Haluaiskohan joku kiva tiukka pilluinen nainen näyttää tissit?
Olen 32v, 180cm, ihan hyvännäköinen, hoikka, urheilullinen, tumma, luotettava, rehellinen, fiksu, poikamainen ja kiltti mies ja en vonkaa ikinä! 😊
Tissien näyttäjää?
22
917
Vastaukset
- bcv
Olet varsin epätoivoinen luuseri, kun postaat tänne joka päivä tuota tissien näyttäjää ja pepun puristajia. Etkö saa naisia livenä, koska tuo on just vonkaamista noi sun viestit ja käytöksesi?
minä näytän,jos maksat ;)
- Tiukka
Jou86 kirjoitti:
Missä päin sää asut? 😊
Oletko kuulolla?
- Tiukka
Jou86 kirjoitti:
Olen
Hei! Mene toiselle sivu... tiedät minne! Lue keskus.... jos katsot kuv... älä nosta isoa metakkaa! Haluaisin jo!
- Tiukka
Jou86 kirjoitti:
Mikä kuva?
Olin laittanut vuosia sitten kuvia omat kuvat sivulle ne olivat etu sivulla aamupäivästä mutta nyt poistettu. Vanhempi kaveri perui tapaamisen huomenna, lähtee lappiin ja juteltiin että jos tapaisimme ensiksi sun kanssa jos sinua kiinnostaa. Miten tämä voi olla näin vaikeaa, ihania keskusteluja mutta live tapaaminen pelottaa ilmeisesti!
Missä ne omat kuvat oli, täällä suomi24 sivuilla jossain vai missä?
Kyllähän minua kiinnostais, koska olet vaalee ja kivat tissit. 😊Jou86 kirjoitti:
Missä ne omat kuvat oli, täällä suomi24 sivuilla jossain vai missä?
Kyllähän minua kiinnostais, koska olet vaalee ja kivat tissit. 😊Noh Jou86..Näikkös Tiukan livenä???
- Joseitajuu
Kysyt vielä miksi..?
- UtareetOn
Mitä vitun väliä sillä pillun tiukkuudella on,jos tissit haluat nähdä😲?
Taidat olla todella tampio puutteinen runkkari!?- UtareetOn
Jou86 kirjoitti:
Ja voisit vähän miettiä sanojasi myös, en ollut riitaa haastamassa! 😊
Voisit sitten työntää vaikka löylykauhan perseeseesees poikittain nysvä
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset27017576Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"18812481Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El736222MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny345158Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään775038Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.574184Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja513773Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1003702NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun673486Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463169