Kuinka kauan minua vaivaat, Jumala Kaikkivaltias!

VastaaHerraSanoistasi888

Miksi Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, kiusaat ja vaivaat minua!
Jo riittää, JO RIITTÄÄ!

Sinä Puuseppä, jolla on miljardi kertaa miljardi leiviskää, nostettuna miljardiin potensiin, Sinä, Jeesus, jolle on annettu Kaikkivalta ja Voima.
Voi Sinua, suupaltti!

Sinä itse, tahi Isä, tahi molemmat, kehutte vain kuinka olet sitä ja tätä, mutta et, ette saa mitään aikaiseksi!

Jesaja suulle, joko Isä tahi Poika, tahi molemmat, kehuvat itseään!
Jes. 61:
1 Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,
2 julistamaan Herran otollista vuotta ja meidän Jumalamme kostonpäivää, lohduttamaan kaikkia murheellisia,

Voidellut eli antanut vallan eli valtakirja, joten MIKSI Jeesus et käytä tätä, vaan jatkuvasti, itket ja nariset sekä kitiset!
KÄYTÄ sitä mitä Sinulle on annettu, äläkä kitisi!

Särjetty on koko kansani sydän, tahto ja mieli, mutta mitä Sinä, muuta olet tehnyt kuin kehunut itseäsi, kuinka rakastava itse olet ja Isäsi on!

Vain tyhjää itsekehua ja turhaa puhetta!

Koko kansani, Suomen kansa on vangittu, valheen voimalla ja vallalla, ja Sinä Jeesus, voit eli Sinussa on mahdollisuus, KUULLA totuus ja päästä vapaaksi, kuten olet sanonut.

MUISTUTAN SINUA Herra, TOTUUS tekee vapaaksi!
Joten, jos sinä et tahdo tahi kykene, käyttämään työkaluja, millä se totuus tulee esille KOKO KANSALLE, niin olet vain turhan puhuja, kuin helisevä vaski kello tahi kaunis juhlapuhe!

Jeesus, sinä jolla on kaikki, puusepän työkalut ja tiedot ja taidot, et ole kyennyt tekemään edes, pientä jakkaraa tahi pyötää!

Anna minulle, mitä olen, pyytänty ja teen kauniin, ihanan ja ison pyödän, sekä tuolit ympärille, niin että Totuudella katettu, ravinto on kaikille mahdollista nauttia, jonka vaikutus on elämä!
ja tästä, Herra, Jumala Kaikkivaltias, saat sitten heiltä kiitos, kunniaa ja ylistystä, sekä ajan kanssa palvomista.
Mutta, jos vain kitiset ja nariset, olet kuin mies, jolla on miljardeja levisköjä ja kaikki, hiekaan kätketyjä, ilman että niitä itse et tahdo käyttää etkä tahdo antaa minulle!

Valhe on ja pysyy ellei sitä voimallisesti kumota.
Sen voin tehdä, sillä edellytyksellä että annat minulle mitä olen pyytänty, asian, tämän asian yhteydessä!
Ja KATSO JA IHMETTELE!

KOKO Kansani, on kahlehdittu petoksella, jo lapsesta saakka, tekemään petollisen pettäjän tekoja!

Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot:
Koko kansani, on valheen ja petoksen uhreja.
Monella, ellei kaikilla ole ollut mitään mahdollisuutta, edes tietää eikä havaita mitä ja miten.

Herra:
lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

Koko Suomen kansa on särjetty ja vangittu ja valheella petetty!

Joten Herra, Jeesus, sinut on voideltu eli valtuutettu eli annettu valtakirja eli oikeus ja mahdolllisuus, tehdä ja toimia!
Joten toimi, ellet, niin:
Annan minun toimia, anna minulle, suuri valta ja voima, ja KATSO, koko Suomen kansa tulee tietämään TOTUUDEN!
ja totisesti, ne jotka ovat sitten valheen "takana" saavat palkkansa joa tässä ajassa!

Sinulla, Jeesus on tämä valta ja voima, käytä sitä tahi anna siitä suuri osa minulle!

2 julistamaan Herran otollista vuotta ja meidän Jumalamme kostonpäivää, lohduttamaan kaikkia murheellisia,

Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, on täysin varmaa, että Sinä tahi Poikasi, tahi te yhdessä, tulette tuhomaan koko maailman, kuten on Johannekselle näytetty, joten "se on jo tapahtunut".
Miksi säälit eli sallit pahan tekijöiden vielä ylvästellä, sillä varmasti, he saavat palkkansa.
Joten se osa kansaa joka on petetty, anna sille edes mahdollisuus tehdä ja löytää parannus ja TOTUUS sekä sitten pelastus!

Joten, Jumala, kuule huutoni ja vastaa.
Isä, Jumala Kaikkivaltias, Poikasi, Jeesuksen Kristuksen Nimessä.

Osoita, että Poikasi, NIMI, on sinulle rakas ja kuulet mitä anon!
Jeesuksen nimessä, amen, amen

Oikea ja alkupäeräinen Vastavoima

14

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KiitosVeljeniJaSisareni

      Kuka ikinä olet, KANNA minua Herran eteen ja jos tahdot ano kanssani mitä anoin.
      Jos et tahdo anoa mitä anoin,
      Niin kanna kuitenkin minut Herran eteen ja Herra sitten tekee mitä hyväksi havitsee.
      Ole sinä se paarin kantaja, joka kantaa liikuntäkyvyttömän, halvatun Herran eteen.
      sinun ei tarvitse minua parantaa tahi muuta antaa, Jumalan Edessä, Kyllä Jumala itse tekee mitä tekee, ja se sitten, sinun osasi, että kannat minut Herrani eteen.

      Kiitos
      Oikea ja alkupäeräinen Vastavoima

    • LoppumatonNälkä777

      Herrani Jeesus, koska taas tunnen erityistä, Sinun läsnäoloa, niin jatkan "listaa" mitä pyydän.
      Ef. 3:20
      20 Mutta hänelle, joka voi tehdä enemmän, monin verroin enemmän kuin kaikki, mitä me anomme tai ymmärrämme, sen voiman mukaan, joka meissä vaikuttaa,

      Herra, Paavali oli rohkea, ja minä puhun kuin mieltä vailla, minä vielä enemmän!

      Herra, minulla on tahto, todistaa että sinä olet ja teet ja vaikutat.
      Minun aivoitukseni on ollut ja vieläkin on että, esim voin todistaa että maa ei ole pallo.
      eikä aurinko ole 150 milj.km päässä vaan tossa, vähän matkan päässä, mahdollisesti 6000 kilometriä, eli kiven heiton päässä.
      sekä, nyky tiede eli ,mukamas asiantuntijat väittävät että tähdet ovat toisiinsa nähden uesin, miljoonien valovuosien päässä, toisistaan.

      Joten Herra, Pyydän lisää :)

      Anna minulle, kaikki luonnon voimat ja vallat, käsiini!
      Niin aurinko ja kuu ja tähdet, lumi ja jää ja tuli ja salamat.
      Taivaan linnut ja metsän pedot.

      Herra, ja Katso, koko maailma, vaikka "vain" suomesta ja suomalaisista välitän ja puolesta pyydän, niin tee kuten palvelija, pyytää!

      Kiitos ja Kunnia Sinulle joka olet ja olit ja tuleva olet. Jumala Kaikkivaltias.
      Totisesti, Tule Herra Jeesus

      • Uskossayritänminäkin

        Minä silloin rukoilin puolestasi mutta en enää voi sitä tehdä vaikka tahtoisinkin koska aiheutit mulle mielipahaa en meinaa sitä useaa vaimo asiaa vaan omaa käytöstäsi.


      • Uskossayritänminäkin

        Mene Mirka pois Jeesuksen nimessä.


      • VastaaHerraSanoistasi888

        No, ilmoitin viestini poistoon jo se sinua RISOO. Älä sotke Jeesuksen nimeä kaikkialle, sottaripunkkari senkin


    • Jokikuiko

      Uskonnot ovat sairaita!

      • Uskossayritänminäkin

        Miu mielestä tää siun viesti on sairas.


    • Uskossayritänminäkin

      Sinun mielestäsi naiset vain viettelevät no niin ei kuitenkaan ole.
      Jumala loi naisenkin joten ei voi kovin paha olla. Jumala rakastaa myös naisia ja tahtoo että heitäkin pelastuisi.

    • Meikitön

      Mitä jos lopettaisit sen avoliitossa huoraamisesi eenokki. Sullakin voisi olla sitten jotain toivoa.

    • Uskossayritänminäkin

      Taidat olla aloittaja kahtaalle horjuva?
      Kun samaan aikaan haukut kaikki naiset maanrakoon etkä pidä heitä yhtään minään. Sitten kerjäät rukoilua.

      • KeskustellaanMuulla

        Sinun tekstisssä (edellinen viesti) on kaksi asiaa.
        Ensimmäinen, itselleni päällimmäinen ja jatkuvana kunnes Jumala vastaa.

        Toinen edellissä viestissä oleva, "naiset maanrakoon ... haukkuminen" on oman ensimmäisen eli rukous vastauksen tulessa ja se tulee, sitten esim, sinulle kuka lie olet. KOVA PAIKKA.

        No en TÄSSÄ KETJUSSA tahdo keskustella siitä, mutta tee toki ketju ja tulen sinne keskustelemaan ja OSOITTAMAAN Jumalan Sanansta, mikä on naisen paikka:
        Jumalan edessä, seurakunnassa sekä miehen eli perheen (suvun) edessä.

        Joten Jos tahdot esirukoilla eli kantaa minua Herran eteen TEE SE,
        ellet, en siitä tahdo tietää.

        Tämä osio on RUKOUKSET!
        esim lutterin ja helluntai osoissa olen usein kirjoittamassa, JOTEN PYYDÄN

        ÄLÄ SOTKE TÄTÄ KETJUA!

        Oikea ja alkuperäinen Vastavoima


      • Uskossayritänminäkin

        En ole sotkenut ketjuasi ihan itse olet sen tehnyt. Ei sun kanssa kannata jutella.
        Naisen paikka eiköhän se ihan arvostettu ole.


    • Uskossayritänminäkin

      Odotat aina anteeksi pyyntöä mutta itse et osaa tai et tahdo. Olet ylpeä. :) vai oletko vain tunne kylmä?

      • JumalaniOnLähelläYötäPäi

        Vielä kerran :)
        En minä odota keneltäkään anteeksi pyyntöä tahi muuta.
        Tässä ketjussa on tarkoitukseni, jos JOKU TAHTOO, voi kantaa minut Herran eteen.
        Jos ei tahdo, itse en tahdo sitten sitä tietää sillä tiedolla ei ole mitään merkitystä minulle, eikä sille joka ei tahdo.

        Joten, PYYDÄN! jos tahdot keskustella, TEE UUSI ALOITUS ja siinä voimme keskustella!

        SIIS EI TÄSSÄ !

        Olenko ylpeä, en tiedä, mutta SINÄ PÄIVÄNÄ, kun kohtaan Jumalan Kaikkivaltiaan, Herran Sebaotin, Jeesuksen Nimessä ja kautta sekä sovitettuma että suojassa, SAAN NÄHDÄ HÄNET, ISÄN!
        en tiedä miten mutta se on Jumalan ongelma ei minun.
        Kun siis kohtaan Jumalan, jos olen ylpeä, tahi mitä tahansa se varmasti tulee Jumalan kautta sitten hoidettavaksi, tahi mitä Jumala sitten tekeekin ja sanoo.

        Olenko kylmä.
        Kyllä, sydämeni on kylmempi kuin alaskassa oleva jää pala jääkaapissa.

        Joten taas, PYYDÄN, ei tässä ketjussa muita aiheita kuin se kuinka voin ja yhdessä voimme joudutaa, kiiruhtaa sitä päivää ja hetkeä, kun:
        Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot notkistaa taivaat ja astuu alas, minun tyköni eli minä Hänen!

        Kiitos.

        Oikea, ainoa ja alkuperäinen Vastavoima


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe