Jotta maistelijasta saa hienostuneen kuvan?
Miten oikeaoppisesti maistellaan juustoja?
Kuinka paljon juustoja tulee kerralla maistella?
Millaisilla juustoilla päästä harrastuksen alkuun?
Onko Suomessa " kateutta herättäviä" juustoja myynnissä , jos niin missä?
Millaisia juustoja tulee maistella?
2
53
Vastaukset
- juusto.on.hyvää
Sinulle parasta on sulatejuusto: lämmität sen mikrossa niin juoksevaan muotoon, sitten vain äkkiä suuhun ja nielaiset.
Kokeile ihmeessä! No eiköhän tuo ole makukysymys. Osa tykkää enemmän kovista juustoista kun vaikkapa homejuustoista. Tosin en ihan ehdoton ole itsekkään, eli sinihomejuusto menee ruuanseassa mutta eniten tykkään pitkään kypsyneistä kovista juustoista. Jotkut kovasti vannovat , että siihen kylkeen pitäisi ottaa viiniä, itse en kyllä ole huomannut mitään jalostavaa vaikutusta. Noin makuaistin kannalta varmaan parhainten maistaa kun juo kulauksen vettä siihen väliin.
Ylipäätänsä viineistä olen vähän sitä mieltä, että jopa pahentavat ruokailua, toki voi niitä muuten juoda mutta en näe niissä mitään "jalostavaa" kuten en kossuvichyssäkään, noin ruokailun kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422682Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423382407- 352104
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471766- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251559- 431429
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361156