Tiesitkö, että rakastuin

Ihanallenaiselle

Sinuun ensisilmäyksellä siinä ovella ihana nainen ? <33

24

1632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tooooosiiiiihana

Ovella on moni ihana naine ;D

• Panetustaa_

En tiennyt

Luulin että sinulla vain stondasi kun näit upean peppuni ja tissivakoni.

Luulin näkevinäni touhutippoja sepaluksen alueella!!!

Se taisi olla panetusta ensimmäisellä vilkaisulla !

Rakkaus tulee sitten myöhemmin kun opit rakastamaan selluliitti muhkuraisia reisiä ja pakaroitani sekä löysää läskiä vatsassani

• kysymys.sinulle

En tiennyt. Mitä teimme ensisilmäyksen jälkeen?

• eientiennyt

Mistä voisin tietää? Olisi mukava kuulla oikeesti jos totta :)

• olisikintotta

hieman jotakin molemmempuolisia tuntemuksia tunsin kyllä muttavarma tosin en vieläkään ole, mistään.

• Tiedän

Koska minulle kävi samoin.

• Vanhaviidakonsanonta

Koskaan ei tiedä kehen törmää kun astuu ovesta sisään😄

• jasenovenmyös

Olisitpa pitänyt silmäsi kiinni...

• Hyvävinkki

Ei kannata katsella oviin eikä varsinkaan ikkunoihin..

• MyrkkyX

Ovet kiinni ja heti. Nyt loppui ovista kulkeminen.

• Jotainsiinäon

Kyllä katseet kohtasivat, jotain siinä oli. Enkä edes tunne. Ensi kertaa elämässä näin tapahtui.

• nainenmiehelle

Tapasimme ekaa kertaa töissä oven suussa. Otin kahvikuppia kaapista ja kättelit, esittelit itsesi. Olin myyty!

• Entaidaollasenainen

No en taida olla ihana nainen enää. Se jos joku rakastuisi minuun olisi jo ihme.

• vastaan.kuin.hänelle

Tunne oli molemminpuolinen.

• Nytvastakerrot

Eipä se siltä vaikuttanu

• vastaan.kuin.hänelle
        Nytvastakerrot kirjoitti:

Eipä se siltä vaikuttanu

Yritin peitellä ihastukseni. Mitä muutakaan olisin voinut tehdä.
        Tämä siis n-m.

• Katseesimies

Avasit oven mulle ja jäimme katsomaan toisiamme. En tullut tapaamaan sinua vaan erästä toista henkilöä ja kun lähdit hakemaan häntä mut valtasi outo tunne ja lähdin kävelemään pois paikalta katsomatta taakseni.. Mulla on vahvoja tunteita sua kohtaan mies ja haluan tietää mitä tämä on tai voisi olla välillämme.

• eitietoinen

Minä tiesin jo kuvasi perusteella että ainakin jollakin tavalla tulen ihastumaan sinuun mutta tunne yllätti kyllä todenteolla ;) :)

• enolevakkareitatäällä

Tuon kun kuulisin sinulta ihan kasvotusten. : ) Hyvää yötä komea hurmurini.

• Milloinn

Niin mutta sulla oli silloinkin joku toinen. Niin minulle kerottiin. Kävin sielläpäin vähän aikaa sitten ja palaset loksahti paikalleen. Sinä sitten ilmestyt aina uudelleen elämääni.

• Jumissa

Se oli kyllä hämmentävä hetki.

• Läsnä

En tiennyt. Mähän olen sua paljon vanhempikin ja itse olet naimisissa. Upea tyyppi kyllä olet.

• Minä rakastuin häneen myös ensisilmäyksellä, juuri siinä ovella, talon 2. kerroksessa. :')

• haikailenmennyttä

Nykytiedon valossa ai että olisinpa päästänyt sen oven rämähtämään päin omahyväistä kusipään pläsiäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      127
      6828
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4234
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3406
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3014
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      286
      2001
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1683
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      16
      1532
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1513
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1441
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe