Lapsen tekoa?

Haluuko joku kiva tiukka pilluinen narttu tehdä mun kanssa lapsen?

Mulla ei oo mitään perinnöllisiä sairauksia, rusketun helposti, sit oon ihan komea, 180cm, tumma, kiharat hiukset ja kivat hampaat! 😊

12

316

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolissaan

Olen hämilläni! Tunnuit niin järkevältä mieheltä , halusit imeskellä rintoja ja rakastella autossa mutta tämä menee överiksi! Itselläni kaksi aikuista lasta ja voin kertoa ovat ihania , siihen tarvitaan muutakin kuin "tiukka pilluinen narttu" jos tämä oli fantasia niin tosi huono.

• Jaa, menee överiks vai?

• Ja ei ole fantasia, kuhan kysyin. 😊

• Palstaseuraaja

Nimimerkille Huolissaan, Tykkään, tai mitä kulloinkin käytät, hälyytyskellot soi..

• Ihailen

Kiitos! Osaat lukea myös rivien välit, olet ajan tasalla, kunnioitettava piirre miehessä! Hyvää viikon loppua sinulle!

• Kiitos huolen pidosta, ei tarvi olla huolissaan, naiset on mukavia kun ne huolehtii... 😊

• Kamoon

Voi taivas, ei voi muuta ku nauraa 😂😂😂😂 kasva aikuiseksi! Sitten ku osaat kunnioittaa naista niin ehkä sit löydät jonku joka haluaa sun kans lapsen.
      Vai kuvitteletko että joku "tiukkapilluinen narttu" miettii: "oujee, toi jäbä ruskettuu helposti, tuon kans mä haluun lapsen! Vielä hampaatkin on hyvät joten ei muuta ku menoksi!" Ei näin.
      Kuulostaa ihan päähänpistolta. Ei hyvä.

• Se oli päähänpisto. Sillä ruskettumisella ja muilla tarkoitin, että millainen siitä lapsesta voi tulla.

Minkä ikäinen olet?

• Kamoon

Lapsia ei tehdä päähänpistosta.

• Kamoon

Mä annan sulle neuvon. Jos haluat Suomi24 kautta naisen jonka kans saada lapsen, mene tuonne lapsettomuus palstalle ja kerro siellä jokin nyyhkytarina. Tosin sinähän et siihen pysty, kun sun postaukset, joita tulee viisi päivässä, koostuu kahdesta sanasta: "tissiä imettäväksi" 😂😂
        Ja oikeasti toivon ettet mene sinne, ettei kukaan nainen tai lapsi joudu kärsimään sun "päähänpistosta". Pysy vaan täällä seksipalstalla muiden pervojen seurassa, kun sun ihmissuhde taidot ei riitä muuhun.
        Lapsesta ei taitais tulla kovinkaan järjen jättiläinen, jos se vähääkään isäänsä tulis.

• Isomummo
        Kamoon kirjoitti:

Mä annan sulle neuvon. Jos haluat Suomi24 kautta naisen jonka kans saada lapsen, mene tuonne lapsettomuus palstalle ja kerro siellä jokin nyyhkytarina. Tosin sinähän et siihen pysty, kun sun postaukset, joita tulee viisi päivässä, koostuu kahdesta sanasta: "tissiä imettäväksi" 😂😂
        Ja oikeasti toivon ettet mene sinne, ettei kukaan nainen tai lapsi joudu kärsimään sun "päähänpistosta". Pysy vaan täällä seksipalstalla muiden pervojen seurassa, kun sun ihmissuhde taidot ei riitä muuhun.
        Lapsesta ei taitais tulla kovinkaan järjen jättiläinen, jos se vähääkään isäänsä tulis.

Ei voi katsos kauhalla vaatia,kun on teelusikalla annettu😆😆😆

• En mää oo pervo, seksuaalinen kyllä, vitsillä mää vaan kirjoittelen kun on tylsää.

Ajattelin kyllä vähän pitää taukoo, en oo ikinä ennen täällä pyöriny.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3215
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2921
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2739
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1837
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    Aihe