Tiesitkö, että rakastuin

Ihanallenaiselle

Sinuun ensisilmäyksellä siinä ovella ihana nainen ? <33

24

1677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tooooosiiiiihana

      Ovella on moni ihana naine ;D

    • Panetustaa_

      En tiennyt

      Luulin että sinulla vain stondasi kun näit upean peppuni ja tissivakoni.

      Luulin näkevinäni touhutippoja sepaluksen alueella!!!

      Se taisi olla panetusta ensimmäisellä vilkaisulla !

      Rakkaus tulee sitten myöhemmin kun opit rakastamaan selluliitti muhkuraisia reisiä ja pakaroitani sekä löysää läskiä vatsassani

    • kysymys.sinulle

      En tiennyt. Mitä teimme ensisilmäyksen jälkeen?

    • eientiennyt

      Mistä voisin tietää? Olisi mukava kuulla oikeesti jos totta :)

    • olisikintotta

      hieman jotakin molemmempuolisia tuntemuksia tunsin kyllä muttavarma tosin en vieläkään ole, mistään.

    • Tiedän

      Koska minulle kävi samoin.

    • Vanhaviidakonsanonta

      Koskaan ei tiedä kehen törmää kun astuu ovesta sisään😄

    • jasenovenmyös

      Olisitpa pitänyt silmäsi kiinni...

      • Hyvävinkki

        Ei kannata katsella oviin eikä varsinkaan ikkunoihin..


    • MyrkkyX

      Ovet kiinni ja heti. Nyt loppui ovista kulkeminen.

    • Jotainsiinäon

      Kyllä katseet kohtasivat, jotain siinä oli. Enkä edes tunne. Ensi kertaa elämässä näin tapahtui.

    • nainenmiehelle

      Tapasimme ekaa kertaa töissä oven suussa. Otin kahvikuppia kaapista ja kättelit, esittelit itsesi. Olin myyty!

    • Entaidaollasenainen

      No en taida olla ihana nainen enää. Se jos joku rakastuisi minuun olisi jo ihme.

    • vastaan.kuin.hänelle

      Tunne oli molemminpuolinen.

      • Nytvastakerrot

        Eipä se siltä vaikuttanu


      • vastaan.kuin.hänelle
        Nytvastakerrot kirjoitti:

        Eipä se siltä vaikuttanu

        Yritin peitellä ihastukseni. Mitä muutakaan olisin voinut tehdä.
        Tämä siis n-m.


    • Katseesimies

      Avasit oven mulle ja jäimme katsomaan toisiamme. En tullut tapaamaan sinua vaan erästä toista henkilöä ja kun lähdit hakemaan häntä mut valtasi outo tunne ja lähdin kävelemään pois paikalta katsomatta taakseni.. Mulla on vahvoja tunteita sua kohtaan mies ja haluan tietää mitä tämä on tai voisi olla välillämme.

    • eitietoinen

      Minä tiesin jo kuvasi perusteella että ainakin jollakin tavalla tulen ihastumaan sinuun mutta tunne yllätti kyllä todenteolla ;) :)

    • enolevakkareitatäällä

      Tuon kun kuulisin sinulta ihan kasvotusten. : ) Hyvää yötä komea hurmurini.

    • Milloinn

      Niin mutta sulla oli silloinkin joku toinen. Niin minulle kerottiin. Kävin sielläpäin vähän aikaa sitten ja palaset loksahti paikalleen. Sinä sitten ilmestyt aina uudelleen elämääni.

    • Jumissa

      Se oli kyllä hämmentävä hetki.

    • Läsnä

      En tiennyt. Mähän olen sua paljon vanhempikin ja itse olet naimisissa. Upea tyyppi kyllä olet.

    • Minä rakastuin häneen myös ensisilmäyksellä, juuri siinä ovella, talon 2. kerroksessa. :')

    • haikailenmennyttä

      Nykytiedon valossa ai että olisinpa päästänyt sen oven rämähtämään päin omahyväistä kusipään pläsiäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe