No nyt ainakin kannattaa käyttää harkintaa ja malttia, kun korkeinta demokraattista päätösvaltaa Suomessa käyttävä eduskunta on asian selkeästi linjannut.
Kansan tuki Sipilälle, pulinat pois !
13
209
Vastaukset
Kansa ei Sipilälle ole tukeaan antanut, pyrkivät saamaan vääryydelklä ja viekkaudella hankitunkin pois.
- TaasTätä
Tdömmi sekoittaa suomen vaalit omiinsa........
- idiotismia
Meinaatkos, että tuota kepulaista iltalypsyn yritystä voidaan pitää kansan tahdon mukaisena? Älä nyt perättömiä levittele.
- Dimitros
Tietääkö eduskunnan enemmistö edes mitä se on linjannut, jos tietää niin mistä?
- PaskaKeskusta
Eduskunta= sirkus.Mitä asioita teatterisirkus osaa linjata? Ei yhtään mitään muuta kuin sen että koska itselle nostetaan palkkoja,sen ne osaa ei muuta saa aikaiseksi mokoma turhake joukko joka nukkuu torkkupeiton alla piilossa ja odottaa kuun loppua että tilipäivä tulisi...Vetkutellaan soteakin jotta päivät kuluisi eikä tartte tehdä päätöksiä jotka ovat täysin susia. Keskusta pelaa aikaa näin jotta saisivat jatkokaudelle pestin repimään lisää lihaa köyhän kropasta.Ei ääntä ikinä näille enää .
- Res.saunamajuri
Mistä äänestivät? Hallituksen työllisyyslinjasta ilmeisesti. Mutta eivät irtisanomislaista. Sitä kun ei ole edes viety vielä eduskuntaan.
Ongelma on se, että miten hallitus pääsee irti tästä nähdäkseni itse aiheuttamastaan härdellistä.
Katsellaan mitä tulee!! - Khaspilä
Ketä ne sahat salakuljetti...
Sipilä pelaa peliä.
Häviää.
Ammattijärjestöt eivät ole alisteisia eduskunnalle.
Ja pian on vaalit.
Sipilän duunarinpolkemiskampanja tarkoittaa, että Keskusta ei ole pääministeripuolue ensi kaudella.
Ei ehjkä edes hallituspuolue.https://svenska.yle.fi/artikel/2018/10/17/riksdagen-gav-regeringen-sitt-fortroende-se-hur-ledamoterna-rostade
RKP äänestää miten sattuu. Keskusta ei voi enää tehdä yhteistyötä RKP:n kanssa. Henriksson on vienyt puolueen osaksi vihervasemmistoa. Biaudet pitäisi hakea uusi poliittinen koti Vasemmistoliitosta.- Uskoatontaa
sekoilua RKPltä, ei voi enää luottaa..
- Normaalia
Uskoatontaa kirjoitti:
sekoilua RKPltä, ei voi enää luottaa..
Onko joskus voinut ?
Normaalia kirjoitti:
Onko joskus voinut ?
RKP on pahassa kriisissä. Nämä gallup tulokset eivät puolueen osalta pidä paikkaansa. Tutkimuslaitokset on maksettu lisäämään virhemarginaali.
Persujen tuloksissa sama on - merkkinen. Valeuutisilla yritetään ohjailla äänestämistä.- Tapajäi
Finlandssvenskar kirjoitti:
RKP on pahassa kriisissä. Nämä gallup tulokset eivät puolueen osalta pidä paikkaansa. Tutkimuslaitokset on maksettu lisäämään virhemarginaali.
Persujen tuloksissa sama on - merkkinen. Valeuutisilla yritetään ohjailla äänestämistä.komukkavallan jälkeen..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412508Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse741816Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651238
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913