Maa on varmasti litteä...

FES

...koska siitä ei ole yhtään valokuvaa. Jos siitä olisi valokuva, olisi se väärennetty, ja näin ollen litteä maa ei olisi totta. Juuri todisteiden puute osoittaa maan litteyden, toisin kuin "maapallon", josta on liikaa todisteita.

Tämä teoria on 100% aukoton!

13

234

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klinkkerinkatkoja

      Maapallosta on yksi valokuva joka on otettu Kuusta.
      Arvatkaa kaksi kertaa onko se todistettu väärennetyksi?

      NASA ja pallopäät alkavat jo olla paniikissa koska tuhansia NASAn väitteitä ja videoita on havaittu väärennetyiksi. Nyt häärivät Marsin kanssa, Kuuhun eivät enää uskalla koskea tikullakaan.

      Tässä totuudellista kuvaa taivaamme nähtävyyksistä, ne poikkeavat tietenkin hurjasti NASAn maalauksista:
      https://www.youtube.com/watch?v=hdNFo5eWf9g

    • Litteän maan voi nähdä joka päivä kun katsoo ulos ikkunasta, tai katsoo vaikka merelle päin.

    • Entajuuu

      Eli tuolla logiikalla minä en ole olemassa koska minusta on valokuvia.

      • sanantuojako

        hra Entajuu on nimimerkkinsä mukaisesti pöllö pallopää......D

        Fyysiset rajoitteemme eivät voi todeta maata litteäksi; eivät myöskään pallomaaksi. Siksi totuuden etsijät joutuvat turvautumaan ajattelijoihin ja visionääreihin.
        Tiedemiehiin ei ole enää luottamista. He saavat toimeentulonsa eliitiltä ja siksi joutuvat nuolemaan sitä hillotolppaa jonka juurella asunto.

        Maailman älymystö tunnustaa yhteen ääneen että Maa on litteä.
        Tämän julkituominen edellyttää tietenkin että on täysin irrallaan yhteiskunnan rahoituksista.
        Jos näistä on riippuvainen niin flättäri irtisanotaan työstään ja hänen tulevaisuutensa tuhotaan.


    • NeroinIkinä

      Litteä maakaan ei ole totta, koska siitä ei ole yhtään valokuvaa. Jee.

    • Karttapallo

      On todiste. Ite otin 2,1 mp kännyllä kengistä maata vasten.

      • kysyvä

        Kas kun et 0,8mp kameralla, missä kännykässä edes nykyään on noin huono kamera?


    • DDDDDDDDDDDDD

      Katos, pallopäiden älymystökin on herännyt!

    • FES

      HAHAAAHHHAHHAAAAAHHAHHA!
      Heitin trollin ja osa otti tosissaan. Ootte tosi tyhmiä!

      • 1x2pennitmiljoonaksi

        Näin se toimii. Joku heittää trollin ja viitosen keskiarvourpot ottaa täydestä. Nyt ne varmaan itkee, että "ei ollu trolli, valehtelet, byäää".


      • Näinhän se totuus paljastuu, teoria pallomaasta on siis pelkkää trollausta, johon vain tietämättömät idiootit uskoo silloin tällöin. Sinänsä ikävää, että nasan pallomaatrolliarmeija tuhoaa hetkessä joka foorumilla asiallisen kansalaistason keskustelun litteästä maasta. Mutta, jos sinulla on hetkenkään yksinäistä pallomaatrollauksesi kanssa, niin nimim. "markjo" flatearth -foorumilla auttanee, vajaat 10 viestiä päivässä trollausta pallomaateoriasta, ja yhteensä lähes 40-tuhatta pallomaa viestiä, siinä riittää FES pallomaatrollillekkin luettavaa! Olit sitten tyhmä, eli et :D



    • Litteämaa_hoax

      Olen kiertänyt maapallon lentokoneen kyydissä... minulla oli matkustamossa mukana vatupassi mukana, jolla tarkkailin kokoajan ettei lentokone kaarra missään kohtaa, koska jos maapallo olisi litteä tulisi lentokoneen kaartaa jatkuvasti jompaan kumpaan suuntaan, jotta päädyttäisiin samaan lähtöpisteeseen. Lentokone ei kaartanut missään vaiheessa, joten lensimme maapallon ympäri...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1960
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      139
      1373
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1039
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      116
      933
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      771
    Aihe