He syyttävät miehiä

Eenokki12

En puhu nyt pedofiileistä enkä homoista vaan sellaisista naisista jotka ovat aloittaneet haureellisen elämän jo lapsuudessa siis alaikäisenä. He kasvavat ja porttojen korostettua kauneutta jo hyvin ymmärtävät ettei tiukat miesten tamineet riitä vaan on saatava paljon ehostusta ja puuteria persiiseen. Kauneudenhoito amerikkalaisittain, jolla tarkoitan väärää nykykristillisyyttä, niin ollakseen uskollinen saatanan palveluksessa se vaatii rahaa, siksi että haureellisella olemuksellaan saisivat ihailua ja totisesti sitä he tulevat saamaan helvetissä, suuren tuskan kanssa. Kun sitten synnit kiusaavat, mutta ei siten että ne pakottaisivat tunnustamaan ne sielunhoitajalle vaan se kalvavavan madon tietoinen kuolettaminen on löydettävissä monen lahkon opillisista vääristä uskomuksista, viimeistään viimeisenä vanhurskauteen kuuluvana tekona, upotuskastealtaassa. Puhdistaakseen itsensä haureudesta ja huoruudesta, tupakasta ja viinasta vaatii tekoja. Paras teko heidän mielestä on syyttää miehiä vielä siinäkin vaiheessa kun ovat ottaneet vastaan väärän opin ja uskon. Sitten samanhenkiset uskonsisaret ja homoveljet ovat valmiina puolustamaan heitä ja se on saatanan tarkoitus kylvää saastaa mieleltään ja hengellä saastutettujen elämän kautta, niiden keskuuteen jotka eivät ole tarttuneet maailman ikeeseen vaan varovat saastuttamasta itseään viettelijöiden kautta joita nykyään ilmestyy kuin sieniä sateella. Ev. lut kirkkokin on saanut aikaan että uskovaiset ovat ajettu ulos kirkosta ja heidän sijaan ovat tulleet jumalattomasta luterilaisesta kansasta ne joiden omatunto näyttää olevan helvetin poltinraudalla merkitty.

60

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eenokki12

      Jumala on oikeamielinen. Ellei Hän rankaisisi jumalattomia, kristittyjen murhaajia ja muita saastaisia niin tuskin kukaan haluaisi uskoa Jumalan armoon. Tämä on kondomien sijaan jumalallinen ehkäisykeino ihmismäärän tasapainon tähden.

    • Meikitön

      Sinähän tässä aloittaja syytät nuoria naisia siitä että he maailman tyyliin kaunistavat itseänsä meikeillä se ei vielä tee heistä porttoja koska se on ulkoista olemusta.
      Se ei vielä ihmisestä tee sisäisesti huonoa. Aika monet nykyaikana meikkaavat ovatpa sitten nuoria tai jo vanhempia. Ajattelu tyylisi on sairas.
      Sinä et onneksi ole tuomari joka päättää kuka pääsee taivaaseen.

      • Eenokki12

        Sinä se sairas olet päästäsi keskiruumiista ja jaloista. En tiedä mutta minkälainen on äitisi? Jääköön arvailujen varaan? Kaikki jumalattomat jotka eivät usko maalaavat, huoraavat tekevät syntiä rakkaudesta, eivätkä muuta voi ja joutuvat jumalattomina kuollessaan helvetin tuleen. Minä tuomitsen Raamatulla ellet sinä ole niitä idiootteja joille pitää selittää kuin aikuiselle helluntailaiselle. Ihminen erikoisesti sinä olet huono ja paha ulkoisen olemuksesi mukaan. Julkisyntisiä nuhtele kaikkien kuullen ja sitä minä olen tehnyt pienen ikäni.


      • Meikitön

        Etkö osaa lukea meikitön tarkoittaa sitä ettei meikkaa. Mutta ei se vie ihmisen uskoa Jeesukseen vaikka meikkaisikin.
        Tuommoisella pakottamisella ei kukaan pelastu kyllä siellä kirkossa/seurakunnassa on ihmisiä joilla terve usko on.


      • Eenokki12
        Meikitön kirjoitti:

        Etkö osaa lukea meikitön tarkoittaa sitä ettei meikkaa. Mutta ei se vie ihmisen uskoa Jeesukseen vaikka meikkaisikin.
        Tuommoisella pakottamisella ei kukaan pelastu kyllä siellä kirkossa/seurakunnassa on ihmisiä joilla terve usko on.

        Huomiovirheeni, mutta se ei muuta sitä että et meikkaa mutta sisimmässäsi epäuskoisena meikkaat. En ole kasvojenhoitoa vastaan en huulirasvaakaan, vaikka se olisi hieman värillistä tai kasvovoide olisi hieman tumman sävyistä. Jos maalailet kuten nykyisin varsinkin Amerikassa on tapana, siinä tapauksessa neuvoisin menemään maalikauppaan ostamaan pullo tärpättiä. Niille Amerikan naisille ja saman henkisille suosittelen tärpättiä sinne alapäähän.


      • Meikitön

        En maalaile millään lailla ja tuo kaksimielinen puhetyylisi voivoi.
        Minun alapääni tuskin sulle kuuluu olen avioliitossa. Ja en ole pettänyt miestäni ainakaan sillä tavalla kuin vihjailet sinäkö olet?
        Tuskin maailmassa sellaista ihmistä on joka ajatuksissaan ei koskaan harhautuisi mutta ei siitä loputtomasti ketään syytetä kun parannuksen tekee niin sen saa anteeksi.


      • Eenokki12
        Meikitön kirjoitti:

        En maalaile millään lailla ja tuo kaksimielinen puhetyylisi voivoi.
        Minun alapääni tuskin sulle kuuluu olen avioliitossa. Ja en ole pettänyt miestäni ainakaan sillä tavalla kuin vihjailet sinäkö olet?
        Tuskin maailmassa sellaista ihmistä on joka ajatuksissaan ei koskaan harhautuisi mutta ei siitä loputtomasti ketään syytetä kun parannuksen tekee niin sen saa anteeksi.

        No syntejä eikä kiusauksia tule puuttumaan keneltäkään. Risti puuttuu useilta, ehkä sinultakin? Oletko ottanut sen vastaan? Puhetyylini sopii sinun uskoosi oikealla tavalla. Ei se ole pilkkaamista vaikka usein olen pilkkaajilleni pilkallinen.


      • IhomaaliputkiJobille
        Eenokki12 kirjoitti:

        No syntejä eikä kiusauksia tule puuttumaan keneltäkään. Risti puuttuu useilta, ehkä sinultakin? Oletko ottanut sen vastaan? Puhetyylini sopii sinun uskoosi oikealla tavalla. Ei se ole pilkkaamista vaikka usein olen pilkkaajilleni pilkallinen.

        Meikitön vastaa Eenokki
        Väliaika tilanne, 6-0


    • Suoppii

      Kuuleppas irstas kääkkä jo se että himoitsisit heitä pelkästään ajatuksissa on huorinteko siis jos on naimisissa sinun osaltasi meneppä itseesi ennen kuin alat muita sormella osoittelemaan.

      • Eenokki12

        Suoraan sanoen saatan vihata lahkoissa teeskenteleviä irstailijoita sinun lisäksi. Myös lut. piirissä ja varsinkin saastutetussa uudesti kastajien lahkoissa on näitä saastaisen mielen vallassa olevia kadotuksen lapsia tai paremmin sanottuna äpäriä.. Läskipäälle sanon että osoitan sinuakin nyt Jumalan sormella ja se sinut tuomitsee. (tämä to suoppii) Sana satuttaa se tekee tehtävänsä. Tuntuuko jo mukavalta kuulla mikä olet?


    • rumuusko

      sairas paska.jokaisen naisen: saa olla kaunis.nuorena ku vanhana.eikö.sua tai ketään varten ei,mut itseensä varten.kaikki kehittyy ku ihmismieli.sulta se puuttuu.sääli.anna ihmisten elää ja opettele säkin .elämään.anna tyttöjen elää kauniina.ei ne sulle sitä tee.kaunis on kaunis.manifestin lopuksi teet mitä??sairas oot.onko sul äiti??kerroppa sille.sekin kauhistuu ku hänen pitää olla ruma?

      • Meikitön

        Kaunis voi olla ilman meikkiäkin jokainen tyylillään. Jotkut tykkää meikata jotkut ei. Minä itse pidän luonnollisuudesta ainakin itseni kohdalla.
        On monenlaisia mielipiteitä on jonkun mielestä meikitön on ruma minun mielestä ei ole.


      • Eenokki12

        No rumuusko on sinun ongelmasi? Et edes osaa kirjoittaa, mutta se osoittaa sinut "hanskankäyttäjäksi" Tuskin lahkostasi löydät nuorta naista. Varmaan sinulle tarjoavat profetian mukaan 90 vuotiasta neitsyttä. Meikkaaminen on synti Paavalin mukaan.


      • että_tälleen
        Eenokki12 kirjoitti:

        No rumuusko on sinun ongelmasi? Et edes osaa kirjoittaa, mutta se osoittaa sinut "hanskankäyttäjäksi" Tuskin lahkostasi löydät nuorta naista. Varmaan sinulle tarjoavat profetian mukaan 90 vuotiasta neitsyttä. Meikkaaminen on synti Paavalin mukaan.

        No Paavalia vaan vitutti kun ei saanut hyvännäköistä meikattua.


      • JobinMascara
        Eenokki12 kirjoitti:

        No rumuusko on sinun ongelmasi? Et edes osaa kirjoittaa, mutta se osoittaa sinut "hanskankäyttäjäksi" Tuskin lahkostasi löydät nuorta naista. Varmaan sinulle tarjoavat profetian mukaan 90 vuotiasta neitsyttä. Meikkaaminen on synti Paavalin mukaan.

        Meikitön vastaa Eenokki
        Väliaika tilanne, 7-0


      • Meikitön

        Rumuus ei ole ongelma olen sinut ulkonäköni kanssa kai mussa jotakin sitä on yms kun ollaan mieheni kanssa jo 20 vuotta yhdessä oltu.


    • Lauluja

      Kuulut juuri niihin uskoviin aloittaja joka näet muissa syntisyyden mutta et itsessäsi.
      Jumalan näkee sydämmeen eikä tuomitse ulkoisen mukaan.

      • Eenokki12

        Näen kyllä sinunkin sydämesi jossa asuu saasta ja jumalattomuus. Mistä sinä läskipää olet tuon kuullut ettei Jumala tuomitse ulkoisen mukaan? Luulen että olet niitä helluntailaisuuteen kalastettuja työttömiä ja varattomia sinttejä. Te hermostutatte minua tuomitsemisillanne te ette tunne ettekä usko Jumalan sanaan ja että Jumala on luvannut rangaista kaltaisianne vaikka imisit vielä äitisi rintoja.


      • göök
        Eenokki12 kirjoitti:

        Näen kyllä sinunkin sydämesi jossa asuu saasta ja jumalattomuus. Mistä sinä läskipää olet tuon kuullut ettei Jumala tuomitse ulkoisen mukaan? Luulen että olet niitä helluntailaisuuteen kalastettuja työttömiä ja varattomia sinttejä. Te hermostutatte minua tuomitsemisillanne te ette tunne ettekä usko Jumalan sanaan ja että Jumala on luvannut rangaista kaltaisianne vaikka imisit vielä äitisi rintoja.

        Koetappas kestää! Luuletko itse, että käytöksesi miellyttäisi Jumalaa. Hakeudu mielenhallintakursseille.


      • Meikitön

        Sinä eunukki et tiedä miten todellinen uskovainen käyttäytyy ei se ainakaan hauku ja sinähän olet haukkunut täällä jo useaa. Ei Jumala katso sinunkaan syntejä läpi sormien.


      • Eenokki12
        göök kirjoitti:

        Koetappas kestää! Luuletko itse, että käytöksesi miellyttäisi Jumalaa. Hakeudu mielenhallintakursseille.

        Ja sinä läskipää tekopyhä yrität miellyttää Jumalaa. No se karvajalka jumalasi kyllä tahtoo että miellytät sitä ja sen sinä taidat rakas läskipää.


      • Meikitön

        En ole tekopyhä sinä itse olet. Minä tiedän syntini sinä et pidä omaa käytöstäsi syntinä vaikka se sitä juuri on.


      • MascaraVoitti
        Meikitön kirjoitti:

        En ole tekopyhä sinä itse olet. Minä tiedän syntini sinä et pidä omaa käytöstäsi syntinä vaikka se sitä juuri on.

        Meikitön vastaa Eenokki
        Väliaika tilanne, 77x7-0

        Julistan täten Meikitön voitti!
        Hurraa, hurraa, hurraaa

        Job 42:
        14 Ensimmäiselle hän antoi nimen Jemima, toiselle nimen Kesia ja kolmannelle nimen Keren-Happuk.
        15 Eikä ollut koko maassa niin kauniita naisia kuin Jobin tyttäret; ja heidän isänsä antoi heille perintöosan heidän veljiensä rinnalla.

        14 Yhdelle tyttärelle hän antoi nimeksi Jemima*, toiselle Kesia* ja kolmannelle Keren-Puk*. [Nimi Jemima merkitsee 'turturikyyhky', Kesia 'kassiapuu' ja Keren-Puk 'silmämaalirasia'.]

        Hhhmm, eräs paikka, ja hyvin harvinainen:
        heidän isänsä antoi heille perintöosan heidän veljiensä rinnalla.
        ei tule muita mieleen!


      • Meikitön

        Ei tämä mulle ainakaan mikään kilpailu ole. Sanon vaan miten asia on.


      • Jobivalittaaoioioi
        Meikitön kirjoitti:

        Ei tämä mulle ainakaan mikään kilpailu ole. Sanon vaan miten asia on.

        Meikittömälle, kova rangaistus, niskoittelusta tuomarin päätöstä vastaan.
        Täten julistan, että Meikötön menettää yhden pisteen ja hurraa huudon.
        Jobi ei anna valitus oikeutta. päätös on lopullinen ellei sitä muuteta.

        hurraa, hurraa
        Meikitön voitti. (77x7)-1 - 0


      • Eenokki12
        Meikitön kirjoitti:

        En ole tekopyhä sinä itse olet. Minä tiedän syntini sinä et pidä omaa käytöstäsi syntinä vaikka se sitä juuri on.

        Olet kätkenyt syntisi sisimpääsi etkä tiedä saavasi niitä anteeksi niitä kauheimpiakaan?


      • Meikitön

        En ole kätkenyt itse olet. Minä olen syntini tunnustanut. Mitkä ovat kauheita ajatukset kyllä huorinteko ajatuksissa mutta anteeksi saatu Jeesukselta.


    • kedonliljat

      Eenokki ei taida pitää oikein naisista. Raamattu ei kiellä kaunistamista. 1. Tim. 2:9 : "Haluan naisten kaunistavan itsensä huolitellulla puvulla , häveliäästi ja tervemielisesti.... 10. vaan hyvillä teoilla, mikä sopii naisille, jotka tunnustavat kunnioittavansa Jumalaa. Sopiva itsestä huolehtiminen ja kaunistaminen tekee ihmisestä miellyttävän näköisen ja saa naisen voimaan hyvin.
      Tietenkin liiallisuuksiin menevä itsensä korostaminen saa jotkut ajattelemaan kielteisesti.
      Kun katsomme kukkien kauneutta sekä lintujen laulua ja kauneutta, huomaamme Luojan rakastavan kauneutta ja haluaa meidänkin iloitsevan siitä.
      Kaunis nainen ei ole tarkoitettu ruokkimaan miesten vääriä haluja. Silloin katselija itse syyllistyy väärään ajatteluun. Kauneus ei ole mikään kielteinen asia, eikä itsensä sopivalla tavalla kaunistaminenkaan. Kaikki viehättävä luonnossakin osoittaa hänen arvostavan kauneutta. Tärkein ominaisuus on tietenkin sisäinen kauneus. Eikä Jumala tarkoittanut, että olisimme synkkiä palvellessamme häntä.
      Tasapainoisuus näissäkin asioissa on järkevää.

      • Eenokki12

        Ja sinä perkele olet lahkon tapaan katkonut osia pois Raamatusta niin sinunkin oksasi katkaistaan. Naisia ei saa vihata mutta heidän tekojaan kyllä. Minulle ei löydy paikkaa mihin pääni kallistaisin, mutta se ei haittaa. En ole täällä kiusatakseni helluntailaisia, mutta koska on edes tämä palsta katselen missä kohden voisin kirjoittaa. Onko se synti jos neuvon Raamatullisesti sellaisia joita nimitän voimakkailla sanoilla? Hyvien tekojenkin tähden pitää kärsiä.


      • Viriili.HELL.veli

        Aina kun nään sexyn pimun HELL.srkssa mulla alkaa jöpöttää ja alakaa panettaa niin HELLvetisti...


      • kedonliljat
        Eenokki12 kirjoitti:

        Ja sinä perkele olet lahkon tapaan katkonut osia pois Raamatusta niin sinunkin oksasi katkaistaan. Naisia ei saa vihata mutta heidän tekojaan kyllä. Minulle ei löydy paikkaa mihin pääni kallistaisin, mutta se ei haittaa. En ole täällä kiusatakseni helluntailaisia, mutta koska on edes tämä palsta katselen missä kohden voisin kirjoittaa. Onko se synti jos neuvon Raamatullisesti sellaisia joita nimitän voimakkailla sanoilla? Hyvien tekojenkin tähden pitää kärsiä.

        En ole hellari, mutta tuskin perkelekään ja en ole vakkuutunut Raamatun tuntemuksestasi tai ainakaan sen vaikutuksesta käytökseesi.


      • Eenokki12 kirjoitti:

        Ja sinä perkele olet lahkon tapaan katkonut osia pois Raamatusta niin sinunkin oksasi katkaistaan. Naisia ei saa vihata mutta heidän tekojaan kyllä. Minulle ei löydy paikkaa mihin pääni kallistaisin, mutta se ei haittaa. En ole täällä kiusatakseni helluntailaisia, mutta koska on edes tämä palsta katselen missä kohden voisin kirjoittaa. Onko se synti jos neuvon Raamatullisesti sellaisia joita nimitän voimakkailla sanoilla? Hyvien tekojenkin tähden pitää kärsiä.

        Eenokki: "Minulle ei löydy paikkaa mihin pääni kallistaisin..."

        Olihan sulla se lato jossa harjoittelit lopun ajan sissielämää ja yöpymistä ilman lämmitystä. Kissa tuli aamulla ja nuolas naamasta.


      • p897
        Eenokki12 kirjoitti:

        Ja sinä perkele olet lahkon tapaan katkonut osia pois Raamatusta niin sinunkin oksasi katkaistaan. Naisia ei saa vihata mutta heidän tekojaan kyllä. Minulle ei löydy paikkaa mihin pääni kallistaisin, mutta se ei haittaa. En ole täällä kiusatakseni helluntailaisia, mutta koska on edes tämä palsta katselen missä kohden voisin kirjoittaa. Onko se synti jos neuvon Raamatullisesti sellaisia joita nimitän voimakkailla sanoilla? Hyvien tekojenkin tähden pitää kärsiä.

        Uskovaisena rehvastelevalle Eenokille Efesolaiskirjeestä 4: 29: "Älköön suustanne lähtekö mitään mätää puhetta, vaan sellaista, mikä on tarpeen mukaan hyvää rakennukseksi, jotta se antaisi sitä, mikä on suotuisaa kuulijoille." Vaikka on eri mielestä asioista, se ei oikeuta törkeään nimittelyyn. Silloin toimii, niinkuin Jeesus sanoi: "Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Salli minun ottaa pois korsi, joka on silmässäsi, kun et katso hirttä, joka on omassa silmässäsi? Ulkokullattu! Ota ensin hirsi pois omasta silmästäsi, niin sitten näet selvästi ottaa pois korren, joka on veljesi silmässä."


      • Eenokki12
        p897 kirjoitti:

        Uskovaisena rehvastelevalle Eenokille Efesolaiskirjeestä 4: 29: "Älköön suustanne lähtekö mitään mätää puhetta, vaan sellaista, mikä on tarpeen mukaan hyvää rakennukseksi, jotta se antaisi sitä, mikä on suotuisaa kuulijoille." Vaikka on eri mielestä asioista, se ei oikeuta törkeään nimittelyyn. Silloin toimii, niinkuin Jeesus sanoi: "Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Salli minun ottaa pois korsi, joka on silmässäsi, kun et katso hirttä, joka on omassa silmässäsi? Ulkokullattu! Ota ensin hirsi pois omasta silmästäsi, niin sitten näet selvästi ottaa pois korren, joka on veljesi silmässä."

        En nimittele muutoin kun Jumalaa pilkataan tai minua ensin nimitellään. Äläkä luule että tunnustaisin sinut veljekseni.


      • Meikitön

        Siinä oli oikeaa sanaa.


      • Eenokki12
        KTS kirjoitti:

        Eenokki: "Minulle ei löydy paikkaa mihin pääni kallistaisin..."

        Olihan sulla se lato jossa harjoittelit lopun ajan sissielämää ja yöpymistä ilman lämmitystä. Kissa tuli aamulla ja nuolas naamasta.

        No kyllä kissakin on parempi kaveri kuin joku upotuskastetuista. Jehovalaiset laahustajat eivät tule oven taakse nääs kerran olin vastassa kirves kourassa. Arvaa tekikö mieli lyödä kirves rumaan hevosnaamaan, Ei tarvitse vastata arvasit oikein.ps. lupaukset tarvitsee pitää sanoo sana, mutta jos joku on luvannut tappaa tai heittää piruja ikkunasta ulos, tarvitseeko tässä kohden noudattaa Raamattua?


      • suoraatekstiä
        Eenokki12 kirjoitti:

        No kyllä kissakin on parempi kaveri kuin joku upotuskastetuista. Jehovalaiset laahustajat eivät tule oven taakse nääs kerran olin vastassa kirves kourassa. Arvaa tekikö mieli lyödä kirves rumaan hevosnaamaan, Ei tarvitse vastata arvasit oikein.ps. lupaukset tarvitsee pitää sanoo sana, mutta jos joku on luvannut tappaa tai heittää piruja ikkunasta ulos, tarvitseeko tässä kohden noudattaa Raamattua?

        Sekä Raamattu, että maallinen laki panee murhaajat vastuuseen. Uhkaukset tulee myös ilmoittaa viranomaisille. Onko tarpeen?


      • Meikitön

        Mullakin tuli mieleen että eenokki uhkailee tapolla onkohan ihan tervettä.


      • Eenokki12 kirjoitti:

        No kyllä kissakin on parempi kaveri kuin joku upotuskastetuista. Jehovalaiset laahustajat eivät tule oven taakse nääs kerran olin vastassa kirves kourassa. Arvaa tekikö mieli lyödä kirves rumaan hevosnaamaan, Ei tarvitse vastata arvasit oikein.ps. lupaukset tarvitsee pitää sanoo sana, mutta jos joku on luvannut tappaa tai heittää piruja ikkunasta ulos, tarvitseeko tässä kohden noudattaa Raamattua?

        Eenokki: "No kyllä kissakin on parempi kaveri kuin joku upotuskastetuista.
        Jehovalaiset laahustajat eivät tule oven taakse nääs kerran olin vastassa kirves kourassa."

        Ekassa lauseessa olen samaa mieltä. Mitä tulee Jehovalaisiin, ei heitä vastaan kirvestä tarvita. Ihan kohtelias "Ei kiitos" riittää. Turun isis -terroristi käytti puukkoa jehovanaista vastaan ja se ei ollut oikein.
        :)


      • Eenokki12
        KTS kirjoitti:

        Eenokki: "No kyllä kissakin on parempi kaveri kuin joku upotuskastetuista.
        Jehovalaiset laahustajat eivät tule oven taakse nääs kerran olin vastassa kirves kourassa."

        Ekassa lauseessa olen samaa mieltä. Mitä tulee Jehovalaisiin, ei heitä vastaan kirvestä tarvita. Ihan kohtelias "Ei kiitos" riittää. Turun isis -terroristi käytti puukkoa jehovanaista vastaan ja se ei ollut oikein.
        :)

        Eihän niitä russelin terroristeja tai perkeleitä saa tappaa, eiväthän he yleensä tapa ketään, mutta itse perkeleellisiä kiusaajia ovat, mutta on se helvetin tuli odottamassa heitä ja muitakin vääräuskoisia. KTS missä kohden sanaa on kirjoitettu ettei russelin piruja saa lyödä kirveellä otsaan? Ei heistä mainita mitään siis russelilaisista. Käytin nyt uudesti kastettujen tapaa käsitellä Raamattua.


      • Eenokki12
        Meikitön kirjoitti:

        Mullakin tuli mieleen että eenokki uhkailee tapolla onkohan ihan tervettä.

        Ei tuo ole naisen puhetta. Oletko homo joka on pessyt meikit naamalta arkipäivisin? Kiima aikana kokoontumista varten sitten rasvataan, koristellaan ja sitten taksikyydillä muiden "veljien" seuraan.


      • Eenokki12
        kedonliljat kirjoitti:

        En ole hellari, mutta tuskin perkelekään ja en ole vakkuutunut Raamatun tuntemuksestasi tai ainakaan sen vaikutuksesta käytökseesi.

        Pian sinäkin tiput oksaltasi.


      • Meikitön

        En tiedä keneksi minua luulet ei minun tarvitse taksilla ajella kun minulla on oma auto. Minulla on oma aviomieheni jonka kanssa kuljen.


    • Eiköseikös

      Aloittaja todistaa uskontojen sairauden!

      • Eenokki12

        Uskonnot ovat sairaita, mutta usko Jeesukseen Kristukseen parantaa sairaat.


      • Eenokki12 kirjoitti:

        Uskonnot ovat sairaita, mutta usko Jeesukseen Kristukseen parantaa sairaat.

        Jotain haluttaa eenoklle vastata. Elä sie ole liian jyrkka tai tuomtseva ja vaativa. Jeesus on meidän jokaisen ystävä ja anteeksi antava jokaiselle jotka haluavat häntä rakastaa.
        ps. missä eenokin profiili kuva viipyy. Itte en häpeä näyttää ulkomuotoani vaikka ikäloppu olenkin.


      • Eenokki12
        tomumaja- kirjoitti:

        Jotain haluttaa eenoklle vastata. Elä sie ole liian jyrkka tai tuomtseva ja vaativa. Jeesus on meidän jokaisen ystävä ja anteeksi antava jokaiselle jotka haluavat häntä rakastaa.
        ps. missä eenokin profiili kuva viipyy. Itte en häpeä näyttää ulkomuotoani vaikka ikäloppu olenkin.

        Terve tomis. Vielä hengissä ja metsänkävijä.? Minä tiedän mitä teen. En vaatisi mutta Korkein vaatii eikä Hän ole muuttunut eikä muutu. Vain uusi luomus kelpaa Herralle, mutta aina sitä esitellään sitä vanhaa raatoa koska uudistumista ei ole tapahtunut. Ristin kantajia, heitä en ole tavannut aikoihin. Eihän ulkomuoto ole tärkeä Jumalan tuntemus on. Naiset ovat ehkä ihastuneita profiilikuvaani, mutta se on vain valokuva joka saattaa olla hyvä tai sitten huono. Kun asiat vaativat silloin on toimittava vaikka tällä palstalla kun ei ole muuta paikkaa, missä antaisi luulouskoisille vähän tukkapöllyä. Miten on terveytesi laita? ps. jos näyttäisin lasteni kuvan sitten ihmettelisitte suu auki, mutta kielletty näyttämästä. Eräs jo edesmennyt sanoi että ovat kuin nukkeja. Onko tomiksen pilttuussa jo kehto keinunut?


      • Terve. Terveys sitä sun tätä, sitä synnin seurausta tupakasta astma ei näköjään riittänyt vaan lisättiin kuormaa tulevaisuuteen lisää, eli keuhkoahtauma ja laajentuma. Mutta kaikki otetaan tyynesti vastaan ja pystyn metsiä ravaamaan kuten ennenkin.
        Miten ne naiset ihastuu profiilikuvaasi kun sulla ei sitä ole esillä ainakaan?
        Jumalaan turvaan jotenkin vapaammin kuin ennen, osaan olla riitelemättä ja tuomitsemasta, mitä se auttaisi ainakaan minua? Helevettiinhän siitä jopa joutuisi jos alkaa tuomittemaan.
        Mukavahan täällä on elellä ihan sopuisastikkin ja jos sattuu erehtymään on Jeesus joka käsittää lastaan armahtamalla, sitten voi kakistaa sen anteeksi pyynön tietty lähimäisiltäänkin niin matka jatkuu valoisammin mielin.


      • Eenokki12
        tomumaja- kirjoitti:

        Terve. Terveys sitä sun tätä, sitä synnin seurausta tupakasta astma ei näköjään riittänyt vaan lisättiin kuormaa tulevaisuuteen lisää, eli keuhkoahtauma ja laajentuma. Mutta kaikki otetaan tyynesti vastaan ja pystyn metsiä ravaamaan kuten ennenkin.
        Miten ne naiset ihastuu profiilikuvaasi kun sulla ei sitä ole esillä ainakaan?
        Jumalaan turvaan jotenkin vapaammin kuin ennen, osaan olla riitelemättä ja tuomitsemasta, mitä se auttaisi ainakaan minua? Helevettiinhän siitä jopa joutuisi jos alkaa tuomittemaan.
        Mukavahan täällä on elellä ihan sopuisastikkin ja jos sattuu erehtymään on Jeesus joka käsittää lastaan armahtamalla, sitten voi kakistaa sen anteeksi pyynön tietty lähimäisiltäänkin niin matka jatkuu valoisammin mielin.

        Terveys ei ole itsestään selvyys. Ajan mittaan niitä tulee koettelemaan uskoa ja varsinkin kärsivällisyyttämme. Jätä asiantuntijoille Raamatun sanan selittäminen. Minä kyllä, jos näen jonkun kirjoittavat tuomitsevasti tai ymmärtämättömänä mitä Raamattu sanoo eli mitä se on? Silloin on aika jyrähtää varsinkin jos kyseessä ovat ne hempukat ja homotyylisen kitaran rämpyttäjät ja saamattomat pojjankollit savukoneen vieressä immykäisiä himoissaan katselemassa. Niitä on myös kirkon piirissä runsaasti. Kuntopuoli meikäläisellä on jotenkin siedettävä voimatasapaino on hyvä. Niin on se valokuvakin, mutta sen sijaan katselen Mona-Lisan kuvaa, joka roikkuu seinällä hieman sivummalla.


      • capiche
        Eenokki12 kirjoitti:

        Uskonnot ovat sairaita, mutta usko Jeesukseen Kristukseen parantaa sairaat.

        Jeesuksen julistaminen toisesta suupielestä ja helluntailaisten kiroaminen toisesta aiheuttaa vaan tietyn uskottavuusongelman.


        Jaak. 3:
        9. Kielellä me kiitämme Herraa ja Isää, ja sillä me kiroamme ihmisiä, Jumalan kaltaisiksi luotuja;
        10. samasta suusta lähtee kiitos ja kirous. Näin ei saa olla, veljeni.
        11. Uhkuuko lähde samasta silmästä makeaa ja karvasta vettä?


      • Eenokki12

        Et tule iloitsemaan naama pirullisessa ilmeessä helluntailaisuudestasi, siitä pidän huolen. Helluntailaisuus on perkeleestä ja siitä pitää luopua.


      • capiche
        Eenokki12 kirjoitti:

        Et tule iloitsemaan naama pirullisessa ilmeessä helluntailaisuudestasi, siitä pidän huolen. Helluntailaisuus on perkeleestä ja siitä pitää luopua.

        En ole helluntailainen. Eivätkä muutkaan nimilaput oikein tahdo minussa pysyä.


    • Pyhittynyt.HELL.sisar

      Seksi on syntiä.

      • tosiaankin

        "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ilman seksiä!"


    • Laskupää

      Saatana on mahtava kristittyjen pitämä jumala. Saatanan nimiin kristitty siunaa eri tavalla ajattelevat ihmiset.

    • Meikitön

      Kyllä ne sinun syntisi taitaa pimennossa olla eenokki tietääkseni avoliitto raamatun mukaan on synti.

      • Eenokki12

        Et sitä tunnu tietävän kun otaksut. Paljastit itsesi etteikö se ei olisi syntiä ja sinä myös sen otaksumasi kanssa.


      • Meikitön

        Tiedän sen olevan ja tarkoitin että se on sinun syntisi. Minä olen syntini anteeksi saanut olenhan vuosi kausia aviossa ollut jo.


    • Meikitön

      Minä en ole Jumalaa täällä haukkunut jos sitä yrität väittää ja sinun oma käytöksesi sai minut muistuttamaan tuosta synnistä. Anteeksi jos luulin sinua joksikin toiseksi ja jos olen ymmärtänyt jotain väärin mutta
      tuskin se on Jumalan tahto että täällä uhkailet ja haukut ihmisiä.

      • Eenokki12

        Jumalan sana saa jumalattomat ihmiset vihaan ja raivoon ja vapisemaan sen olen nähnyt vierestä kun "lähellä herraa olevan pää alkoi vapisemaan hurjasti". Minä kysyin, miksi sinun pääsi vatkaa, mikä henki sen voisi vaikuttaa? Vastaus, pyhä henki ja sitten tuli suusta ti-ti-tyy pitkä litania. Väärät julkisyntejä rakastavat upotuskastetut ja karismaattiset sanovat puolustaakseen syntejään(perkele suussaan) että kun heitä nuhtelee Jumalan sanalla niin se on väärin. Ei pyhää koirille!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe