Ajanvaraus Nordean konttoriin

ottaapannuuun

Helppo asioida | Nordea.fi Tämän oltava iso vitsi, en prkle löydä mistään missä voisi varata ajan konttoriin? Historian surkein laitos.

23

1786

    Vastaukset

    • Olen samaa mieltä,ja mittani tuli niin täyteen että aioin maksaa asuntolainani pois ennen aikojaan,ja sanoa hyvästit tälle pankille.Yritin maksaa laskua omilla rahoillani omalta tililtäni,tilihälytys ei toiminut,luki että toiminto ei ole käytössä,ja kun soitin asiakastukeen,sulkivat tilini.Nyt todellakin riittää,haluavat päästä asiakkaistaan eroon,kaikenlaisia tyhmiä tunnuslukusovelluksia keksitään,ei kaikilla ole mobiililaitteita!

    • Eikö sitä aikaa saa helpommin konttoriin että sais tän pskan tilin lopetettua vai onko 4 v sääntö voim?

      50min pitäis jonottaa puhelimessa, rahastusta

      • Onko sinulla joku prioritylinja jos 50min jonotuksella aiot selvitä?

        Joskus kun tuonne soitin, olikohan se kännykän mobiilipankin kautta, niin toista tuntia siinä meni.


    • Ei tarvitse mennä pankkiin vaihtamaan tiliä kun antaa pankin jonne tilisi vaihdat hoitaa asia valtakirjalla.

    • Kävin avaamassa lukkiutuneen verkkopankkini,ja syyksi sanottiin etten ole päivittänyt tietojani,pitäisi kuulemma kolmen vuoden välein päivittää.Kyselivät mm.olenko töissä,onko ulkomailla talletuksia,onko muualla tilejä..ei riitä syyksi sulkea verkkopankki minun mielestäni.Piti ajaa 40 km lähimpään nordeaan,ja konttori on auki vain yhtenä päivänä viikossa,ja muut asiakkaat kuulivat kaikki mitä puhuttiin,ei siis mitään yksityisyyden suojaa!

    • Ei voi varata enää aikaa, 2/2019. Soitin asiakaspalveluun ja niin sieltä todettiin. Ja ei voi varata aikaa, vaikka marssisi konttoriin sitä tekemään! Sekin tuli selväksi.

      Eli sinne vaan jonottamaan.

      Ei hyvältä vaikuta.

      • Näin on. Tänään selvisi tuo asia. Joku pälättäjä yritti tehdä selvästä asiasta erittäin vaikean. Ei ymmärtänyt millään mistä on kysymys, vaikka kuinka yritin selvittää.
        Onneksi on toisessa pankissa myös tili, niin voi nordean lopettaa...
        Kerrassaan surkeaa palvelua. Kai ne asiakaspalvelijatkin on niin vittuuntuneita kys.pankkiin etteivät oikein jaksa.


      • Vaihtuu kirjoitti:

        Näin on. Tänään selvisi tuo asia. Joku pälättäjä yritti tehdä selvästä asiasta erittäin vaikean. Ei ymmärtänyt millään mistä on kysymys, vaikka kuinka yritin selvittää.
        Onneksi on toisessa pankissa myös tili, niin voi nordean lopettaa...
        Kerrassaan surkeaa palvelua. Kai ne asiakaspalvelijatkin on niin vittuuntuneita kys.pankkiin etteivät oikein jaksa.

        Valtakirjaa toiseen pankkiin. 100k€ lähtee heti , kun pieninkin hankaus tulee


      • onko jollain 100k€ pankissa tileillä, meillä ei kuin kymppitonni, loput osakkeissa ja rahastoissa ja tuotto vuodessa 6-12 prossaa, nytkin hurjaa nousua.


      • näkymätön.käsi kirjoitti:

        onko jollain 100k€ pankissa tileillä, meillä ei kuin kymppitonni, loput osakkeissa ja rahastoissa ja tuotto vuodessa 6-12 prossaa, nytkin hurjaa nousua.

        Älä höpötä pkaa sijoituksistasi


    • Olen etsinyt netistä ajnvarausta nyt tunnin Nordean konttoriin. Ei löydy. Pysyn siis edelleen Aktiassa, Aktia palvelee vieläkin eläkeläistä kasvoista kasvoihin.
      Nordea tekee selvästi ja systemaattisesti asioinnin vaikeaksi. Ei kaikkea halua tehdä netissä.

    • Täysin totta ei järjen häivää.

    • Ei onnistu sitten millään löytymään ajan varaus konttoriin. Olematon henkilöasiakkaan palvelu verkossa.

    • Huonommaksi on mennyt Nordean ajanvaraaminen. Ennen pystyi nettipankin sivulta varata aikaa henk.kohtaiselle pankkineuvojalle, mutta enää ei näytä olevan mahdollista. Puhelinlinjoilla joutuu kuuntelemaan turhaa höpötystä ja Michael Bublen lurittelua, kun vaan haluaisi ilmat mutkia saada yhteyden henkilöön, jolle on asiaa.
      Nallen aikoinaan antama ilmoitus, että pankkitiskillä asioivat tuovat vain hiekkaa pankkisalin lattialle on varmaan tuottanut tulosta - lattiat on puhtaat ja asiakkaat hoitavat itse raha-asiansa netissa tai jossain muussa pankissa.

    • Nalle yrittää oppia kusemaan Riihensä yli, mutta ei opi..... tuppi

    • Minulla sanottiin jo ainakin 5v sitten ei tartte tulla konttoriin ,laita vain sähköpostia.Eli en enää vie hiekkaa konttorin lattialle.

    • Hyvä pankki, jos ei tarvitse asioida sen kanssa mitenkään. Tämä on kokemukseni ja käsitykseni

    • täysin per---tä kokono nordean palvelu systeemi

    • Tänään 12.1.2020 kiireellisessä asiassa kyselin neuvoja ja vastaushan tuli.
      Olemme uudistamassa chatin tunnistuspalvelua, jonka vuoksi tällä hetkellä en voi ohjata sinua ihmiskollegalleni. He ovat tavoitettavissa puhelimitse numerossa 0200 3000 (pvm/mpm) 24h/vrk.

      Arviolta helmi-maaliskuussa minulla on taas mahdollisuus ohjata sinut ihmiskollegalleni tämän chatin kautta.

    • Käyn S-pankissa kauppakäynnin yhteydessä ilman ajanvarausta.

    • Ei ole häppee tunnustaa, jos tarvii edunvalvojaa.

      • Mene maistraatista kyselemään. Pyydät kiireellistä käsittelyä asiallesi


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Vuosi Tinderissä oli järkytys

      Ei mikään ihme. Tinder on ihan syvältä. https://yle.fi/uutiset/3-11212319
      Sinkut
      92
      5243
    2. Haavisto aikoo jatkaa

      ulkoministerinä ri­ko­se­päi­lyis­tä huolimatta https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/pekka-haavisto-kommentoi-esitutkintapyyntoa-aikoo-jatkaa-ulkomin
      Maailman menoa
      87
      917
    3. Maisa perhelomalla Levillä

      Mikko ilmestyi myös Leville odottamatta. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ystavanpaivana-avioitunut-maisa-torppa-koki-romanttisen-yllatyksen-per
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      861