Vantaa kasvaa

xfgdhtkyd

Miksi Vantaa rakentaa 4000 uutta asuntoa ja monia päiväkoteja ja kouluja. Suomalaisten syntyvyys on kai enemmän laskussa. Mistä niitä veronmaksajia on oikein tulossa.

14

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arialis

      Hakunilaan on rakenteilla ainakin uusi lastentarha Kannuskujalle ja suuri päiväkoti Urheilupuistoon(Kormuniitynojan tienoolle). Uusia kerrostaloja Raudikkokujalle.
      Eiköhän invaasio rajojen takaa ole syynä kaikkeen. Rattaita työntävät naiset ovat poikkeuksetta hakunilan raiteilla liehuvahelmaisia ja meheväpyllyisiä iloisia tummahipiäisiä naikkosia useammankin jälkeläisen kanssa. Heillä tuntuu menevän todella hyvin ja siksi heille rakennetaan koska rahanvalta/rakentajat tietää, että kysyntää riittää ja yhteiskunta- veronmaksajat maksaa.

      • Ljjfkhzkhx

        Kaiken huipuksi ottaa vielä velkaa että saadaan maahantunkeutujat elätettyä ja asutettua.


    • rasistit_pois_suomi24

      Rasistit taas räksyttää täällä, monikulttuurisuus on rikkaus ja voimavara.

      • elätti.olet.itsekkin

        Et ilmeisesti itse ole veronmaksaja!
        Jos olisit,et noin sanoisi.


    • karjalalainen

      Suomen myyjä inisee edellä. Ei reppana tajua, mihin tämä kaikki johtaa, hoh hoijaa!!

    • beenthere

      Monikulttuurisuus on rikkaus niin kauan kun ei itse joudu asumaan vantaalla

    • Vgghhgf

      Vantaa on upea paikka. Kehittyvä ja monikulttuurisuus on uskomaton voimavara!!

      SUOMI tarvitsee tulijoita muuten me kuihdumme!!

      • Pkpmåoåoklkkokp

        Sanomasi perusteella et ole nettoveronmaksaja,todennäköisesti et ole veronmaksaja ollenkaan,vaan siivellä eläjä,kuten nämä haittamaahanmuuttajatkin.


    • Suomikunniaan

      Höpö höpö edellinen. Suomalainen sisu on ollut voimavaramme. Jos meille annetaan mahdollisuus, mutta jos ruetaan hyysäämään näitä maahantunkeutujia ja unohdetaan itsemme, silloin käy kalpaten. Ei näille leveyspiireille tarvita Kaukoidästä/Afrikasta tulevaa invaasiota !!

      • karsaan-katottava

        lakanapäille tutaa, eikä mitään ystävyytä elettä


    • Hyvävantaa

      Hyvä Vantaa kehittyvä kaupunki!!

    • olensuomalainen

      Me ollaan jo hukuttu maaahantulijapaskaan. Sotkevat lisäksi ympäristöä, heittävät roskat ympäristöön. Tavarat heitetään jätekatoksessa maahan, ei lajitella roskia niihin kuuluviin jäteastioihin. Talojen käytäville, kellariosastolle heitetään vanhoja huonekaluja. Mustat kovaäänisiä pikkupennusta alkaen.

    • luonnikius

      Kaikki bussivuorot jäisivät ajamatta ja liiketilat siivoamatta ilman ihania matujamme.

      Nyt heitä on koulutettu pilvin pimein lähihoitajiksi. Kurssien pääsykokeita oli madallettu siten että vain matuja otettiin, luku- tai kirjoitustaitoja ei vaadittu.
      Nyt näitä valmistuneita ei voida palkata koska eivät tule töihin ja/ tai lähtevät sieltä kun sattuu huvittamaan.
      Eivät osaa yksinkertaisimpiakaan laskutehtäviä eikä verenpaineita osata edes mitata vaikka se on näytetty moneen kertaan.

    • Arialisa

      Tarkoittaa sitä, että koska pakko itsensä kurssittaa, että pvärahat ei katkea, mutta kun paperit saatu, niin sitten voidaan olla halleluja. Maahantulijat ovat tulleet syömään meidän eväämme ja tehdä Suomesta siirtomaansa, koska tarvitsevat tilaa lisääntymiseen. Töitä he eivät oikeesti halua tehdä, vaan seurustella perheensä, sukunsa ja kavereiden kanssa. Tällä hetkellä me tyhmät, sinisilmäisen rehelliset suomalaiset, tarkoitan päättäjät, joilla rahaa ja valtaa, he jakavat niille elintasoamme. Okei, ihmistä pitää auttaa oikeassa hädässä, mutta nämä loiset, POTKU sinne erääseen paikkaan !

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe