Suositelkaa etämyyntikauppiasta, en haluaisi tullille maksella.
Mitkä sivustot toimivat etämyyjinä?
4
456
Vastaukset
- EtämyyjiäEtsin
Kertokaa jo, bileitä täytyisi alkaa suunnittelemaan.
- eipäniitäole
Niitä ei oikein ole enää niinkuin vielä joskus n. 3v sitten. Kaikki ovat joko lopettaneet toimitukset suomeen tai muuttaneet kujetus tavan niin, että se pitää itse järjestää. Löytyy enää siis kauppoja jossa tilaat juomat ja maksat kuljetukset erikseen. Täten toki verovastuu tulisi myös sinulle. Järkevin keino nykyään on vaan lähteä itse viroon tai latviaan hakemaan juomia.
- EtämyyjiäEtsin
eipäniitäole kirjoitti:
Niitä ei oikein ole enää niinkuin vielä joskus n. 3v sitten. Kaikki ovat joko lopettaneet toimitukset suomeen tai muuttaneet kujetus tavan niin, että se pitää itse järjestää. Löytyy enää siis kauppoja jossa tilaat juomat ja maksat kuljetukset erikseen. Täten toki verovastuu tulisi myös sinulle. Järkevin keino nykyään on vaan lähteä itse viroon tai latviaan hakemaan juomia.
No voi vittu. Ymmärrän kyllä kauppojen syyn vetäytyä etämyynnistä mutta harmi. Jos etelärannikolla tai itärajalla asuisin kyllä hakisin piristävät maan ulkoa itse.
- Synttärit3kertaavuodessa
https://www.vinosencasa.com. Tuolta olen kolme kertaa tilannut n. 10 ltr. kerrallaan, 130-200 € kerta. Ups tuo Suomeen, posti kotiin asti. Alle 2 viikkoa toimitusaika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1494016
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1312646- 252228
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.462136Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää191708Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s321654Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?301644Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?321094- 931042
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai64966