Etsin 40 miestä dominoimaan! Haluan miehen joka uskaltaa ottaa vähän väkisin eikä reagoi ei-sanaan. Vaatteiden repimistä ja muna sisään.. Sitominen myös toivottavaa. Haluan kuulla huorittelua ja muutakin julmaa. Olen 26v nainen Pirkanmaalta.
Dominoivaa miestä
15
266
Vastaukset
- Ranellaonasiaa
Kysy heinolan RANEA, tulee varmasti mieluusti hätiin
- SpeedofiiliOnRane
Älä viitsi,10 vuotta liian vanha Ranelle😆
- Ranea
Tottakai Ranea kysytään, mukava ja kunnollinen hetero mies.
- alistajaatte
Onko 60v liikaa vai haluatko vankkaa kokemusta
- Katkeranuori
Mikä niissä ikälopuissa oikein kiehtoo :O
- alistajaatte
bromelia kirjoitti:
en usko olevan :) laita mulle spostia, nimimerkillä löytyy.
Ei onnistunut tuo posti , saat numeroni jos haluat ,haluatko?
- millaaaa
Vanhemmat miehet osaa ottaa naisen ja ne ajattelee muutakin kun omaa nautintoa ja taito on aivan omaa luokkaansa , minä myös tulen jonoon ; )
Vanhemmat naiset on taas mukavampia ja fiksumpia, myös sängyssä... Ois kyllä kiva taas olla vanhemman naisen kanssa... 😊
Oon nyt kahtena viikonloppuna ollut peräkkäin saman 50 naisen kanssa... Huomenna, ehkä taas... En unohda ikinä... 😊👌
millaaaa kirjoitti:
Vanhemmat miehet osaa ottaa naisen ja ne ajattelee muutakin kun omaa nautintoa ja taito on aivan omaa luokkaansa , minä myös tulen jonoon ; )
Missä asut?
- Katkeranuori
millaaaa kirjoitti:
Eiköhän se kuitenkin enemmän riipu luonteesta kenen nautintoa ajattelee.. mutta joo kai ne sitten ainakin keskimääräisesti on juuri niinkuin väität.
millaaaa kirjoitti:
Niin ja tottakai sitä toisen nautintoa mietitään! En usko että kukaan omaa nautintoa miettiskään? Tottakai toisen!
Mää en kyllä varmaan pystyis huorittelee... Mutta joku narttu olis kiva... Olen 32v... 😊
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739