Yksityishenkilöltä laina lainojen yhdistämiseen

Epätoiv

Epätoivoista kyllä, mutta elämäni uusi alku ei lähde kovin hyvin käyntiin ilman yritystä. Tarvitsen jostain 8000-10000e lainan jotta saisin yhdistettyä velkani. Luottotiedot ovat tallella (vielä). Lainan takaisinmaksukyky on satavarma ja se on minun helppo näyttää toteen. Ja juu tiedän olevani aivan vähä-älyinen apina, mutta ei voi mitään sille mitä on tullut tehtyä.

Eli jos täällä on joku kiinostunut antamaan nuorelle uuden startin elämälleen ja siinä samassa tekemään rahaa lainan koroilla ota yhteyttä:
sposti: [email protected]

14

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laamakuiskaaja

      Pankkilaina riittävän maksukukyisen sukulaisen tai Takuu-säätiön takauksella lienee ainut mahdollisuus. Kukaan ei lainaa ventovieraalle. Takuu-säätiöllä on maksuton puhelinneuvonta.

      • Epätoiv

        Kiitos neuvoista, mutta minulla ei ole ketään. Luulisi jonkun olevan kiinostunut sijoitusmielessä, tekeehän siinä isot voitot ja jos pelkää ettei saa saataviaan voidaan tehdä suora järjestely, että tuloni menevät suoraan hänelle.


    • rahamiäs

      Rahaa löytyy kyllä mutta mitäpäs tarjoat vakuudeksi ? En ole nähnyt enkä kuullut koskaan täällä vielä ihmistä joka tarjoaa ihan oikeaa vakuutta :)

      Haluatko olla ensimmäinen ?

      • Epätoiv

        Laita minulle sähköpostia niin katsotaan siinä tarkemmin. Uskoisin, että vakuuteni on aivan riittävä. Vaikka olen näin typerä, että julkiselta keskustelupalstalta tiedustelun tämmöistä (toisaalta onko se typerää jos haluaa aloittaa puhtaalta pödältä) niin sentään ihan kaikkea en ala tässä julkisesti ruotimaan.


      • Apuaaa7

        Rahamies, laita myös pikaisesti hotmailiin viestiä. Alkuunpa lilja.7


      • Täälläkin_olisi_rahaa
        Epätoiv kirjoitti:

        Laita minulle sähköpostia niin katsotaan siinä tarkemmin. Uskoisin, että vakuuteni on aivan riittävä. Vaikka olen näin typerä, että julkiselta keskustelupalstalta tiedustelun tämmöistä (toisaalta onko se typerää jos haluaa aloittaa puhtaalta pödältä) niin sentään ihan kaikkea en ala tässä julkisesti ruotimaan.

        Kerrohan nyt sentään edes jotakin, jotta minäkin voisin uskoa. Tässä vaiheessa riittää karkea tieto siitä, mitä ja minkä arvoista on vakuudeksi tarjolla. Puhutaan sähköpostista sitten, jos vakuus on periaatteessa hyväksyttävissä. Ihan mikä tahansa ei nimittäin kelpaa, esimerkiksi auto on liian hankala.


    • rahamiäs

      Laittakaa vaan rohkeasti se vakuus tänne foorumille, voimme sitten yhdessä muiden lainaajien kanssa pohtia onko vakuus riittävä ym perushommat.

      Toki jos vakuutta ei vaan ole... :)

    • näinonnäreet

      Saat elämäsi alkuun ottamalla yhteyttä Talous- ja velkaneuvontaan. Siellä voitte käydä asioita lävitse ja hakea vaikka Takuusäätiön takausta noille veloille. Tällöin tähän ei tarvitse 'sotkea' yksityisiä henkilöitä. Eli puhelin käteen ja varaamaan sieltä aikaa.

    • bona_fidex

      Kukaan palkkatyöläinen ei lähden takaamaan toisia, siillä omavelkaisen takaus on se, että minkä takaat, niin myös maksat kunnes toisin todetaan. Kenelläkään palkansaajalla tuskin on varaa lainata ja hävitä kymppitonnia, sillä sen minkä lainaat niin myös häviät. Ja kolmas näkökanta. Kukaan ns. varakas jolla on ekstraa vaikka 200k ei tätä lue. Jos olisi vaikka se 200k tilillä, niin sehän olis helppo tehdä niinkuin takuusäätiö, että määrittää rajaksi vaikka tuon 10k ja tallettaa sen pankille nollakorolla, ja pankki antaa suoraa lainan tälle varattomalle.

      Mutta oikeesti. Jos joku sössii asiat, niin hän myös itse kantaa vastuut ja seuraamukset. omissa nahoissaan.

    • Miesavustaja

      Minäkin tarvisin 700-1000€ mutta muuta vakuutta ei ole kuin tuo fiat stilo ja auto pitäisi olla sillein että laittaa auton lainan antajan nimiin mutta minä saisin ajaa sillä eli olisin haltija koska asun maalla ja tarvin sitä osa-aika töissä käymiseen koska olen henk. Koht avustaja ja työtä tehdään asiakkaiden kotona pitkinpoikin mutta eipä taida auto käydä vakuudeksi kenellekään joko niin että lainaa omasta pussista tai ottaa lainan jostain mitä maksan maksusuunnitelman mukaisesti. Eli jos menetän auton niin pitäisi lopettaa työt eli auton menettämiseen ei ole varaa ja muutenkin elämä hankaloituisi merkittävävästi. No onhan se hyvä olla haaveita vaikka eivät toteutuisi. 😁

    • Eimullamuuta

      Joo, mulle myös 5000€ laina vakuudeksi saa osuuden kuolinpesästä (arvo verottajan mukaan 25000€, käytännössä vähän enemmänkin). Kuka lähtee mukaan? Ai ei kukaan, no niin vähän arvelinkin...
      Se on niin turhaa täällä huudella ja udella jostain vakuuksista, kun ei raha kuitenkaan tämän palstan kautta vaihda omistajaa. Eikö niin?

      • 55465

        Kuolinpesä vakuutena on yhtä humpuukia kuin vessapaperi. Siellä voi olla niin monta edunsaajaa ennen velkojaa että ei onnistu.

        Next!


    • eitajua

      Ensin tunnustat olevasi "vähä-'lyinen apina" ja sitten pyydät tuntematonta ihmistä luottamaan sinuun ja lainaamaan sinulle "vähä-älyiselle"? Todistit itse luonnehdintasi totuudenmukaisuuden. En usko, että kukaan on yhtä tyhmä kuin sinä, ja lainaa sinulle.

    • HuijareitaLiikenteessä

      Osterikinnunen taitaa asustaa Nigeriassa. Mutta eikös siellä olla ulosoton ulottumattomissa, niin vanhojen yhdisteltävien lainojen, kuin tässä höynäytettävienkin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      264
      2912
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2284
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      127
      1755
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      19
      1658
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      98
      1464
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1290
    7. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      23
      1180
    8. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1053
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1033
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      1008
    Aihe