Maailmanlopun ajankohdat ja tapahtumat

harriveijonen

ANTIKRISTUKSEN HYÖKKÄYSTÄ JERUSALEMIIN TODISTANUT TAPAHTUMA

11. 3. 2004 ennaltatiedetty päivälleen iskut maassa (Madrid) ja taivaalla (Sedna). Parhaiten toteutunut profetiani!

Ennaltatiedetty ajankohta oli 3,5 vuotta lähtökohdasta, oikeasta vuosituhannen vaihteesta, 911 2000. Samalla se ennaltatietäminen todisti tapahtumaa ajankohdassa 3,5 vuotta ennen Messiaan näkyvää paluuta.

Kaikki profetian tuntijat ovat yksimielisiä siitä, että silloin alkaa Antikristuksen 3,5 vuotta hyökkäyksellä Jerusalemiin.

Jos Messiaan näkyvä paluu on jo noin 911 2024, nousu temppeliin Jerusalemissa tapahtuu pääsiäisenä 2021, 311 2021.

Kaikki lopputapahtumien ajankohdatkin ovat selvillä, Jerusalemin valerauha seurakunnan ylösottoineen tammikuussa 2021 mukaanlukien, jos Gorba palaa valtaan mieluiten tammikuussa 2019.

Vain Harri Veijonen on pystynyt näin tarkkaan profetiaan. http://wwnet.fi/users/veijone/

0

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
        Kittilä
        179
        2408
      2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
        Ikävä
        121
        1971
      3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
        Suhteet
        59
        1625
      4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
        Maailman menoa
        179
        1512
      5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
        Ikävä
        163
        1430
      6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
        Maailman menoa
        182
        1413
      7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
        Sysmä
        52
        1258
      8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
        Ikävä
        76
        1213
      9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
        Ikävä
        59
        1198
      10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
        Ikävä
        119
        1101
      Aihe