Uskotko sen, kuka Jeesus Kristus on?

Jeesus Kristus sanoi pyhän apostoli Johanneksen sanojen mukaan näin:

Johanneksen evankeliumi:
8:24 Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."

Jos sinä et usko Jeesusta siksi, joka hän on, niin sinä kuolet synteihisi. On sen vuoksi hyvin tärkeää, että uskot Jeesuksen siksi, joka hän on, sillä muuten et voi pelastua. Ole siis tarkka sen suhteen, mitä Jeesuksesta uskot, sillä jos et usko häntä siksi, joka hän on, niin et voi pelastua.

8

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus_voittaa

      "Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."

      Mitä Jeesus sanoo olevansa?

      Jeesus sanoo: "minä olen Jumalan Poika" (Joh 10:36)

      Johanneksen evankeliumi:

      "Tämä on kirjoitettu siksi, että te uskoisitte Jeesuksen olevan Kristus, Jumalan Poika, ja että teillä, kun uskotte, olisi elämä hänen nimensä tähden." (Joh 20:31)

      Menkää ja uskokaa jotain muuta niin ette ikuista elämää peri.

      • Sydänkunaukion

        Aivan, on hyvä varoa uskomasta Jeesusta itse JUMALAKSI.Sillä paljon uskotellaan ihmisille, että hän on itse JUMALA rakkaudettomassa hengessä. Kiitos Jeesus, että olet ilmoittanut meidän iloksemme että menit meidän JUMALAMME ja sinun JUMALASI tykö.Jeesus annathan levitä oikea tieto ihmisten sydämiin että sinä olet JUMALAN POIKA ja meillä on yksi JUMALA Herra Sebaot ja ettei ole muita JUMALIA kaikki muut ovat epäjumalia.Aamen kiitos Jeesus. Ja kiitos isä JUMALA joka olet ihan oma persoonasi.Et ole Jeesus vaan Herra Sebaot rakas isäni. Jeesus on rakas veljeni ja ystäväni ja sinun poikasi.

        On ihana ymmärtää puhtaasti että on ihan erikseen ISÄ JUMALA ja JEESUS KRISTUS JUMALAN POIKA.


      • Meingott
        Sydänkunaukion kirjoitti:

        Aivan, on hyvä varoa uskomasta Jeesusta itse JUMALAKSI.Sillä paljon uskotellaan ihmisille, että hän on itse JUMALA rakkaudettomassa hengessä. Kiitos Jeesus, että olet ilmoittanut meidän iloksemme että menit meidän JUMALAMME ja sinun JUMALASI tykö.Jeesus annathan levitä oikea tieto ihmisten sydämiin että sinä olet JUMALAN POIKA ja meillä on yksi JUMALA Herra Sebaot ja ettei ole muita JUMALIA kaikki muut ovat epäjumalia.Aamen kiitos Jeesus. Ja kiitos isä JUMALA joka olet ihan oma persoonasi.Et ole Jeesus vaan Herra Sebaot rakas isäni. Jeesus on rakas veljeni ja ystäväni ja sinun poikasi.

        On ihana ymmärtää puhtaasti että on ihan erikseen ISÄ JUMALA ja JEESUS KRISTUS JUMALAN POIKA.

        Mitä tarkoittaa, että Jeesus on Jumalan Poika?


      • tietoviisasrukoilija
        Sydänkunaukion kirjoitti:

        Aivan, on hyvä varoa uskomasta Jeesusta itse JUMALAKSI.Sillä paljon uskotellaan ihmisille, että hän on itse JUMALA rakkaudettomassa hengessä. Kiitos Jeesus, että olet ilmoittanut meidän iloksemme että menit meidän JUMALAMME ja sinun JUMALASI tykö.Jeesus annathan levitä oikea tieto ihmisten sydämiin että sinä olet JUMALAN POIKA ja meillä on yksi JUMALA Herra Sebaot ja ettei ole muita JUMALIA kaikki muut ovat epäjumalia.Aamen kiitos Jeesus. Ja kiitos isä JUMALA joka olet ihan oma persoonasi.Et ole Jeesus vaan Herra Sebaot rakas isäni. Jeesus on rakas veljeni ja ystäväni ja sinun poikasi.

        On ihana ymmärtää puhtaasti että on ihan erikseen ISÄ JUMALA ja JEESUS KRISTUS JUMALAN POIKA.

        Jos Jeesus ei ole Jumala, sinä teit syntiä kun rukoilit muuta kuin Jumalaa.
        Miksi teit sen "tietäen" ettei Jeesus ole Jumala?


    • Kyllä Jeesus on muuta kuin Jumalan Poika omalla tavallaan. Jumalan Poika on sama kuin Profeetta Isa, jota islam julistaa sekä Uusi Aadami, jota intian hindulaiset käsittääkseni ymmärtävät oikein. Jumalan Poikaa kutsutaan eri kuluttuureissa eri nimillä. Ja hänen roolinsa on eri kultuureissa hivenen erilainen.

      Jumalan Poika Euroopassa on alistuvainen ja nöyrä orja, joka ei tee väkivaltaa.
      Profeetta Isa eli Jumalan Poika Arabiassa on miekkaan tarttuva ja perheen perustava antikristusten vihollinen.
      Uusi Aadami eli Jumalan Poika Intiassa on väkevä Inkarnaatio, josta tulee jumalattoman sukupolven tuho ja josta alkaa kaikki uudet sukupolvet muodostua.

      Voidaan jopa pitää niin, että Eurooppalainen Jumalan Poika on vain seitsemän aikakauden ajan katumustilassa eli metsässä askeesissa. Sen sijaaan Arabian ja INtian Jumalan Poika on vapaa askeesista ja katumustilasta. Hieman mennään eri vaiheissa.
      Euroopan Jumalan Poika ei mielestäni voi olla kovin varma voittaja tai pärjääjä, vaan tulleee muuntumaan toiseen kuosiin tai toisaalta tuhoutumaan mielikuvana.

    • bbnnn

      Uskoontullut ihminen oppii kyllä tuntemaan Jeesuksen ja tietää, kuka Hän on.

    • areiolainen.antikristus

      Jeesuksen sanoihin sisältyy "Minä Olen Se, Joka Minä Olen".

      Kristuksen jumaluuden, "Minä Olen", kieltävät Jumalan. He ovat näin viimeisinä aikoina historian uumenista jälleen Saatanan nostattamia areiolaisia, ikivanha, kadottava harhaoppi.

      Heille Jeesus oli ja edelleen on vain "karismaattisia" taikoja tekevä ihminen.

      • jumala-kanssamme

        Jos Jeesus ei ole Jumala, meillä ei ole taivaasta annettua Jumalan verta, joka pesee meidät puhtaaksi synnistä. Silloin meillä ei ole syntien anteeksiantamusta eikä anteeksi saamista. Jos Jeesus ei ole Jumala, meillä ei ole Jumalaa, joka pelastaa meidät. Sillä Jumala on ainoa Pelastaja ja ainoa Valtias ja ainoa Vapahtaja. UT:n Herra Jeesus Kristus on tätä kaikkea Raamatun Sanan mukaan. Mutta se, jolle Jeesus ei ole Jumala, sille Hän ei ole Herra eikä Pelastaja eikä Vapahtaja. Hänellä on toinen pelastaja joka ei voi ketään pelastaa. Jeesus on ainoa Pelastaja, ainoa Vapahtaja ja ainoa Valtias.
        Hänessä uskovalla on Jumala. Ilman Jeesusta Kristusta kenelläkään ei ole Jumalaa.

        Tästä johtuen Jeesus sanoi, että ellette usko, että "Minä Olen" te kuolette synteihinne.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      454
      10164
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2546
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      59
      1997
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1739
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1462
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      157
      1331
    8. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1308
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1270
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1185
    Aihe