niin tämä todistaisi sen jumalan sadistiseksi ja raakalaismaiseksi luomiensa vihaajaksi:
https://www.iltalehti.fi/iltvluontojaelaimet/a738bb37-e804-430e-bd93-205872f49a4a_v6.shtml
Jos jumala olisi todellinen ja luoja...
18
248
Vastaukset
- jumalaonrakkaus
Toisin kun sattuman pamauksesta syntyneessä maailmassa, Jumalan luomassa maailmassa kaikella on tarkoitus. Eivät ampiaiset sattuman oikusta kerää hunajaa, vaan niillä on tärkeä tehtävä pölyttää kasveja. Jumala on luonut niille suuntavaiston löytää kukkivat eikä sattuma ole sitä suinkaan kehittänyt.
Ja Jumalan luomassa maailmassa kaikki on valmista. Eivät ampiaiset ole siinä kehitysvaiheessa että vielä harhailevat etsimässä kukkia eikä niillä ole mitään vaillinaisia kehittyviä ominaisuuksia, vaan kaikki on täydellisen valmista.
Eikä Jumala ihmisiäkään kidusta tässä ajassa eikä ikuisuudessa. Ihmistä kiusaa vain ja ainoastaan paholaisen teot ja niiden seuraukset. Jumala on meitä kohtaan rakkaus ja haluaa kaikki meidät yhteyteensä eikä harhaoppien lumoihin."Eikä Jumala ihmisiäkään kidusta..."
Olen kidustanut lukuisia kaloja. Pääsisinkö siis jumalaksi ?
" Ihmistä kiusaa vain ja ainoastaan paholaisen teot ja niiden seuraukset."
No, aikanaan, palttiarallaa puolitoista-kaksisataa vuotta ennen Jeesusta, päästiin tähän dualistiseen näkemykseen maailmasta, jota valitettavasti aiemmat profeetat eivät jaa.
Jeesus oli tosin tämän näkemyksen ahkera puolestapuhuja, samoin kuin muun aikalaisnäkemyksen, eli että mm. eräs "ihmisen poika" oli tulevca maan päälle ihan silleen pikapuoliin, etten sanoisi sukupolven kuluessa, ja laittava pystyyn Jumalan valtakunnan jossa ei pahuutta ole.
Nyt ollaan sillen siis ainoastaan 20 uosisataa myöhässä, tuosta "saman sukupolven aikana" tapahtuvasta ennustuksesta. Eli silleen 20 kertaa, tai 40 kertaa, miten sen nyt haluaa nähdä.
Jos siihen viittaa, niin mitenkäs se 1000-vuotiskausi ? venähtääkö siis sekin 20.000 -vuotiseksi tai silleen ?
- Jobinpostia
2Moos.4:11 Ja Herra sanoi hänelle: Kuka on antanut ihmiselle suun, tahi kuka tekee mykän tai kuuron, näkevän tai sokean? Enkö minä, Herra?
- Voihanvitalis
Val.3:38 Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä?
- näin.se.vain.on
Meillä onkin vain yksi piru ja se on JUMALA.
- Ihmetellä_täytyy
näin.se.vain.on kirjoitti:
Meillä onkin vain yksi piru ja se on JUMALA.
Näin se vain on: Sinulla on vain yksi jumala ja se näyttää olevan piru.
Ihmetellä_täytyy kirjoitti:
Näin se vain on: Sinulla on vain yksi jumala ja se näyttää olevan piru.
Jospa jokaisella meistä tulee olla itse valittu jumala ???
Exap kirjoitti:
Jospa jokaisella meistä tulee olla itse valittu jumala ???
"Jospa jokaisella meistä tulee olla itse valittu jumala ???"
Siitä syystä niitä lahkoja onkin valtavat määrät maailmassa. Jokaisella lahkolla ja sen kannattajilla on oma 'oikea' jumalansa. Kaikki lahkot väittävät olevansa se ainoa oikea ja silloin muiden lahkojen jumalat ovat vain epäjumalia.- pyhpyh238467239874
Adventtiairut kirjoitti:
"Jospa jokaisella meistä tulee olla itse valittu jumala ???"
Siitä syystä niitä lahkoja onkin valtavat määrät maailmassa. Jokaisella lahkolla ja sen kannattajilla on oma 'oikea' jumalansa. Kaikki lahkot väittävät olevansa se ainoa oikea ja silloin muiden lahkojen jumalat ovat vain epäjumalia.Te palvotte isää perkelettä. Se nyt on täysin selvää se.
Meidän Jumalamme on Herra. Hän on ainoa oikea elävä Jumala. Muita ei ole.
- HölkysKölkysTöttöröö
Jumalan sijaan käytän mieluummin sanaa Mahti ja luojasta puhun pelkästään alkuna, joka luomisen sijaan muovaa. Vertaa...
Muut: Jumala on maan ja taivaal luoja, Jumala, joka on luonut ihmisen.
Minä: Mahti on maan ja taivaan alku, Mahti, joka on muovannut ihmisen.- Pastori.Turusta
Matti on maan ja taivaan alku, Matti, joka on muovannut ihmisen.
"Jumalan sijaan käytän mieluummin sanaa Mahti "
Juu, May the Force be with you, always... vaan.
Se nyt on ihan sama mitä nimeä itse käytät jostakin, josta muut käyttävät nimitystä jumala tai Jumala.- Näin.se.on
Exap kirjoitti:
"Jumalan sijaan käytän mieluummin sanaa Mahti "
Juu, May the Force be with you, always... vaan.
Se nyt on ihan sama mitä nimeä itse käytät jostakin, josta muut käyttävät nimitystä jumala tai Jumala.Jumalan sijaan käytän kaikista jumalista nimeä "Satuolento", koska sitä ne kaikki edustavat.
- pyhpyh293749234798
Näin.se.on kirjoitti:
Jumalan sijaan käytän kaikista jumalista nimeä "Satuolento", koska sitä ne kaikki edustavat.
Ja kun kuolemasi jälkeen olet tuomiolla, niin opit arvottomuutesi. Sitten se vain on liian myöhäistä.
- pyhpyh92837492347
Aloittaja ei tiedä mitä höpisee. Tahallaan unohtaa, että tämä maailma on kapinassa Jumalaa vastaan ja jutun kuvaus on vain seuraus siitä.
- Lahkon.orjan.kohtalo
Jaa, että sinä pyhpyh Raamattuun ja luojaan uskovana väität, että se sinun jumalasi ei olisikaan luonut sitä lihansyöjäkasvia? Siinä sinä tietysti olet ihan oikeassa, koska mikään jumala ei ole luonut mitään. Se johtuu taas siitä, että ihminen on luonut KAIKKI jumalat.
- pyhpy2934792342
Lahkon.orjan.kohtalo kirjoitti:
Jaa, että sinä pyhpyh Raamattuun ja luojaan uskovana väität, että se sinun jumalasi ei olisikaan luonut sitä lihansyöjäkasvia? Siinä sinä tietysti olet ihan oikeassa, koska mikään jumala ei ole luonut mitään. Se johtuu taas siitä, että ihminen on luonut KAIKKI jumalat.
Valheesi ei hetkauta.
Lihansyöjäkasvit ovat syntiinlankeemuksen seuraus, eivät Luojan tekele. Ihan sama mitä vastaan väität.
Lopussa kuitenkin odottaa voittopalkinto. Pientä vaivaa pitää tehdä sen eteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863182
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413133- 2132628
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362245- 311579
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411436Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231433- 101294
- 131279
- 221251