Tässä nyt jonkin aikaa panoseuraa hakeneena ei voi kuin hämmästellä sitä, että lähes 100% yhteydenotoista on sellasia, että miten syvälle saa työntää kyrvän kurkkuun ja miten isolla melalla saa anaaliin tuupata. Herrajumala sentään. Mulla on kiva ja kiihkee tavara tua jalkovälis, mutta eikun suuhun tai persiiseen. Mitä te miehet ajattelette naisen sellasesta saavan? Tykkään kyllä suihinotosta ja anaalistakin jotenkin, mutta miks se pillu ei kiinosta ketään enää ollenkaan? Välillä on kivaa puuhata kaikenlaista, mutta tarvis kai se pillukin nyt jotakin. Hiukan laittaa raapiin päätä.
Miksi ei pimppi kelpaa?
Pimpero
6
466
Vastaukset
Kyllä se kelpaa, jos kokenut herrasmies kelpaa sulle niin kirjoitas mulle vaikka mailia tuohon mun nimimerkin osoitteeseen @suomi24.fi
- Pillumielessä
Kyllä se kelpaa, mutta ne 16-kesäiset jonnet ei osaa muuta kirjoittaa. Jos haluat normaalia seksiä ja nuolentaa niin laita viestiä Kik Mspp78
Mää ainakin puhuisin vaan kivasta ja kiihkeestä tavarasta! 😊
Sähköposti on sitten pienellä kirjaimella.- AnneliSai
Puhuisit...😮😏😆??? Varsinainen panomies 😆😆😆!
- Mie80
Mistäpäin suomea pimpero löytyy? Itäuudeltamaalta olis 37v mies joka tekis mieli pimperoa!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121760En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331158SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2191118Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72931029Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36855- 42796
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33784Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6781It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9762+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais235736