Ajanvaraus Nordean konttoriin

ottaapannuuun

Helppo asioida | Nordea.fi Tämän oltava iso vitsi, en prkle löydä mistään missä voisi varata ajan konttoriin? Historian surkein laitos.

212

39028

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nytriitti

      Olen samaa mieltä,ja mittani tuli niin täyteen että aioin maksaa asuntolainani pois ennen aikojaan,ja sanoa hyvästit tälle pankille.Yritin maksaa laskua omilla rahoillani omalta tililtäni,tilihälytys ei toiminut,luki että toiminto ei ole käytössä,ja kun soitin asiakastukeen,sulkivat tilini.Nyt todellakin riittää,haluavat päästä asiakkaistaan eroon,kaikenlaisia tyhmiä tunnuslukusovelluksia keksitään,ei kaikilla ole mobiililaitteita!

    • Hallaahon.äänestäjä44
      • Anonyymi

        Ei ole numeroa mistä varata!!


    • ottaapannuuun

      Eikö sitä aikaa saa helpommin konttoriin että sais tän pskan tilin lopetettua vai onko 4 v sääntö voim?

      50min pitäis jonottaa puhelimessa, rahastusta

      • Anonyymi

        Onko sinulla joku prioritylinja jos 50min jonotuksella aiot selvitä?

        Joskus kun tuonne soitin, olikohan se kännykän mobiilipankin kautta, niin toista tuntia siinä meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla joku prioritylinja jos 50min jonotuksella aiot selvitä?

        Joskus kun tuonne soitin, olikohan se kännykän mobiilipankin kautta, niin toista tuntia siinä meni.

        Yritin äsken soittaa Nordeaan, mutta oli 17 min. jonotusaika ja paska musiikki. Suljin. Nyt vaihdan pankkia. Aivan liikaa tullut jo tuettua tuota paska laitosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin äsken soittaa Nordeaan, mutta oli 17 min. jonotusaika ja paska musiikki. Suljin. Nyt vaihdan pankkia. Aivan liikaa tullut jo tuettua tuota paska laitosta!

        Teen kohta saman. Konttorit siirtyy milloin mihinkin. Omaa virkailijaa ei enää ole.
        Puhelimella saa jonottaa ja jonottaa. Huh, hih


    • Ei tarvitse mennä pankkiin vaihtamaan tiliä kun antaa pankin jonne tilisi vaihdat hoitaa asia valtakirjalla.

    • nytriitti

      Kävin avaamassa lukkiutuneen verkkopankkini,ja syyksi sanottiin etten ole päivittänyt tietojani,pitäisi kuulemma kolmen vuoden välein päivittää.Kyselivät mm.olenko töissä,onko ulkomailla talletuksia,onko muualla tilejä..ei riitä syyksi sulkea verkkopankki minun mielestäni.Piti ajaa 40 km lähimpään nordeaan,ja konttori on auki vain yhtenä päivänä viikossa,ja muut asiakkaat kuulivat kaikki mitä puhuttiin,ei siis mitään yksityisyyden suojaa!

    • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Ei voi varata enää aikaa, 2/2019. Soitin asiakaspalveluun ja niin sieltä todettiin. Ja ei voi varata aikaa, vaikka marssisi konttoriin sitä tekemään! Sekin tuli selväksi.

      Eli sinne vaan jonottamaan.

      Ei hyvältä vaikuta.

      • Vaihtuu

        Näin on. Tänään selvisi tuo asia. Joku pälättäjä yritti tehdä selvästä asiasta erittäin vaikean. Ei ymmärtänyt millään mistä on kysymys, vaikka kuinka yritin selvittää.
        Onneksi on toisessa pankissa myös tili, niin voi nordean lopettaa...
        Kerrassaan surkeaa palvelua. Kai ne asiakaspalvelijatkin on niin vittuuntuneita kys.pankkiin etteivät oikein jaksa.


      • Raha.puhuu
        Vaihtuu kirjoitti:

        Näin on. Tänään selvisi tuo asia. Joku pälättäjä yritti tehdä selvästä asiasta erittäin vaikean. Ei ymmärtänyt millään mistä on kysymys, vaikka kuinka yritin selvittää.
        Onneksi on toisessa pankissa myös tili, niin voi nordean lopettaa...
        Kerrassaan surkeaa palvelua. Kai ne asiakaspalvelijatkin on niin vittuuntuneita kys.pankkiin etteivät oikein jaksa.

        Valtakirjaa toiseen pankkiin. 100k€ lähtee heti , kun pieninkin hankaus tulee


      • näkymätön.käsi

        onko jollain 100k€ pankissa tileillä, meillä ei kuin kymppitonni, loput osakkeissa ja rahastoissa ja tuotto vuodessa 6-12 prossaa, nytkin hurjaa nousua.


      • Anonyymi
        näkymätön.käsi kirjoitti:

        onko jollain 100k€ pankissa tileillä, meillä ei kuin kymppitonni, loput osakkeissa ja rahastoissa ja tuotto vuodessa 6-12 prossaa, nytkin hurjaa nousua.

        Älä höpötä pkaa sijoituksistasi


    • jtv

      Olen etsinyt netistä ajnvarausta nyt tunnin Nordean konttoriin. Ei löydy. Pysyn siis edelleen Aktiassa, Aktia palvelee vieläkin eläkeläistä kasvoista kasvoihin.
      Nordea tekee selvästi ja systemaattisesti asioinnin vaikeaksi. Ei kaikkea halua tehdä netissä.

    • DSf

      Täysin totta ei järjen häivää.

      • Anonyymi

        vaihda S-pankkiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        vaihda S-pankkiin

        Nimenomaan näin....tavallisen asiakkaan pankki on S-Pankki....tilin normaali käytöstä, ei mene mitään kuluja eikä muutoinkaan mitään kuukausimaksuja.... ja pankki auki 6 päivää viikossa, isommissa Prismoissa.... ja helppo ajanvaraus, jos et halua jonottaa....


    • Anonyymi

      Ei onnistu sitten millään löytymään ajan varaus konttoriin. Olematon henkilöasiakkaan palvelu verkossa.

    • Anonyymi

      Huonommaksi on mennyt Nordean ajanvaraaminen. Ennen pystyi nettipankin sivulta varata aikaa henk.kohtaiselle pankkineuvojalle, mutta enää ei näytä olevan mahdollista. Puhelinlinjoilla joutuu kuuntelemaan turhaa höpötystä ja Michael Bublen lurittelua, kun vaan haluaisi ilmat mutkia saada yhteyden henkilöön, jolle on asiaa.
      Nallen aikoinaan antama ilmoitus, että pankkitiskillä asioivat tuovat vain hiekkaa pankkisalin lattialle on varmaan tuottanut tulosta - lattiat on puhtaat ja asiakkaat hoitavat itse raha-asiansa netissa tai jossain muussa pankissa.

      • Anonyymi

        nordean palvelut on täydellisesti perseetä ja syvältä ,, syvältä sieltä.. olen yrittänut kolme pävää päästä puhelimella hoitaan asioita mutta koskaan ei saa ketään kiinni,, olen tosiaan yrittänyt.. mitä tommosella pankkilaitoksella tekee pieni ja köyhä ihminen perseestä on todella


    • Anonyymi

      Nalle yrittää oppia kusemaan Riihensä yli, mutta ei opi..... tuppi

    • Minulla sanottiin jo ainakin 5v sitten ei tartte tulla konttoriin ,laita vain sähköpostia.Eli en enää vie hiekkaa konttorin lattialle.

    • Anonyymi

      Hyvä pankki, jos ei tarvitse asioida sen kanssa mitenkään. Tämä on kokemukseni ja käsitykseni

    • Anonyymi

      täysin per---tä kokono nordean palvelu systeemi

      • Anonyymi

        Olen SYP/MERITA/Nordean ent.työntekijä,40 vuotta. valitettavasti palvelua ei saa enää minkään kautta.Konttoreiden ovet suljettu asikkailtaa,joilla ei ole aikavarausta ja sitä aikaa kun ei saa tilattua millään. Olen yli 80v. ja en todellakaan hallitse tätä netti/chattipalvelua. Onko totta,että Nordea ei enää halua palvella henk.kohtaisesti? Yritin löytää edess kohtaa,mistä voisi tilata aikaa - tämä kuuluisa chat-palvelu on yhtä tyhjän kanssa,hokee vaan koko ajan; en saanut selvää ym:ta huuhaata!! Miksi meitä kunnon kansalaisia ei enää haluta palvella IHMISINÄ/IHMISELLE, ei millekään CHAT-huuhaalle! Siis,niin pettynyt entiseen,hyvään työnantajaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen SYP/MERITA/Nordean ent.työntekijä,40 vuotta. valitettavasti palvelua ei saa enää minkään kautta.Konttoreiden ovet suljettu asikkailtaa,joilla ei ole aikavarausta ja sitä aikaa kun ei saa tilattua millään. Olen yli 80v. ja en todellakaan hallitse tätä netti/chattipalvelua. Onko totta,että Nordea ei enää halua palvella henk.kohtaisesti? Yritin löytää edess kohtaa,mistä voisi tilata aikaa - tämä kuuluisa chat-palvelu on yhtä tyhjän kanssa,hokee vaan koko ajan; en saanut selvää ym:ta huuhaata!! Miksi meitä kunnon kansalaisia ei enää haluta palvella IHMISINÄ/IHMISELLE, ei millekään CHAT-huuhaalle! Siis,niin pettynyt entiseen,hyvään työnantajaani.

        Täysin samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen SYP/MERITA/Nordean ent.työntekijä,40 vuotta. valitettavasti palvelua ei saa enää minkään kautta.Konttoreiden ovet suljettu asikkailtaa,joilla ei ole aikavarausta ja sitä aikaa kun ei saa tilattua millään. Olen yli 80v. ja en todellakaan hallitse tätä netti/chattipalvelua. Onko totta,että Nordea ei enää halua palvella henk.kohtaisesti? Yritin löytää edess kohtaa,mistä voisi tilata aikaa - tämä kuuluisa chat-palvelu on yhtä tyhjän kanssa,hokee vaan koko ajan; en saanut selvää ym:ta huuhaata!! Miksi meitä kunnon kansalaisia ei enää haluta palvella IHMISINÄ/IHMISELLE, ei millekään CHAT-huuhaalle! Siis,niin pettynyt entiseen,hyvään työnantajaani.

        Jess!Juuri niin .En voisi olla enemmän samaa mieltä.Kertokaa joku please miten tästä pankista pääsee eroon.Nyt meni viimeinenki hyvä kun pahvilätkiä ei enää tehdä.Muoviläpyskät kedtää jonkin aikaa ja täytyy hakea uusi mikä on t o o d e l la vaikeaa.
        Kertokaa joku mihin pankkiin kannattaisi vaihtaa??KIITOS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jess!Juuri niin .En voisi olla enemmän samaa mieltä.Kertokaa joku please miten tästä pankista pääsee eroon.Nyt meni viimeinenki hyvä kun pahvilätkiä ei enää tehdä.Muoviläpyskät kedtää jonkin aikaa ja täytyy hakea uusi mikä on t o o d e l la vaikeaa.
        Kertokaa joku mihin pankkiin kannattaisi vaihtaa??KIITOS

        Vaihda ehdottomasti S-Pankkiin...ilmainen kulujen osalta ja auki 6 päivää viikossa....ja kun vaihdat pankkia, niin uusi pankki hoitaa varojen siirron vanhasta...olen todella tyytyväinen ja itsekkin eläkkeellä oleva Danskebankin virkailija... on hiukan vertailupohjaa...


    • Anonyymi

      Tänään 12.1.2020 kiireellisessä asiassa kyselin neuvoja ja vastaushan tuli.
      Olemme uudistamassa chatin tunnistuspalvelua, jonka vuoksi tällä hetkellä en voi ohjata sinua ihmiskollegalleni. He ovat tavoitettavissa puhelimitse numerossa 0200 3000 (pvm/mpm) 24h/vrk.

      Arviolta helmi-maaliskuussa minulla on taas mahdollisuus ohjata sinut ihmiskollegalleni tämän chatin kautta.

    • Anonyymi

      Käyn S-pankissa kauppakäynnin yhteydessä ilman ajanvarausta.

      • Anonyymi

        Tämä on hyvä ehdotus. S-pankilla on kattavat aukioloajat ja palveluverkko. Itse olen vielä Nordean asiakas vain sen takia, että heillä on tallelokeroita, joita muilla pankeilla ei ole tarjota, mutta muuten Nordean asiakaspalvelu on järkyttävän huono, huonompi kuin Veroviraston.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvä ehdotus. S-pankilla on kattavat aukioloajat ja palveluverkko. Itse olen vielä Nordean asiakas vain sen takia, että heillä on tallelokeroita, joita muilla pankeilla ei ole tarjota, mutta muuten Nordean asiakaspalvelu on järkyttävän huono, huonompi kuin Veroviraston.

        Lisäys vielä, että osaan kyllä käyttää nettipankkia, mutta joskus haluaa asioida ihan ihmisen kanssa.


      • Anonyymi

        Itse olen s pankin asiakas osuuskaupan takia. Joskus jonkin laskun maksan sieltä, en juuri muita.

        S-Pankki sopii jos ei tarvi kuin päivittäiset asiat eikä säästämiseen liittyviä palveluita. Muutoin pysyisi ns vanhan ajan pankeissa. Aktiivi-iässä olevien on tyydyttävä käyttämään verkon palveluita. Paluuta entiseen malliin ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen s pankin asiakas osuuskaupan takia. Joskus jonkin laskun maksan sieltä, en juuri muita.

        S-Pankki sopii jos ei tarvi kuin päivittäiset asiat eikä säästämiseen liittyviä palveluita. Muutoin pysyisi ns vanhan ajan pankeissa. Aktiivi-iässä olevien on tyydyttävä käyttämään verkon palveluita. Paluuta entiseen malliin ei ole

        S-pankissa on verkkopalvelut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen s pankin asiakas osuuskaupan takia. Joskus jonkin laskun maksan sieltä, en juuri muita.

        S-Pankki sopii jos ei tarvi kuin päivittäiset asiat eikä säästämiseen liittyviä palveluita. Muutoin pysyisi ns vanhan ajan pankeissa. Aktiivi-iässä olevien on tyydyttävä käyttämään verkon palveluita. Paluuta entiseen malliin ei ole

        Kyllä S-Pankissakin on monenlaiset "säästö-ominaisuudet"....


    • Anonyymi

      Ei ole häppee tunnustaa, jos tarvii edunvalvojaa.

      • Anonyymi

        Mene maistraatista kyselemään. Pyydät kiireellistä käsittelyä asiallesi


      • Edunvalvontasopimus pitää tehdä - jokaisen - suomalaisen yli 18 vuotiaan ....laki tullut voimaan 2008, mutta sitä ei ihmiset tiedä, ennen kuin on myöhäistä !!!!!!! Sopimus pitää tehdä, kun olet ällissäsi....jos joku loukkaantuu esim. auto-onnettomuudessa ja ei pysty itse hoitamaan asioitaan, oikeus määrää hänelle ulkopuolisen maksullisen asioiden hoitajan ja siinä ei ole sitten enää lähiomaisella nokan koputtamista mihinkään potilaan asioihin, ei siis mihinkään....!!! yrittäkää ihmiset tajuta...tehkää paperi valmiiksi ja jos tilanne tulee eteen, siihen tarvitaan liitteeksi lääkärin todistus, ei se itsestään tule voimaan...ja vasta sen jälkeen valtuutetulla on oikeus alkaa hoitaan asioitasi.... jos /kun kuolet, edunvalvontapaperin ehdot nollaantuu, se ei siis ole mikään testamentti... mutta suojaa eilnaikanasi esim sen, että puolisosi voi hoitaa asioitasi, jos niin haluat, tai lapsesi...eli esim. talousasiat pysyy "perheessä"....


    • Anonyymi

      Itse olen OP asiakas ja meillä saa ajan konttoriin netissä verkkopankin sivulta. Itselle soitettiin viimeksi pankin puolelta ja ehdotettiin tapaamista ja lähetettiin aika kännykkään. Ongelma kait on niillä joilla on oleellisen pitkä matka omaan pankkiin. Meillä alueellisilla pankkiasiakkailla matkaa voi olla todella paljon. Mutta toisaalta... onhan nettineuvottelukin mahdollista.

    • Anonyymi

      Miksi sinne pankkiin pitää päästä?

    • Anonyymi

      Lähinordean tallelokeromuutos oli viimeinen pisara maljassa.
      Erittäin harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta tarvitsin konttoripalvelua vain käydessäni tallelokerolla. Joskus kerran vuodessa. Joskus muutaman kerran ja lyhyehköin välein.
      Kun lokerolla käyminen meni aikavarauksen taakse kävin tunnustelemassa ilmaa läheisestä OP:n konttorista.
      Kun läheinen NORDEAn konttori ilmoitti lokeroiden lopettamisesta ja ajallisen takarajan sen tyhjentämiseksi, painelimme vaimoni kanssa mainitsemaani OP:n konttoriin.
      Vaimoni eläke, 1027,95€ siirrettiin menemään sinne ja saimme lokeron käyttöömme.
      Sittemmin siirsin NORDEAn notariaatista OP:en osakkeet ja hieman rahaa.
      NORDEAan jäivät rahastot, kaksi tiliä joista toiselle menee minun eläkkeeni, sekä säästövakuutus jonka edunsaajina ovat lapsemme. Siltäkin nostin pois alkuanna sijoitetun summan.
      Nyt raha-asiatovat levällään kuin jokisen eväät viinakauan lattialla.
      Nordeassa kaksi tiliä ehdoilla hra TAI rva. No yllä mainitsemieni lisäksi.
      Minulla ja vaimollani on rinnakkaiset kortit NORDEAn käyttelytilillemme. Niihin kuuluu maksuton matkavakuutus.
      OP:ssa on myös kaksi tiliä joista toinen on vaimoni eläkkeen vuoksi ja toinen minulla notariaatin johdosta. Kummassakin on sama käyttöehto hrs TAI rva.
      Vaimolla on myös OP:n kortti.
      Se vähä mikä on ollut tarvetta asioida OP:n kanssa on sujunut erinomaisen hyvin.
      Ainoa kauneusvirhe on OP:n sekava bonus / pikkulaskutus järjestelmä.

      Olimme kymmeniä vuosia saman pankin asiakkaina SYP:stä Meritan kautta NORDEAan ja asiat sujuivat viimeaikoihin saakka erinomaisesti mutta muutos tuli nopeasti.

    • Anonyymi

      Katsoin äsken Nordean sivulta konttorit. Esim. jos asut keski-suomesta 150 kilometrin päässä Jyväskylästä pohjoiseen on aivan sama oletko asioimassa Jyväskylässä vai Oulussa. Konttori on aika harvassa. Onneksi rahaa saa vaikka ärrältä. Mutta verkkopalveluitten ulkopuolella olevat on kusessa. Sama danskella.

    • Anonyymi

      Olen yrittänyt päästä asiakspalvelun puhelin numeroon , ei ole pakkitunnuksia , eli jäin odotamaan minulle kerrotiin , saatte yleistä tietoja odotus aika on 26 minuttia , olen myös yrittänyt tilata aikaa siinäkin sama puhelin numero . Eli nostan varani nordean pakista , pistän vaikka sukanvateen , minulla on pakissa rahaa joita olen säästänyt isäni perintöä ja aikanaan sinne tulee myös äitini peritö , mietin vain miksi minua kohdelaan kuin roskaa .

      • Anonyymi

        pirunmoista on.kun sovellus lopetti toimimasta.kun soittaa palvelu numeroon.sieltä ei vastaa ihminen jonka kans voisi keskustella.vaan joku automaatti.kun tilaa aktivointi koodin se tulee heti.mutta pin postissa.sitten ne ei toimikkaan.pankkiin ei ole puhelin numeroa.eikä sieltä saa palvelua.paras olisi vaihtaa pankkia


    • Anonyymi

      Ihan perseläpi koko pankki, saisi painua helvettiin koko suomesta

    • Anonyymi

      Pari vuotta sitten minulle soitettiin OP pankista ja he ehdottivat tapaamista. Silleen toimii oikea pankki

    • Anonyymi

      Uskomatonta ei-palvelua Nordeasta!
      0200 3000 ei vastaa muuta kuin että emme voi auttaa kuin antamalla yleisluontoisia ohjeita!!!???
      Kyse ikäihmisen asioiden hoitamisesta!!!

    • Anonyymi

      Kyllä näin on missä varaat ajan olen soittanut 2 kertaa nordeaan sieltä on luvattu soittaa ei vieläkään ole tullut puhelua että en tiedä missä mennään todella ja olisi jo kiire saada aika??????

    • Anonyymi

      Laitoin sähköpostia ns. henkilökohtaiselle varainhoitajalleni ja pyysin hoitamaan pankikorttiini liittyvää asiaa. Hän pyysi soittamaan Nordean numerooon, johon toki olin jo yrittänyt soittaa monta kertaa ja sitä jonottamista en kestänyt. Herra varainhoitaja jätti sähköpostittelun eikä ottanut asiaa hoitaakseen eikä enää vastannut viimeisimpään viestiini. Ilmeisesti maisterin tutkinto ja 26-vuotiaan laaja osaaminen ja ammattitaito vaatisi haastaampia tehtäviä.
      Eikä tämä ollut ainoa tyly tapahtuma ko. pankin kanssa, mutta mitta on nyt täynnä ja uusi pankkisuhde hakusessa.

    • Anonyymi

      On tämä kummallista pankkitoimintaa. Pitäisi varata aika kassapalveluun,jo numeron hakekeminen on työlästä ja sitten on puhelin nro josta peritään vielä maksut. Ei tämä ole pankkipalvelua. Keksikää parempi palvelu,mikäli haluatte säilyttää asiakkaanne.
      Minä olen ajatellut nostaa rahani pois .
      Näinkö te arvostatte asikkaitanne ?
      Terttu Kurjenniemi

    • Anonyymi

      kOITIN TILATA MAKSUKUORIA,EI VOI ENÄÄ VAIKEAMMAKSI MENNÄ, OLISI PITÄNYT OLLA TUNUKSET. KUKA VOI KÄYTTÄÄ VÄÄRIN MAKSUKUORIA?jOTTA ASIA OLISI VOTU SELVITTÄÄ ,OLISI PITÄNYT ODOTTAA N 9 MIN.NYT MAKSUPALVELUN KAUTA LAITETTU MAKSU EI OLE MENNYT AJALLAAN .ASIAKASPALVELU ENNENKUIN MITÄÄN VASTAUSTA SAA ODOTUSAIKA N 20 MIN,

    • Anonyymi

      Aloitin silloisessa SYPissä asiointini 45 vuotta sitten , useiden fuusioiden kautta ollaan päädytty nykyiseen Nordea nimiseen pankkiin. Nykyinen pankki on varottava esimekki
      siitä miten inhimillisyys ja ystävällisyys ei kuulu enää normaaleihin käytöstapoihin.
      Osa pankin henkilökunnasta on tökeröitä , ylpeitä , luotaan pois työntäviä tapauksia ,
      surkeaa toimintaa pörssiyhtiöltä. Voisitteko laskeutua alas sieltä teidän omasta norsunluutornista ja alkaa tekemään perinteistä pankkitoimintaa huomioiden teidän jäljellä olevat asiakkaanne.Puhutte kaikesta vastuullisuudesta yhteiskunnassa ,mutta
      itse ette hoida korttanne kekoon.Nordeasta on lähes mahdotonta saada lainaa , pitää
      olla mahdottomat vakuudet että ne riittää teille,onneksi muilla pankeilla on toiset
      tavat toimia. Hyvää jatkoa Nordea ,minä jatkan matkaa

    • Anonyymi

      Niinpä, laitoksissa on kasvottomimmat tyypit. Ihmiset onkin ulkona😅

    • Anonyymi

      Helppo asiointi netin kautta on kyllä täyttä puppua.äiti joutuu ajamaan autolla 30km konttorille varaamaan aikaa seuraavalle viikolle.sitten ajat sen 30 kilsaa kotiin.uudestaan ajat seuraavalla viikolla ja toivottavasti aika riittää asiasi hoitamiseen tai ajat taas sen 60 kilsaa turhaa.kiusantekoa.vaikka on pankkitunnukset asiointi nordeassa on järkyttävän vaikeata.valitkaa joku muu pankki

    • Anonyymi

      Minst olet aivan oikee mulla vaihtuu pankki suomes sekä Tanska kun ei saa uutta korttia kun entinen vanhentuu vuokra jää maksamat jaulos

    • Anonyymi

      Miksi Nordean pankkipalvelu on päin mäntyä.
      Eikö Nordea Hämeenlinnan konttorissa toimihenkilöillä ole kännyköitä joista voisi varata ajan kassalle ? Ei voi olla niin että yleisestä , maksullisesta palvelunumerosta varataan aikoja ja sillä konstilla laskutetaan ihmisiä . Ensinnäkin kun kyseiseen numeroon soittaa niin siellä ukko paasaa ummet ja lammet joka vie aikaa sekä rahaa, ei tällainen numero ole paikallispankin varausnumero .
      Jos ette muuta pankkipalveluanne ,niin minä muutan pankkia , nostamalla rahani pois.

      Toivottavasti asia etenee Nordea Hämeenlinna asian käsittelyyn.

      Teveisin. Terttu Kurjenniemi

      • Anonyymi

        Ei se tätä kautta etene minnekään.

        Ensinnäkin, Nordeassa ei lueta näitä keskustelu-palstoja. Toisekseen, vaikka he lukisivat tuon kirjoituksesi, niin he eivät sen, eikä muidenkaan minkään muunkaan keskustelu- tai kommentointipalstan valituksien perusteella edes yrittäisi muuttaa käytäntöjään.

        Nordeaa ei siis kiinnosta. Suoraan sanottuna.

        Kaipaisin myös aikaa Nordeaan. Ei ole kyllä varaa soittaa maksulliseen numeroon, jossa joutuu jonottamaan parikymmentä minuuttia, kenties puoli tuntia, tunninkin.

        Surkeaa palvelua. Ei palvelua lainkaan.

        Vaihtakaa ne pankkinne, kaikki te, jotka sitä pohditte ja muistakaa kertoa syy Nordeasta lähtöön.


    • Anonyymi

      Olen kaksi viikkoa odottanut pääsyä hoitamaan lukkiutuneen verkkopankin aukaisua. Mikään rahansiirto ei onnistu. Ilman ystävällisiä naapureita ,olisin joulun viettänyt täysin rahattomana. Kyllä tämä vaikuttaa ihmisten kiusaamiselta.

    • Anonyymi

      Se on tosi asia. Vaikka kuinka yritin etsiä ajan varausta Lahden konttoriin ei mistään löytynyt vaikka kuinka selasin ja pläräsin sivuja kaikkea muuta roskaa löytyi sivutolkulla.

    • Anonyymi

      sama ongelma. ei tavoita muuta kuin robotin. vaikka haluaisin lopettaa tilini niin robotti vastaa en ymmärrä. eikö siellä enää ole fyysisiä henkilöitä vastaamaan kysymyksiin

    • Anonyymi

      Hei
      Yritin soita mont kerta haluan varata aikaa miten ja missä kun soito ei onnistu

    • Anonyymi

      Tosi vaikeaa asioida.Ensaa edes aikaa varattua.
      SURKEAA.!!!

    • Anonyymi

      Todellakin mahdoton tehtävä saada varattua aikaa.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, soittamalla ajanvarausta konttoriin ei onnistu tekemään.

    • Anonyymi

      Haluan varata ajan Kuusamon konttoriin mahdollisen pian kun minun puhelimessa oleva kortin tiedot ovat menneet pois enkä pääse katsomaan tili tietoja vaikka olen päivittänyt.. Terv. Laila Virkkula Kuusamo..

      • Anonyymi

        Saitko aikaa kyseiseen pankkiin. Minulla sama savotta edessä...vanhempien kanssa pitäisi päästä asioimaan pankissa....Muistaakseni pari vuotta sitten pitkien ponnistelujen jälkeen sain ajan, mutta piti valehdella, että sijoitusasioissa tullaan. Tavan talliaisille ei aikoja anneta...


    • Anonyymi

      Laitoin soittopyynnön Nordean. Tuli automaatista heti vastaus, että soita asiakaspalveluun.02003000. sieltä tulee 5 min jotain löpinää ja sitten päälle,että jonotusaikasi on noin 15 min. Huraa. !

    • Anonyymi

      Helppoahan se on menet catille ja siitähän se.

    • Anonyymi

      Alaarvoista"palvelua"kun sitä ei ole.soita 02003000.
      Huono vitsi

    • Anonyymi

      samaa mielä onko joku vitsi

    • Anonyymi

      Paska pankki

    • Anonyymi

      Digi digi ja kasvottomuus kukoistaa.. Myös maskin kanssa. Jumala loi ihmisen kuvaksensa, kasvojensa yhteyteen. Kivaa päivää.

    • Anonyymi

      Sama kokemus täällä, kun yritän hoitaa äitini asiaa. Onneksi itse lähdin ko pankin asiakkuudesta jo 15 v sitten. Nykyisessä asiat pelaavat (POP).

    • Anonyymi

      Olen Nordean asiakas enää vain siksi, että ovat ainoa pankki, joka tarjaa minulle tallelokeron. Halloo, muut pankit! Miksi mikään muu pankki ei tarjoa tallelokeroa? Lähtisin välittömästi Nordeasta. Kyllä lokeroita vielä tarvitaan, vaikka Aktiakin jopa lopetti ne.

    • Anonyymi

      Kauppakatu 7 TAMPERE MISTÄ VOI VARATA AIKA !

      • Anonyymi

        Väärä osoite


    • Anonyymi

      Sana juttu ei nitenkää saa aikaa tilattua jo on tehty vaikeeksi

    • Anonyymi

      Kyllä olet oikeassa, en löydä kuin jonkun koneautomaatin neuomassa, paina 1 ,paina2 ja niin edespäin. Hermot menee. Ajanvaraus NORDEAAN on tosiaan iso vitsi!!!! Soitto 0200 30000 on kenties ainoa tapa, voi,voi. Edessä on pankin vaihto.........

    • Anonyymi

      Samaa mieltä....jos olisi nettiajanvaraus, niin ihmisiä ei kiusattaisi haku, haku , haku ja sitten menee jonnekkin ulkomaiselle bisnesasiakkaiden sivulle...olisin joutunut jonottamaan puhelua 20 minuuttia, siis paljonko Tele siitä tienaisi, ja että olisin saanut varattua asiakaspalveluun ajan....on tämä hullua...

    • Anonyymi

      Onko tapahtunut edistystä?

    • Anonyymi

      Minunkin pennuun pannuun ottaa. Nordean pitäisi ottaa oppia esimerkiksi parturista ajanvarauksen suhteen.

      • Anonyymi

        Kuinka sillä voi olla toimilupa?


    • Anonyymi

      Moi haluan huomenna nordea ajvaraus

      • Anonyymi

        Miten aiot menetellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten aiot menetellä?

        Yritän vielä kirjeitse.


    • Anonyymi

      Viisaiden rahojen rakastajille ei ole enää kasvoja edessään. Ei heille, joista timoteuksenkirje mainitsee, sillä parannuksenteko on pahoille ylivoimaista. Digitalisaatio näyttäisi täyttäneen tehtävänsä ja rumille jää vain robotit.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, olen kolme päivää soitellut asikaspalveluun joka ei vastaaaaaaa

    • Sain varattua ajan! Se on kuukauden päästä VPSJ!

    • Anonyymi

      Parin päivän tuskaisen yrittämisen jälkeen yhdyn edelliseen. Mistä löytyy ihminen robotin sijaan?

      • Anonyymi

        Siis juuri tämä itseänikin mietityttää en pääse pankkiin paikanpäälle koska poikkeustila (terveys/turvallisuus syistä) ja aikaa en pysty varaamaan kun prepaid-liittymää käyttävät eivät ole oikeutettuja puhumaan ihmiselle vaan robotille


    • Anonyymi

      On tämä Nordea ihmeellinen pankki, kun mistään ei löydy edes Vaasan konttorin päällikön / johtajan yhteystietoja?? Olisi nimittäin vähän asiaa. Tuosta samasta eli palvelusta (surkeaa).

    • Anonyymi

      Minun pitäisi hoitaa muistisairaan pankkiasioita mutta ei onnistu edes ajan tilaaminen.Pitääkö Wahlroosin rahat pankkia pystyssä kun ei tavallisen ihmisen pankkiasioille anneta mitään arvoa?????!!!!

      • Anonyymi

        Tavallisen ihmisen pankkiasioilla ei ole mitään liiketaloudellista arvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallisen ihmisen pankkiasioilla ei ole mitään liiketaloudellista arvoa.

        Tarvitaan valtion pankki


    • Anonyymi

      Olen ihan samaa mieltä

      • Anonyymi

        Aloita uusi ketju. Tätä ei jaksa kukaan selata.


    • Anonyymi

      5min kesti mobiilisovelluksella chatin kautta, Ihminen vastasi ja aika oli varattuna.
      Tallelokeroaika tosin vasta 3vko päähän. Taidan lakkauttaa samalla käynnillä ja kantaa kultaharkot omaan kassakaappiin kun sinne ei tarvitse varata aikaa.
      Eikä perikunnan sitten tarvitse pankille esitellä aarteita.

      Ikäihmisiä toki ymmärrän ja sääli että eivät enää saa pankkipalveluita mihin ovat tottuneet.

    • Anonyymi

      on ihme pankki ajaa asiakkaat poes . ei saa numeroa Kajaani Konttoriin .Paska juttu

    • Anonyymi

      meddahi.hammou varata aika
      20.05.2021

    • Anonyymi

      Sama täällä , sukanvarsion parempi pankki.

    • Anonyymi

      Miten saan ajavarauksen tikkurilan Nordeaan.

    • Anonyymi

      Tehkää nyt helvetissä helpommaksi ajan varaus . minä vanha mummo hermostun kun ei pääse enää pankiin hoitamaan asioitaan.

      • Anonyymi

        minun pitäisi päästä viemään valtakirja mieheltäni,että pääsen maksamaan hänen laskujaan hänen tililtään.Miten nyt toimitaan,kun en pääse tilaamaan aikaa. Oletteko te jotenkin saanet vastauksia kysymyksiinne?


    • Anonyymi

      Saatava valtion rahalaitos tavallisen ihmisen pieniin tarpeisiin.

    • Anonyymi

      Vastaanotto on hyvin töykeä, jos yleensä saat ajan. Itse virkailija on useimmiten ihan tavallinen ihminen.

    • Anonyymi

      Aivan surkea pankki kaikin puolin. Vaihdoin Osuuspankkiin ja kaikki sujuu hyvin

    • Anonyymi

      Pakene, jos voit.

    • Anonyymi

      Itse olen mieltä että mikä tahansa pankki on hyvä tai huono niin pitkään kun itse olet itsesi herra. Jos elämässä on tilanne että saat lainaa, niin pitkään kaikki on hyvin kun lainan hoito sujuu. Jos pankki ei anna lainas niin pankki on paska. Itse olen vittuuntunut nordeaan vaikken ollut edes asiakas. Pankki antoi luottoa asiakkaalle pelkän tulovirtaa tuijottamalla. Siis piikissä oli jo tonneja, eikä kymmenien vuosien aikana säästöjä ollut lainkaan tai velkasummaa lyhennetty näkyvästi. Asiakkaan ikäkin oli huomattava, eli velkojen maksaminen oli jo teoriassakin mahdotonta, niin pankista sanotaan kaiken perustuvan säännölliseen tuloon.

      Mutta jos olen rehellinen, niin en luota mihinkään pankkiin.

    • Anonyymi

      Huomenna klo. 10.00

    • Anonyymi

      haluan varata aika lahden nordean bankkiin että laitta e-lasku

    • Anonyymi

      Voiko pankii tulla ilman ajan varausta tuon rahaa tililenni

    • Anonyymi

      Empä löydä minäkään ja puh.palvelu löi luurin korvaan tunnistamisen jälkeen - ilmeisesti asiakas kpl maksulla toimivia henkilöitä Virossa?

    • Anonyymi

      Täysin samaamieltä.Siirryn toiseen pankkiin

      • Anonyymi

        Itse en ole Nordean asiakas, mutta mitenköhän nykyää pankin vaihto teknisesti onnistu kun fyysinen saatavuus on aika huonoa?

        Sama on esim vakuutusyhtiöillä jos konttori on yli 20km päässä.


    • Anonyymi

      Nordea konttorit Turussa, jotka avoinna asiakaskäynneille

    • Anonyymi

      Samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Aika varataan SOITTAMALLA Nordean Asiakaspalveluun puh 0200 3000. Tämä ainut keino saada varattua aika.

      • Anonyymi

        Olen odottanut useamman kerran 20 min ja jopa 35 min. ei vastausta, sitten puhelu katkeaa. Lasku puhelusta kyllä tulee.

        Saatava valtion rahalaitos tavallisen ihmisen pieniin tarpeisiin.
        𝗦𝗮𝗮𝘁𝗮𝘃𝗮 𝘃𝗮𝗹𝘁𝗶𝗼𝗻 𝗿𝗮𝗵𝗮𝗹𝗮𝗶𝘁𝗼𝘀 𝘁𝗮𝘃𝗮𝗹𝗹𝗶𝘀𝗲𝗻 𝗶𝗵𝗺𝗶𝘀𝗲𝗻 𝗽𝗶𝗲𝗻𝗶𝗶𝗻 𝘁𝗮𝗿𝗽𝗲𝗶𝘀𝗶𝗶𝗻.


    • Anonyymi

      Siis mistä vit… löyty kohta että voin vara ajan jos soitan odottin 42min. Jonossa silti ei kuka vastanut siis nordea pankki palvelusta puhun.

      • Anonyymi

        Kokeile eri kerralla uudelleen jos noin pitkä viive. Esim aamulla heti klo 8 tai illalla 19 jälkeen niin pääset läpi palveluun.


    • Anonyymi

      Hei minulla on vero palautus asia

      • Anonyymi

        Veronpalautus palautuu takaisin verottajalle ja tämän jälkeen voit ilmoittaa tilinumerosi OmaVerossa.


    • Anonyymi

      Palvelupankki on aina palvelupankki, tosi on.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, ihan käsittämättömän surkeat sivut ja informaatio.

    • Anonyymi

      tåys paska koko pankki-mahdotonta saada aikaa

    • Anonyymi

      Sama vielä 2021. 👎

      • Anonyymi

        Se on harkittua ja tahallista kohtelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on harkittua ja tahallista kohtelua.

        Se on juuri näin. Konttoriin ei ole mahdollista varata aikaa, vaan asia hoidetaan kun soitat Nordean Asiakaspalveluun .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juuri näin. Konttoriin ei ole mahdollista varata aikaa, vaan asia hoidetaan kun soitat Nordean Asiakaspalveluun .

        Puhelimessa ei voida kaikkia asioita hoitaa. Eikä numerossa, johon soittaminen on työn takana ja kallista. On vielä asiakkaita pankissa vanhojen puheiden perusteella ajoilta, jolloin vakuuteltiin pitkien pankkisuhteiden edullisuutta.


    • Anonyymi

      Nordeaan ei pääse kun soittamalla, mutta puhelimeen ei vastata kuin 15 minuutin viiveellä? Olen pyytänyt netin kautta yhteyttä, ja kuulema vastataan samana päivänä tai vuorokauden sisällä, mutta puhelua ei tule.

      • Anonyymi

        Soita aamulla heti klo 8 tai illalla ennen klo 20, hyvin on päässyt läpi näin.


      • Anonyymi

        Pitää olla melko yksinkertainen jos ei yhtä aikaa saa varattua soittamalla, jonottaa niin kauan että vastataan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla melko yksinkertainen jos ei yhtä aikaa saa varattua soittamalla, jonottaa niin kauan että vastataan!

        Oletpa yksinkertainen. Et ymmärrä lukemaasi. No, koita kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla melko yksinkertainen jos ei yhtä aikaa saa varattua soittamalla, jonottaa niin kauan että vastataan!

        Samaa ihmettelen, miten nämä ihmiset pääsee sitten läpi muiden firmojen puhelinpalveluissa? Jonoa on varmasti joka paikkaan, kyllä siellä vastataan kun odottaa vuoronsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ihmettelen, miten nämä ihmiset pääsee sitten läpi muiden firmojen puhelinpalveluissa? Jonoa on varmasti joka paikkaan, kyllä siellä vastataan kun odottaa vuoronsa.

        Tyhmät, jonottaminen maksaa ja miksi asiakkaan pitää maksaa pankin virheistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmät, jonottaminen maksaa ja miksi asiakkaan pitää maksaa pankin virheistä.

        Mistä virheestä? Eiköhän tuo ole pankilta tietoinen valinta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä virheestä? Eiköhän tuo ole pankilta tietoinen valinta..

        No kun pankki tekee virheen niin joudut pitkään jonottamaan maksulliseen numeroon.


    • Anonyymi

      Ihan samaa mieltä ! Pankkimaailman surkeimmat palvelut ! Anopille en saanut aikaa kyseiseen pankkiin kivikirveelläkään kun hän vanha ja tunnukset hukassa, konttori kiinni ! Sanoin että vaihda pankki, itse en asiakas enkä mene ! Aivan pe...leelinen kokemus tilata audienssia nordeaan !!! en paremmin sano !
      Siis täyttä kyykyttämistä !

    • Anonyymi

      Joo, ei todellakaan helppoa!!@ ei ole asiakaspalvelua lainkaan. Kone vain vastassa !! Shit

    • Anonyymi

      Olet aivan oikeassa

    • Anonyymi

      sama juttu ei löyty mistään
      olin tänään puhelijonossa 30.mi ei vastausta
      hullu homma
      rahat toiseen pankkiin

    • Anonyymi

      Haluaisin varata teille ajan. Sopisiko jo tällä viikolla? Asiani koskee maksupalvelua.

      • Anonyymi

        Teille on annettu p.nro, jolla ei tee mitään.


    • Anonyymi

      Aikaa yrittänyt varata x monta turha reissu itiksen nordeaan info daami kävi juttelemassa samaa p koko juttu ei edes halunnut kuunnella puh numeron kyllä antoi kerroin että olen soittanut vaan meni sekin voi luoja mitä asiakaspalvelua ja muuten Nordea unohtanut lähettää/hävittänyt minulle tulevan postin tai postin vika vaan muut postit kyllä tulleet

    • Anonyymi

      olen täysin samaa mieltä. Palvelu on huonoa, Chat ei toimi ja oma henkilökohtainen avustaja on kiireinen ja vastaus kestää. Ruotsissa telian palvelu on koko Ruotsin huonoin ja palvelu tökki pahasti. Olemme ilmeisesti menossa samaa rataa. TUleeko oppi tässäkin Ruotsista. Soitto maksaa ja odotus maksaa, joten kyseessä ilmeinen rahankeräyskeino. Tuovatko asiakkaat edelleen hiekkaa pankkisalin lattialle?

      • Anonyymi

        Ei asiakkaat tuo enää hiekkaa, kun konttoriin pääsee vain ajanvarauksella ja näiden viestien perusteella ihmiset ei saa/osaa varata edes sitä aikaa puhelinpalvelun kautta 😃


    • Anonyymi

      On se kumma kun Nordeaan ei pääse puhelimitse ilmoitettuna soitto aikana. Kaikenmaailman jaarittelujen jäläkeen sanotaan,valitamme pitkittynyttä odotusaikaa, muttei kerrota kuinka pitkä odotusaika on. ERITTÄIN HUONOA ASIAKAS PALVELUA. Pankki vaihtoon!!!

      • Anonyymi

        Uskokaa jo, ettei rupusakkia haluta pitää asiakkaina.


    • Anonyymi

      Olen ihan saamaa mieltä todella surkee pankki

    • Anonyymi

      Pitää paikkansa todella surkea laitos

    • Anonyymi

      Olipa pitkä ketju huonoja kokemksia. Minulla on tilit Omasäästöpankissa. On sellainen vanhanaikainen pankki. Konttorin nettisivlla on suorat phelinnmerot kaikille. Aikaa ei ole pakko varata mutta saattaa kyllä sitten jota odottamaan vuoroaan. Käteistä rahaakin voi viedä ja tuoda aina kun pankki on auki.

    • Anonyymi

      Olen tässä kotvasen yrittänyt ajanvarausta sukulaisvanhuksen tiliasioiden hoitoon. Ei onnistu! Puhelimellakin asia on mahdoton hoitaa, jonkunlainen numero löytyi, siinä on 34 min. odotusaika. Onko tämä helppoa ja selkeää? En ole virtuoosi näissä järjestelmissä, mutta näin surkeeseen en ole aikaisemmin törmännyt. Oliskohan syytä vähän panostaa palveluun? Ne yksityiset iäkkäät ihmisetkin ovat asiakkaita, ja usein hyviä sellaisia.

      • Anonyymi

        Numero on 02003000, paina sen jälkeen numero 0, niin puhelu ohjautuu seniorilinjalle


    • Anonyymi

      Surkein pankki ikinä. Mitään palvelua ei saa jos on ongelmia verkkopankin käytön kanssa ja haluaisi ajan pankkiin ja opastusta kirjautumisessa välitetään vain vastaan että sähköinen tunnistus tätä hoetaan ja kauheet puhelin laskut tulee. Mieheni sai kokea tämän onneksi itsellä on op.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä . Nyt siirtyy rahat toiseen pankkiin.

    • Anonyymi

      Yrittänyt saada useaan kertaan pankkineuvojalle aikaa. Ei onnistu kun ei minulla sellaista ole ja minun pitäisi olla joku premium asiakas. Kyllä menee hermo tän laitoksen kans 🥵Kyllä jo harkitsen vakavasti pankin vaihtoa

      • Anonyymi

        Sinun toivotaankin lähtevän


      • Anonyymi

        Ehkä et sitten enää ole Premium asiakas? Premium asiakkailla on oma nimetty varainhoitaja, joka hoitaa siis VAIN säästämisen ja sijoittamisen asiat..


    • Anonyymi

      Niin todellakin, surkeaa

    • Anonyymi

      Ei köyhän vellasen pankki. Pätäkää tilillä ja muuta niin palvelua saa.

      • Anonyymi

        Rupusakki ulos, sitä ei pystytä kuppaamaan.


    • Anonyymi

      Nykypäivänä asiointi on aika tekniikkalaji! Kaikilla pankeilla on sama tilanne! Suurin juttu lienee asiakkaalla joka haluaa vaihtaa pankkia.

      • Anonyymi

        Kaikkia hienouksia ei hyödytä opetella, kun niitä harvoin tarvitsee. Silloin olisi tarpeen päästä asioimaan ihmisen kanssa. Ne vielä muuttuvat jatkuvasti. Enpähän suostu pankin apinaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia hienouksia ei hyödytä opetella, kun niitä harvoin tarvitsee. Silloin olisi tarpeen päästä asioimaan ihmisen kanssa. Ne vielä muuttuvat jatkuvasti. Enpähän suostu pankin apinaksi.

        Voi kun voisi kertoa kaiken mitä on kokenut! Pankki on välttämätön paha. Omassa vitutuksessa Nordea ja OP ne pahimmat! SIlti olen OP asiakas!

        Mutta jotkut ihmiset on vaan vitun tyhmiä etteivät muka uskalla tehdä netissä mitään ja koijaavat typeriä ihmisiä sitten tekemään sen paskaisen työn puolestaan ilmaiseksi.

        Terveisin yksi kusetettu.


    • Anonyymi

      Nordean ajanvaraussysteemipalvelu on ala-arvoista vanhempia asiakkaita kohtaan, jotka eivät ole tottuneet eivätkä enää opi käyttämään nettiasiointia. Terveisin Mielensäpahoittaja Turusta 😵😠😾

      • Anonyymi

        Vanhatkin osaavat ajaa autoa ja käyttää nettiä. Heidät vain halutaan ulos pienituottoisina, kun eivät ota velkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhatkin osaavat ajaa autoa ja käyttää nettiä. Heidät vain halutaan ulos pienituottoisina, kun eivät ota velkaa

        Kysymys lienee juuri tästä. TOSI ON.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä sanoo Rahikainen.Onko Suomessa mikään vaikeampaa kuin helvetti varata aika Nordeaan.NO EI OLE!!!

    • Anonyymi

      Puhelin korjauksessa 4 viikkoa...yritäpä hankkia uudelleen pankkitunnukset puhelimitse...1.5 tuntia yhteensä soittoa ja nordeassa tekninen vika..siellä sanotaan että kyllä meillä palkka juoksee voidaan vastata kyselyihin...mutta eipä tunnukset toimi vieläkään..tilasin postitse uudet...ei toimi vieläkään. ..oman paikkakunnan pankki kiinni ( ei ole lomittajaa)mene 50km päähän jos haluat uudet tunnukset...tai maksa automaatissa eipä niitäkään ole paikkakunnalla.
      Maksa nyt laskujen myöhästymisestä 5- 10 € .
      Tätä sotkua 6 viikkoa.

      • Anonyymi

        Vältä kaikkea, josta saat laskun. Hyväksy vain käteiskauppa.


    • Anonyymi

      Asioin Kuopion Nordeassa ja virkailija nainen oli pahimmillaan vaihdevuosien kanssa ainakin käytöksensä puolesta. En saanut juuri sanoa kassalla mitään, ettei tämä norsun vittunaama ämmä kilahtanut! Pirttihirmun piti saada keskittyä työhönsä. Jo on sitten Nordeassa palvelua?!!! Pankki vaihtoon NYT!!

      • Anonyymi

        Älä jätä puheeksi


    • Anonyymi

      Älä mene sinne norkoilemaan.

    • Anonyymi

      Aivan samaa mieltä , voi p.. ...

    • Anonyymi

      samaa mieltä menny koko päivä tässä shoussa...perkele.taitaa mulla pankki vaihtua

    • Anonyymi

      samoin!

    • Anonyymi

      Ei muuten löydy numeroa tai nettivarus mahdollisuutta konttoriajan varaukseen.
      Pitäiskö kaikki hoitaa mobiilisti. Lähetänkö arvopaperia mobiilisti.
      Ei onnistu paperin lähettäminen netissä. Tarttis löytää jokin konsti, miten varata
      konttoriakaa helposti.

    • Anonyymi

      Siryin yseinen pankki suoraan Prismassa sijaitsevaan S-pankin .Palvelu pelaa siellä liivenä.Manataista lauantaihin.Pitkät aukiolo ajatkin.Kiini vain sununtaina. Puelimen vastaa pankki heti,jos ei vitis käydä pankin toimipiste prismassa.

    • Anonyymi

      nordea ajanvaraus täyttä paskaa

    • Anonyymi

      Unohda

    • Anonyymi

      yhdyn edelliseen..ei mistään saa aikoja varattua ja pankin ovella seisoo vartija ja kysyy onko aikavarausta

    • Anonyymi

      Oma kokemukseni:
      - Soitan ajanvarausnumeroon ja kuuntelen aluksi mainoksen lainasta.
      - Lopulta minulle tarjotaan numerovaihtoehtoja yhdestä kuuteen riippuen tarpeistani.
      - Painan kuutosta puhelimessani, mutta sormeni lipeää hieman, ja painetuksi tulee kaiketi jotakin muutakin.
      - Kuulen ilmoituksen, että jotakin meni ilmeisesti pieleen, ja minua pyydetään painamaan samaa numeroa uudestaan.
      - Painan kuutosta uudestaan hyvin huolellisesti.
      - Kuulen uudestaan ilmoituksen, että jotakin meni pieleen, ja minua pyydetään painamaan samaa numeroa uudestaan.
      - Painan kuutosta kolmannen kerran, ja kuulen ilmoituksen, että tunnistautuminen epäonnistui. Miten se on voinut epäonnistua, kun sitä ei ole edes yritetty?
      - Seuraavaksi yllättäen kuitenkin kuulen hälytysäänen ja ilmoituksen, että minua palvellaan pian.

      Muutaman minuutin jälkeen pääsen todella keskustelemaan IHMISEN kanssa! Ihmeiden aika EI ole ohi!

    • Anonyymi

      Sama juttu. Nordea on maailman vaikein palvelujen suhteen. Puhelimeen ei vastata ja sitten saa odottaa tunti kausia. Verkosta se ei onnistu.

    • Anonyymi

      JEP JEP! TÄYSIN SAMAA MIELTÄ. EI LÖYDY TIETOA SIVUILTAAN, KUINKA VARATA AIKA KONTTORIIN xxxxx

      hYVÄÄ PYHÄPÄIVÄN JATKOA SILTI;)

    • Anonyymi

      En vaivaudu

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, ovessa lappu ajanvarauksesta ja puhelinnumero , mutta et pääse mihinkään, jos ei ole tunnuksia, joita varten olet varaamassa aikaa. Surkeaa palvelua

    • Anonyymi

      Vaihtamassa pankkia, pois op:sta, ei asiat hoidu, ei näytä hoituvan nordeassakaan, ja totta toi yhteydensaanti, ! muihinkin pankkeihin, taitaa viisain olla, mennä spankkiin, sinne vielä pääsee ....ainakin kuopiossa !

    • Anonyymi

      Meidänkin perhe ja suku lähtee pois heti k.o pankista kun asuntolaina saadaan jonnekin muualle. Täyttä paskaa koko laitos.

    • Anonyymi

      Aivan järjetön että kukaan olisi enää heidän asiakas

    • Anonyymi

      Meidän täytyy käydä konttoriin hakemaan joku sijoituspaperit. ajanvaraus ei ole missään. En saatana aio olla jonossa puhelimessa. Menen ilman ajanvaraus. Fuck them, aivan Paska palvelu

    • Anonyymi

      Nordean verkkopankki on jatkuvasti epälkunnossa. Pitäisi maksaa laskut ja vuorkat. Ei onnistu.

      Kävin joskus Nordean konttorissa koska en päässyt verkkosivuille. Konttorissa lorvi liuta pankkivirkailijoita jotka sanoivat että pitää soittaa Nordeaan ja varata palveluaika erikseen.

      Siis olin fyysisesti paikanpäällä konttorissa -> pitää soittaa omaan laskuun Nordeaan.

      Nordea tekee tulosta mutta ei palvele asiakkaita. Palvelumaksut kyllä kelpaavat.Mistä hyvästä tässä maksellaan isoja palvelumaksuja? Laskut ja vuokrat myöhästyvät kun ei verkkosivujen kautta pääse hoitamaan asioitaan. Konttoreissa ei enää palvella. Nordea tekee asiakkaiden elämästä mahdotonta, mutta tilittää kyllä palveluaksut pohjattomiin taskuihinsa.

      Aivan paska pankki.

      • Anonyymi

        Jumalauta hakusanallakin näkee millaisia ongelmia Nordeassa on jatkuvasti.

        https://www.is.fi/yhtio/nordea/

        Luottotiliasioitakaan eivät hoida Nordeassa, vaan ovat ulkoistaneet sen Netsille. Soita sinne, emme tiedä mistään mitään, tokaistaan Nordean upeasta asiakaspalvelusta.

        Iltapäivälehdenkolumnisti totesi aivan oikein että tolkutonta tulosta tekevä hyvinvoiva pankki on täysin kädetön tuottamaan edes normaalia asiakaspalvelua. Kolumnisti vain on huolissaan niistä mummoista joiden digitaidot eivät ulotu verkkopankkiasiointiin. Kolumnisti unohtaa että myös me nuoret ja aikuiset olemme riippuvaisia näistä palvelusita. Kun verkkosivut prakaavat koko ajan, se haittaa merkittävästi elämäämme, ja myös me tarvitsemme fyysistä konttoripalvelua silloin kun ei jumalauta iso ja menestyvä pankki kykene korjaamaan verkkopankkiongelmiaan.

        Senioreille on Nordea laupiaasti kyhännyt kasaan oman palvelun jota Nordea itse hehkuttaa senioreiden suulla.

        https://www.nordea.com/fi/media/2021-11-03/senioreille-oma-puhelinlinja-nordea-asiakaspalveluun

        Kyllä se pistää varmaan kiitolliseksi kun saa edelleen omaan laskuunsa jonottaa puhelimen päässä että kroisokset viitsivät palvella ihmisiä jotka ovat kokonaan näistä palvelusita riippuvaisia.

        On tässä toimeentulotuilla kitkuttaessa tosiaan varaa maksella palvelunumerolaskuja. Menee puolen vuoden rahat pelkkää puhelinlaskuun.

        Nordea on paska pankki, ja tämä touhu haisee. Jotain outoa siellä on menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalauta hakusanallakin näkee millaisia ongelmia Nordeassa on jatkuvasti.

        https://www.is.fi/yhtio/nordea/

        Luottotiliasioitakaan eivät hoida Nordeassa, vaan ovat ulkoistaneet sen Netsille. Soita sinne, emme tiedä mistään mitään, tokaistaan Nordean upeasta asiakaspalvelusta.

        Iltapäivälehdenkolumnisti totesi aivan oikein että tolkutonta tulosta tekevä hyvinvoiva pankki on täysin kädetön tuottamaan edes normaalia asiakaspalvelua. Kolumnisti vain on huolissaan niistä mummoista joiden digitaidot eivät ulotu verkkopankkiasiointiin. Kolumnisti unohtaa että myös me nuoret ja aikuiset olemme riippuvaisia näistä palvelusita. Kun verkkosivut prakaavat koko ajan, se haittaa merkittävästi elämäämme, ja myös me tarvitsemme fyysistä konttoripalvelua silloin kun ei jumalauta iso ja menestyvä pankki kykene korjaamaan verkkopankkiongelmiaan.

        Senioreille on Nordea laupiaasti kyhännyt kasaan oman palvelun jota Nordea itse hehkuttaa senioreiden suulla.

        https://www.nordea.com/fi/media/2021-11-03/senioreille-oma-puhelinlinja-nordea-asiakaspalveluun

        Kyllä se pistää varmaan kiitolliseksi kun saa edelleen omaan laskuunsa jonottaa puhelimen päässä että kroisokset viitsivät palvella ihmisiä jotka ovat kokonaan näistä palvelusita riippuvaisia.

        On tässä toimeentulotuilla kitkuttaessa tosiaan varaa maksella palvelunumerolaskuja. Menee puolen vuoden rahat pelkkää puhelinlaskuun.

        Nordea on paska pankki, ja tämä touhu haisee. Jotain outoa siellä on menossa.

        Tuossa seniori-sivulla en nähnyt mainintaa siitä, että mistä iästä alkaen sellaiseksi luokitellaan, eli tuleeko olla 65v tai 80v mittarissa.


    • Anonyymi

      Ihan toivotonta kun ajanvaraus-sivua ei löydy mistään ja chatissa on joku robotti joka ei voi antaa aikaa pankkiin. Nyt vaihdan pankkia sellaiseen jossa palvellaan. Aukioloajat kyllä näkyy mutta missään siinä sivulla ei ole sanottu varaa aika. Ajoin muutama kymmenen kilometriä pankkiin ja ovi oli lukossa... 😡

      • Anonyymi

        Ennen vanhaan ihmiset ryöstivät pankkeja. Nykyään pankit ryöstävät ihmisiä.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Pirun hankala. Pittääkö vaihtaa pankkia. Kehutaa Nordean sivuilla asiakasystävällisyydestä. Ei vois hankalampaa olla.

    • Anonyymi

      Kyllä on piilotettu Ajanvaraus , kaikki muut asiat tulee liukuhihnalta ettei ehdi vanhempi ihminen reakoida , monet kerrat olen yrittänyt saada tilattua aikaa tiettyyn konttoriin , Asia ei puhelimessa onnistu kun pitää saada henkilö joka täyttää paperit ym . Olen pettynyt tähän . Eikö AJANVARAUS NUMEROA voida ilmoittaa ensin , eikä koko lotaniaa kuunnella ja kumminkaan ei saa Aikaa varattua , moni on vaihtanut pankkia ja harkitsen todella minäkin !,

    • Anonyymi

      Nordea palvelut muuttuu. Vanha palvelu maksut ym. toimi hyvin. Nyt sitten tulee uusi systeemi , johon pitää hakea, kaikenlaisten koodien kera jos ei onnistu soittaa numeroon joka ei toimi!

    • Anonyymi

      Sekavaa on, ei tavis täältä mitään löydä. Nordea ei ilmeisesti arvosta henkilöasiakkaitaan.

    • Anonyymi

      Käsittämätöntä toimintaa pankilta, olen yrittänyt varata aikaa lähikonttorista, jossa isäni tili on, hän on vanha eikä tiedä näistä mobiilihommista tuon taivaallista ja nyt kun kaikki maksuautomaatitkin olette poistamassa niin kusessa hän on jollei asiaa saada hoidettua lähikonttorissa. Mikä teitä vaivaa ??? vanhukset ovat kohta kusessa toimintanne takia.

    • Anonyymi

      Kun joku aika sitten korttini katosi, oli ison työn takana saada uusi kortti, mutta nyt siitä sitten puuttuu se suojakotelo, en tiedä mistä sen saisin.
      Nyt pelkään, että kortti katoaa uudelleen, kun siinä ei ole mitään koteloa ja se voi valua pussista helposti ulos.
      Kun ei voi enää mennä pankkiin hoitamaan mitään asioita.
      Mistä voin kysyä, tai mistä voisin saada korttiini suojakotelon, kun sitä ei kortin mukana lähetetty.

    • Anonyymi

      Ei ollut helppoa. Ensin soitin Nordeaan jossa mies ääni pyysi painamaan eri numeroita saadakseni palvelua, se kesti ja kesti. Lopetin menin netin kautta chatiin, jossa odotus aika oli yli 15 min. Odotin noin 10 minuuttia, kun nettipankki kirjautui ulos automaattisesti. Nyt en tiedä miten saan asiani hoidettua.

      • Anonyymi

        Soititko Nettipankin kautta vai normaalin Asiakaspalvelun kautta eli numeroon 0200 3000
        Nopeammin pääsee Nettipankin kautta:
        Valitse: Tuki
        Valitse: Soita asiakaspaveluun --> Soita
        Tuollakin joutuu kuuntelemaan ohjeet, mutta on nopeampi kuin normi Asiakaspalvelu.
        Soita heti aamusta eli klo 08.00


    • Anonyymi

      Tasan totta. Kyllä on mennyt vaikeaksi asioiden hoitaminen Nordeassa, kun pitää varata aika. Jonottaminen puhelimessa käy hermoille, ja itse joutuu sen maksamaan.

    • Anonyymi

      Nordea huonoin pankki jonka tunnen.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1666
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1305
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1166
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1158
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1055
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1051
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      967
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      844
    Aihe