Mitä etuja nykyään seurakunnista saa.
juupas eipäs sanoi luterilainen oman etunsa mukaan
9
138
Vastaukset
- dfgdfsgdsfg
Leipää jakelevat täällä hesessä ainakin. Siis luterilaisetkin seurakunnat. Eikä tarvitse olla edes kirkon jäsen.
- ovatvälikäsiä
Kannattaa ottaa kaikki minkä saa, sillä pian loppuu.
- fgdfgsdgdsf
Sitä silmälläpitäen kannattaa olla tuhdissa kunnossa. Pärjää 2kk pelkällä vedellä helposti.
Myös tiedän että diakonissat voivat antaa enemmänkin. Itse en ole saanut enkä hakenut mutta tiedän pari ihmistä kun on. Itse olen evlut.kirkon jäsen.
- dfgsdfgsdfgdfg
taruolento kirjoitti:
Myös tiedän että diakonissat voivat antaa enemmänkin. Itse en ole saanut enkä hakenut mutta tiedän pari ihmistä kun on. Itse olen evlut.kirkon jäsen.
jep, 100e/vuodessa ainakin malmin seurakunnassa oli ruokalappujen raja. eli saat 25e lapun joka käy lähikauppaan, ei tupakkaa eikä alkoholia saa ostaa. jne.
Varmaan taas jotain mutua. Seurakunnista ei saa mitää "etuja" Siellä olemme siis sulassa sovussa naispapit ja heterot.
- ei.ole.näkynyt
Jaatte muiden lahjottamaa, ette omasta pussista.
- nähty.on.ei.kirj
ei.ole.näkynyt kirjoitti:
Jaatte muiden lahjottamaa, ette omasta pussista.
Voi hölynpölyä tuokin. Tälläkin kylällä paljonkin lahjoitetaan.
Palkkioksi noista saamme hyvänmielen ja sitä yhteishenkeä mitä näillä syrjäkylillä vielä on. Ja kun me siellä kirkonpenkissä sitten istutaan niin ei me mietitä sitä, että mitä voitaisiin tästä hyötyä vaan pikemminkin sitä , miten minä voisin auttaa jotakin ihmistä. - normaalitpärjää
nähty.on.ei.kirj kirjoitti:
Voi hölynpölyä tuokin. Tälläkin kylällä paljonkin lahjoitetaan.
Palkkioksi noista saamme hyvänmielen ja sitä yhteishenkeä mitä näillä syrjäkylillä vielä on. Ja kun me siellä kirkonpenkissä sitten istutaan niin ei me mietitä sitä, että mitä voitaisiin tästä hyötyä vaan pikemminkin sitä , miten minä voisin auttaa jotakin ihmistä.Huku mutavyöryyn, minä en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17810276Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523495Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493233- 642855
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2042207- 1162193
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252013Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671628Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221426Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121376