Tässä nyt jonkin aikaa panoseuraa hakeneena ei voi kuin hämmästellä sitä, että lähes 100% yhteydenotoista on sellasia, että miten syvälle saa työntää kyrvän kurkkuun ja miten isolla melalla saa anaaliin tuupata. Herrajumala sentään. Mulla on kiva ja kiihkee tavara tua jalkovälis, mutta eikun suuhun tai persiiseen. Mitä te miehet ajattelette naisen sellasesta saavan? Tykkään kyllä suihinotosta ja anaalistakin jotenkin, mutta miks se pillu ei kiinosta ketään enää ollenkaan? Välillä on kivaa puuhata kaikenlaista, mutta tarvis kai se pillukin nyt jotakin. Hiukan laittaa raapiin päätä.
Miksi ei pimppi kelpaa?
Pimpero
6
479
Vastaukset
Kyllä se kelpaa, jos kokenut herrasmies kelpaa sulle niin kirjoitas mulle vaikka mailia tuohon mun nimimerkin osoitteeseen @suomi24.fi
- Pillumielessä
Kyllä se kelpaa, mutta ne 16-kesäiset jonnet ei osaa muuta kirjoittaa. Jos haluat normaalia seksiä ja nuolentaa niin laita viestiä Kik Mspp78
Mää ainakin puhuisin vaan kivasta ja kiihkeestä tavarasta! 😊
Sähköposti on sitten pienellä kirjaimella.- AnneliSai
Puhuisit...😮😏😆??? Varsinainen panomies 😆😆😆!
- Mie80
Mistäpäin suomea pimpero löytyy? Itäuudeltamaalta olis 37v mies joka tekis mieli pimperoa!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6212098Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175141Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344678Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4682370Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142250Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931813FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01471Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu931320- 391226
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101205