Sinuun ensisilmäyksellä siinä ovella ihana nainen ? <33
Tiesitkö, että rakastuin
24
1632
Vastaukset
- Tooooosiiiiihana
Ovella on moni ihana naine ;D
- Panetustaa_
En tiennyt
Luulin että sinulla vain stondasi kun näit upean peppuni ja tissivakoni.
Luulin näkevinäni touhutippoja sepaluksen alueella!!!
Se taisi olla panetusta ensimmäisellä vilkaisulla !
Rakkaus tulee sitten myöhemmin kun opit rakastamaan selluliitti muhkuraisia reisiä ja pakaroitani sekä löysää läskiä vatsassani - kysymys.sinulle
En tiennyt. Mitä teimme ensisilmäyksen jälkeen?
- eientiennyt
Mistä voisin tietää? Olisi mukava kuulla oikeesti jos totta :)
- olisikintotta
hieman jotakin molemmempuolisia tuntemuksia tunsin kyllä muttavarma tosin en vieläkään ole, mistään.
- Tiedän
Koska minulle kävi samoin.
- Vanhaviidakonsanonta
Koskaan ei tiedä kehen törmää kun astuu ovesta sisään😄
- jasenovenmyös
Olisitpa pitänyt silmäsi kiinni...
- Hyvävinkki
Ei kannata katsella oviin eikä varsinkaan ikkunoihin..
- MyrkkyX
Ovet kiinni ja heti. Nyt loppui ovista kulkeminen.
- Jotainsiinäon
Kyllä katseet kohtasivat, jotain siinä oli. Enkä edes tunne. Ensi kertaa elämässä näin tapahtui.
- nainenmiehelle
Tapasimme ekaa kertaa töissä oven suussa. Otin kahvikuppia kaapista ja kättelit, esittelit itsesi. Olin myyty!
- Entaidaollasenainen
No en taida olla ihana nainen enää. Se jos joku rakastuisi minuun olisi jo ihme.
- vastaan.kuin.hänelle
Tunne oli molemminpuolinen.
- Nytvastakerrot
Eipä se siltä vaikuttanu
- vastaan.kuin.hänelle
Nytvastakerrot kirjoitti:
Eipä se siltä vaikuttanu
Yritin peitellä ihastukseni. Mitä muutakaan olisin voinut tehdä.
Tämä siis n-m.
- Katseesimies
Avasit oven mulle ja jäimme katsomaan toisiamme. En tullut tapaamaan sinua vaan erästä toista henkilöä ja kun lähdit hakemaan häntä mut valtasi outo tunne ja lähdin kävelemään pois paikalta katsomatta taakseni.. Mulla on vahvoja tunteita sua kohtaan mies ja haluan tietää mitä tämä on tai voisi olla välillämme.
- eitietoinen
Minä tiesin jo kuvasi perusteella että ainakin jollakin tavalla tulen ihastumaan sinuun mutta tunne yllätti kyllä todenteolla ;) :)
- enolevakkareitatäällä
Tuon kun kuulisin sinulta ihan kasvotusten. : ) Hyvää yötä komea hurmurini.
- Milloinn
Niin mutta sulla oli silloinkin joku toinen. Niin minulle kerottiin. Kävin sielläpäin vähän aikaa sitten ja palaset loksahti paikalleen. Sinä sitten ilmestyt aina uudelleen elämääni.
- Jumissa
Se oli kyllä hämmentävä hetki.
- Läsnä
En tiennyt. Mähän olen sua paljon vanhempikin ja itse olet naimisissa. Upea tyyppi kyllä olet.
Minä rakastuin häneen myös ensisilmäyksellä, juuri siinä ovella, talon 2. kerroksessa. :')
- haikailenmennyttä
Nykytiedon valossa ai että olisinpa päästänyt sen oven rämähtämään päin omahyväistä kusipään pläsiäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456