Dominoivaa miestä

Etsin 40 miestä dominoimaan! Haluan miehen joka uskaltaa ottaa vähän väkisin eikä reagoi ei-sanaan. Vaatteiden repimistä ja muna sisään.. Sitominen myös toivottavaa. Haluan kuulla huorittelua ja muutakin julmaa. Olen 26v nainen Pirkanmaalta.

15

246

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ranellaonasiaa

      Kysy heinolan RANEA, tulee varmasti mieluusti hätiin

      • okei


      • SpeedofiiliOnRane

        Älä viitsi,10 vuotta liian vanha Ranelle😆


      • Ranea

        Tottakai Ranea kysytään, mukava ja kunnollinen hetero mies.


    • alistajaatte

      Onko 60v liikaa vai haluatko vankkaa kokemusta

      • en usko olevan :) laita mulle spostia, nimimerkillä löytyy.


      • Katkeranuori

        Mikä niissä ikälopuissa oikein kiehtoo :O


      • alistajaatte
        bromelia kirjoitti:

        en usko olevan :) laita mulle spostia, nimimerkillä löytyy.

        Ei onnistunut tuo posti , saat numeroni jos haluat ,haluatko?


      • millaaaa

        Vanhemmat miehet osaa ottaa naisen ja ne ajattelee muutakin kun omaa nautintoa ja taito on aivan omaa luokkaansa , minä myös tulen jonoon ; )


      • Vanhemmat naiset on taas mukavampia ja fiksumpia, myös sängyssä... Ois kyllä kiva taas olla vanhemman naisen kanssa... 😊


      • Oon nyt kahtena viikonloppuna ollut peräkkäin saman 50 naisen kanssa... Huomenna, ehkä taas... En unohda ikinä... 😊👌


      • millaaaa kirjoitti:

        Vanhemmat miehet osaa ottaa naisen ja ne ajattelee muutakin kun omaa nautintoa ja taito on aivan omaa luokkaansa , minä myös tulen jonoon ; )

        Missä asut?


      • Katkeranuori
        millaaaa kirjoitti:

        Vanhemmat miehet osaa ottaa naisen ja ne ajattelee muutakin kun omaa nautintoa ja taito on aivan omaa luokkaansa , minä myös tulen jonoon ; )

        Eiköhän se kuitenkin enemmän riipu luonteesta kenen nautintoa ajattelee.. mutta joo kai ne sitten ainakin keskimääräisesti on juuri niinkuin väität.


      • millaaaa kirjoitti:

        Vanhemmat miehet osaa ottaa naisen ja ne ajattelee muutakin kun omaa nautintoa ja taito on aivan omaa luokkaansa , minä myös tulen jonoon ; )

        Niin ja tottakai sitä toisen nautintoa mietitään! En usko että kukaan omaa nautintoa miettiskään? Tottakai toisen!


    • Mää en kyllä varmaan pystyis huorittelee... Mutta joku narttu olis kiva... Olen 32v... 😊

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1740
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1370
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      910
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      114
      859
    Aihe