Haluuko joku kiva tiukka pilluinen narttu tehdä mun kanssa lapsen?
Mulla ei oo mitään perinnöllisiä sairauksia, rusketun helposti, sit oon ihan komea, 180cm, tumma, kiharat hiukset ja kivat hampaat! 😊
Lapsen tekoa?
12
316
Vastaukset
- Huolissaan
Olen hämilläni! Tunnuit niin järkevältä mieheltä , halusit imeskellä rintoja ja rakastella autossa mutta tämä menee överiksi! Itselläni kaksi aikuista lasta ja voin kertoa ovat ihania , siihen tarvitaan muutakin kuin "tiukka pilluinen narttu" jos tämä oli fantasia niin tosi huono.
- Palstaseuraaja
Nimimerkille Huolissaan, Tykkään, tai mitä kulloinkin käytät, hälyytyskellot soi..
- Ihailen
Kiitos! Osaat lukea myös rivien välit, olet ajan tasalla, kunnioitettava piirre miehessä! Hyvää viikon loppua sinulle!
- Kamoon
Voi taivas, ei voi muuta ku nauraa 😂😂😂😂 kasva aikuiseksi! Sitten ku osaat kunnioittaa naista niin ehkä sit löydät jonku joka haluaa sun kans lapsen.
Vai kuvitteletko että joku "tiukkapilluinen narttu" miettii: "oujee, toi jäbä ruskettuu helposti, tuon kans mä haluun lapsen! Vielä hampaatkin on hyvät joten ei muuta ku menoksi!" Ei näin.
Kuulostaa ihan päähänpistolta. Ei hyvä.Se oli päähänpisto. Sillä ruskettumisella ja muilla tarkoitin, että millainen siitä lapsesta voi tulla.
Minkä ikäinen olet?- Kamoon
Lapsia ei tehdä päähänpistosta.
- Kamoon
Mä annan sulle neuvon. Jos haluat Suomi24 kautta naisen jonka kans saada lapsen, mene tuonne lapsettomuus palstalle ja kerro siellä jokin nyyhkytarina. Tosin sinähän et siihen pysty, kun sun postaukset, joita tulee viisi päivässä, koostuu kahdesta sanasta: "tissiä imettäväksi" 😂😂
Ja oikeasti toivon ettet mene sinne, ettei kukaan nainen tai lapsi joudu kärsimään sun "päähänpistosta". Pysy vaan täällä seksipalstalla muiden pervojen seurassa, kun sun ihmissuhde taidot ei riitä muuhun.
Lapsesta ei taitais tulla kovinkaan järjen jättiläinen, jos se vähääkään isäänsä tulis. - Isomummo
Kamoon kirjoitti:
Mä annan sulle neuvon. Jos haluat Suomi24 kautta naisen jonka kans saada lapsen, mene tuonne lapsettomuus palstalle ja kerro siellä jokin nyyhkytarina. Tosin sinähän et siihen pysty, kun sun postaukset, joita tulee viisi päivässä, koostuu kahdesta sanasta: "tissiä imettäväksi" 😂😂
Ja oikeasti toivon ettet mene sinne, ettei kukaan nainen tai lapsi joudu kärsimään sun "päähänpistosta". Pysy vaan täällä seksipalstalla muiden pervojen seurassa, kun sun ihmissuhde taidot ei riitä muuhun.
Lapsesta ei taitais tulla kovinkaan järjen jättiläinen, jos se vähääkään isäänsä tulis.Ei voi katsos kauhalla vaatia,kun on teelusikalla annettu😆😆😆
En mää oo pervo, seksuaalinen kyllä, vitsillä mää vaan kirjoittelen kun on tylsää.
Ajattelin kyllä vähän pitää taukoo, en oo ikinä ennen täällä pyöriny.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603705Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen492990Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252898Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3651961- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2091112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27929- 47921
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105904