Tiesitkö, että rakastuin

Ihanallenaiselle

Sinuun ensisilmäyksellä siinä ovella ihana nainen ? <33

24

1677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tooooosiiiiihana

      Ovella on moni ihana naine ;D

    • Panetustaa_

      En tiennyt

      Luulin että sinulla vain stondasi kun näit upean peppuni ja tissivakoni.

      Luulin näkevinäni touhutippoja sepaluksen alueella!!!

      Se taisi olla panetusta ensimmäisellä vilkaisulla !

      Rakkaus tulee sitten myöhemmin kun opit rakastamaan selluliitti muhkuraisia reisiä ja pakaroitani sekä löysää läskiä vatsassani

    • kysymys.sinulle

      En tiennyt. Mitä teimme ensisilmäyksen jälkeen?

    • eientiennyt

      Mistä voisin tietää? Olisi mukava kuulla oikeesti jos totta :)

    • olisikintotta

      hieman jotakin molemmempuolisia tuntemuksia tunsin kyllä muttavarma tosin en vieläkään ole, mistään.

    • Tiedän

      Koska minulle kävi samoin.

    • Vanhaviidakonsanonta

      Koskaan ei tiedä kehen törmää kun astuu ovesta sisään😄

    • jasenovenmyös

      Olisitpa pitänyt silmäsi kiinni...

      • Hyvävinkki

        Ei kannata katsella oviin eikä varsinkaan ikkunoihin..


    • MyrkkyX

      Ovet kiinni ja heti. Nyt loppui ovista kulkeminen.

    • Jotainsiinäon

      Kyllä katseet kohtasivat, jotain siinä oli. Enkä edes tunne. Ensi kertaa elämässä näin tapahtui.

    • nainenmiehelle

      Tapasimme ekaa kertaa töissä oven suussa. Otin kahvikuppia kaapista ja kättelit, esittelit itsesi. Olin myyty!

    • Entaidaollasenainen

      No en taida olla ihana nainen enää. Se jos joku rakastuisi minuun olisi jo ihme.

    • vastaan.kuin.hänelle

      Tunne oli molemminpuolinen.

      • Nytvastakerrot

        Eipä se siltä vaikuttanu


      • vastaan.kuin.hänelle
        Nytvastakerrot kirjoitti:

        Eipä se siltä vaikuttanu

        Yritin peitellä ihastukseni. Mitä muutakaan olisin voinut tehdä.
        Tämä siis n-m.


    • Katseesimies

      Avasit oven mulle ja jäimme katsomaan toisiamme. En tullut tapaamaan sinua vaan erästä toista henkilöä ja kun lähdit hakemaan häntä mut valtasi outo tunne ja lähdin kävelemään pois paikalta katsomatta taakseni.. Mulla on vahvoja tunteita sua kohtaan mies ja haluan tietää mitä tämä on tai voisi olla välillämme.

    • eitietoinen

      Minä tiesin jo kuvasi perusteella että ainakin jollakin tavalla tulen ihastumaan sinuun mutta tunne yllätti kyllä todenteolla ;) :)

    • enolevakkareitatäällä

      Tuon kun kuulisin sinulta ihan kasvotusten. : ) Hyvää yötä komea hurmurini.

    • Milloinn

      Niin mutta sulla oli silloinkin joku toinen. Niin minulle kerottiin. Kävin sielläpäin vähän aikaa sitten ja palaset loksahti paikalleen. Sinä sitten ilmestyt aina uudelleen elämääni.

    • Jumissa

      Se oli kyllä hämmentävä hetki.

    • Läsnä

      En tiennyt. Mähän olen sua paljon vanhempikin ja itse olet naimisissa. Upea tyyppi kyllä olet.

    • Minä rakastuin häneen myös ensisilmäyksellä, juuri siinä ovella, talon 2. kerroksessa. :')

    • haikailenmennyttä

      Nykytiedon valossa ai että olisinpa päästänyt sen oven rämähtämään päin omahyväistä kusipään pläsiäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe