Tässä nyt jonkin aikaa panoseuraa hakeneena ei voi kuin hämmästellä sitä, että lähes 100% yhteydenotoista on sellasia, että miten syvälle saa työntää kyrvän kurkkuun ja miten isolla melalla saa anaaliin tuupata. Herrajumala sentään. Mulla on kiva ja kiihkee tavara tua jalkovälis, mutta eikun suuhun tai persiiseen. Mitä te miehet ajattelette naisen sellasesta saavan? Tykkään kyllä suihinotosta ja anaalistakin jotenkin, mutta miks se pillu ei kiinosta ketään enää ollenkaan? Välillä on kivaa puuhata kaikenlaista, mutta tarvis kai se pillukin nyt jotakin. Hiukan laittaa raapiin päätä.
Miksi ei pimppi kelpaa?
Pimpero
6
489
Vastaukset
Kyllä se kelpaa, jos kokenut herrasmies kelpaa sulle niin kirjoitas mulle vaikka mailia tuohon mun nimimerkin osoitteeseen @suomi24.fi
- Pillumielessä
Kyllä se kelpaa, mutta ne 16-kesäiset jonnet ei osaa muuta kirjoittaa. Jos haluat normaalia seksiä ja nuolentaa niin laita viestiä Kik Mspp78
Mää ainakin puhuisin vaan kivasta ja kiihkeestä tavarasta! 😊
Sähköposti on sitten pienellä kirjaimella.- AnneliSai
Puhuisit...😮😏😆??? Varsinainen panomies 😆😆😆!
- Mie80
Mistäpäin suomea pimpero löytyy? Itäuudeltamaalta olis 37v mies joka tekis mieli pimperoa!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684