Etsin 40 miestä dominoimaan! Haluan miehen joka uskaltaa ottaa vähän väkisin eikä reagoi ei-sanaan. Vaatteiden repimistä ja muna sisään.. Sitominen myös toivottavaa. Haluan kuulla huorittelua ja muutakin julmaa. Olen 26v nainen Pirkanmaalta.
Dominoivaa miestä
15
266
Vastaukset
- Ranellaonasiaa
Kysy heinolan RANEA, tulee varmasti mieluusti hätiin
- SpeedofiiliOnRane
Älä viitsi,10 vuotta liian vanha Ranelle😆
- Ranea
Tottakai Ranea kysytään, mukava ja kunnollinen hetero mies.
- alistajaatte
Onko 60v liikaa vai haluatko vankkaa kokemusta
- Katkeranuori
Mikä niissä ikälopuissa oikein kiehtoo :O
- alistajaatte
bromelia kirjoitti:
en usko olevan :) laita mulle spostia, nimimerkillä löytyy.
Ei onnistunut tuo posti , saat numeroni jos haluat ,haluatko?
- millaaaa
Vanhemmat miehet osaa ottaa naisen ja ne ajattelee muutakin kun omaa nautintoa ja taito on aivan omaa luokkaansa , minä myös tulen jonoon ; )
Vanhemmat naiset on taas mukavampia ja fiksumpia, myös sängyssä... Ois kyllä kiva taas olla vanhemman naisen kanssa... 😊
Oon nyt kahtena viikonloppuna ollut peräkkäin saman 50 naisen kanssa... Huomenna, ehkä taas... En unohda ikinä... 😊👌
millaaaa kirjoitti:
Vanhemmat miehet osaa ottaa naisen ja ne ajattelee muutakin kun omaa nautintoa ja taito on aivan omaa luokkaansa , minä myös tulen jonoon ; )
Missä asut?
- Katkeranuori
millaaaa kirjoitti:
Eiköhän se kuitenkin enemmän riipu luonteesta kenen nautintoa ajattelee.. mutta joo kai ne sitten ainakin keskimääräisesti on juuri niinkuin väität.
millaaaa kirjoitti:
Niin ja tottakai sitä toisen nautintoa mietitään! En usko että kukaan omaa nautintoa miettiskään? Tottakai toisen!
Mää en kyllä varmaan pystyis huorittelee... Mutta joku narttu olis kiva... Olen 32v... 😊
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593215Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242739Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822