa aikaakin täytyy olla. Se on miehestä kiinni onko töitä vai ei, ja siitä ettei liikoja valkkaa, niin kyllä ansiotyötä aina löytyy, joskus saattaa hieman kauemmin haetuttaa.Ahkeralle ,ja yrittäjän puolta pitävälle miehelle aina on töitä, se on fakta.


    • 9eurpäivä

      9 eur päivä olisi sopiva palkka kaikille, sillä olisi hyvä muutella ympäriinsä ja muuta kivaa, kjähkjäh.
      Sillä vois hakea pankista lainaakin ja muuta kivaa, kjähkjäh.

    • palkkaapalkkaa

      Palkan maksu on suurin ongelma. Mutta kun tämä meidän pilipali hallitus on keksinyt että kaikki voi tehdä ilmaseksi töitä paitsi eduskunta, niin eipä niitä innokkaita työntekijöitä ole, kukapa menisi.

      Kun joku keksisi että PALKKAISI työntekijöitä yritykseensä, niin olisi yrityksellä ruuhkaa hakijoista.

      Olisi kiva nähdä eduskuntalaiset palkattomassa töissä ja karenssia pukkaisi elleivät menisi paskaduuneihin.

      • oiskohyväpalkka

        Nehän saa kaiken aivan ilmaiseksi veronmaksajilta, Sipilä 10.000 kk. Kjäh kjäh.


      • häjkhäjk
        oiskohyväpalkka kirjoitti:

        Nehän saa kaiken aivan ilmaiseksi veronmaksajilta, Sipilä 10.000 kk. Kjäh kjäh.

        Sipilän elinaika ei ole 10.000 kuukautta eli 833 vuotta. Onneksi.


    • 1600km

      Nooo pääseekö ilmaiseksi 1600km päähän, kjähkjäh.

    • reviPOJUsiittä

      Tulkaa tänne USAahan, töitä löytyy alle minuutin, ja liksalla pärjää hyvin, ja jää vielä rahaa ryyppäämiseenkin, mutta vain viikonloppuisin, ja omalla ajalla. Siinäkin on eroa. Finnit ryyppää kossua vaikka joka ilta, ja sitten ei jaksa mennä duuniin aamulla. Finnien selkäranka on valunnut liian alas tukkien "venttiilin". 300.000 juoppoa ilman töitä pienessä maassa ja kansassa on hirmuinen lukumäärä. Meidän TRUMP on hoitanut asiat hyvin, poistaen työttömyyden, mutta silti vasurit valittavat kaikesta, mokomatkin paskiaiset.

    • hahhhaaaa

      No mene sinne vaan.

    • HKlenkki

      Pääseekö HKScanille, juuri luki että vähentäävät 165 , kjähkjäh.

    • alotkotit

      Aloitukseen sen verran että kyllä ihmiset kotitöitä tekee vaikka olisivatkin töissä/kotona.
      Sehän sitten taas ihan eri asia jos on omaishoitaja niin voi olla melko raskasta. Eihän muuten kotona olla kotona hoitamassa lapsia työttömänä.
      Jopas jotakin kun aloittaja ollut 26 vuotta työtön.

    • Käsittämätöntä

      Niin "kotiäitinä" onko puolisosi sut elättänyt palkkatuliillaan vai ootko eläny työttömyyspäivärahoilla "lapsia ja lapsenlapsia" kasvattaen. Työssä käyvien kin täytyy kasvattaa lapsensa ja hoitaa kotinsa. Olet todella röyhkeä, jos tunnustat "tahallisesti" nostaneesi työttömyyspäivärahoja yrittämättäkään töihin että saat olla kotiäitinä.

    • outoajatusmaailm

      Kyllä niin outo ajatusmaailma että mahtaakohan aloittaja kantaväestöön edes kuulua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe