Mitä etuja nykyään seurakunnista saa.
juupas eipäs sanoi luterilainen oman etunsa mukaan
9
149
Vastaukset
- dfgdfsgdsfg
Leipää jakelevat täällä hesessä ainakin. Siis luterilaisetkin seurakunnat. Eikä tarvitse olla edes kirkon jäsen.
- ovatvälikäsiä
Kannattaa ottaa kaikki minkä saa, sillä pian loppuu.
- fgdfgsdgdsf
Sitä silmälläpitäen kannattaa olla tuhdissa kunnossa. Pärjää 2kk pelkällä vedellä helposti.
Myös tiedän että diakonissat voivat antaa enemmänkin. Itse en ole saanut enkä hakenut mutta tiedän pari ihmistä kun on. Itse olen evlut.kirkon jäsen.
- dfgsdfgsdfgdfg
taruolento kirjoitti:
Myös tiedän että diakonissat voivat antaa enemmänkin. Itse en ole saanut enkä hakenut mutta tiedän pari ihmistä kun on. Itse olen evlut.kirkon jäsen.
jep, 100e/vuodessa ainakin malmin seurakunnassa oli ruokalappujen raja. eli saat 25e lapun joka käy lähikauppaan, ei tupakkaa eikä alkoholia saa ostaa. jne.
Varmaan taas jotain mutua. Seurakunnista ei saa mitää "etuja" Siellä olemme siis sulassa sovussa naispapit ja heterot.
- ei.ole.näkynyt
Jaatte muiden lahjottamaa, ette omasta pussista.
- nähty.on.ei.kirj
ei.ole.näkynyt kirjoitti:
Jaatte muiden lahjottamaa, ette omasta pussista.
Voi hölynpölyä tuokin. Tälläkin kylällä paljonkin lahjoitetaan.
Palkkioksi noista saamme hyvänmielen ja sitä yhteishenkeä mitä näillä syrjäkylillä vielä on. Ja kun me siellä kirkonpenkissä sitten istutaan niin ei me mietitä sitä, että mitä voitaisiin tästä hyötyä vaan pikemminkin sitä , miten minä voisin auttaa jotakin ihmistä. - normaalitpärjää
nähty.on.ei.kirj kirjoitti:
Voi hölynpölyä tuokin. Tälläkin kylällä paljonkin lahjoitetaan.
Palkkioksi noista saamme hyvänmielen ja sitä yhteishenkeä mitä näillä syrjäkylillä vielä on. Ja kun me siellä kirkonpenkissä sitten istutaan niin ei me mietitä sitä, että mitä voitaisiin tästä hyötyä vaan pikemminkin sitä , miten minä voisin auttaa jotakin ihmistä.Huku mutavyöryyn, minä en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk1589884Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi29501Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1307980Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2617528Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1236167Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k875967Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j565787Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit944851Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja143927Pelle Miljoona, 70, saa harvinaista taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on kuussa!
Pelle Miljoona on kyllä symppis! Peace! Suomen punk-konkari Pelle Miljoona on yksi syksyn Vain elämää -kauden artisteist541454