pahoin....epäluotettavaa tekniikkaa. https://www.youtube.com/watch?v=7iGDEqRBr14
Fordin Ecoboost-mooottorit porsineet
11
452
Vastaukset
- fyrröö
On se surkeeta kun uusi kone simahtaa ja voi jopa syttyä palamaan liikenteessä..
- Porsaat-kotiin
Junes Lokan Fordista laukesi moottori myös.
Ei tosin ollu Ecoboosti. - FordLuetettavaNytJaAina
Oma Ecoboost ja ajettu 50 000 km ja tosi hyvin on toiminut. Ei mitään murheita koko autossa
- Mummoankka
Kohtalon hetki on käsillä, monessa foordiis! Onneksi en omista!
- ei.mopoille
Eihän tämä ole mikään mopopalsta.
- HuonoaSuunnittelua
Vähemmän mopoissakin ecoboosteissa esiintyy sylintereiden"yökastelua". Oikea suunnittelun kukkanen. https://www.youtube.com/watch?v=Nan3LURIq3k&t=163s
- FordLuotettava
Täytyy olla yli 5 vuotta vanha tai yli 100 000 km ajettu, jos ei mene takuuseen.
Minkä tahansa moottorin saa menemään rikki, sitä jatkuvasti täysillä revitettäessä ja laiminlyömällä huollot- faul
Sinäkö tiedät syyttää vain omistajia - selvännäkijä! Moottoreissa on selvästi heikkouksia.
- Eihajoanormaalikäytössä
Niin luulisi että nykymoottoreissa olisi jo kaikki anturit,esim.öljyjen vaihtotarpeelle kuin kuluneet öljyt on,kaikki nestepintojen anturit että kylmäkäynti ohjelmat ettei konetta pysty ryntäyttämään kylmänä rikki sekä ylikierros/kuormitus ohjelmat kuumana käytölle.
Jos koneen kaikki koneistukset,karkaisut ja tasapainotukset on kohdallaan ,on erittäin pieni todennäköisyys että se hajoaisi aivan pienillä kilometrimäärillä. - massey-pelarus
Eihajoanormaalikäytössä kirjoitti:
Niin luulisi että nykymoottoreissa olisi jo kaikki anturit,esim.öljyjen vaihtotarpeelle kuin kuluneet öljyt on,kaikki nestepintojen anturit että kylmäkäynti ohjelmat ettei konetta pysty ryntäyttämään kylmänä rikki sekä ylikierros/kuormitus ohjelmat kuumana käytölle.
Jos koneen kaikki koneistukset,karkaisut ja tasapainotukset on kohdallaan ,on erittäin pieni todennäköisyys että se hajoaisi aivan pienillä kilometrimäärillä.Enpä ole kuullut, että moottori vanhoilla ölpillä paukahtelisi..............
- TojoNissa
Joo ja Opelin vaihdelaatikot kränää ja laukeaa. Ei arvaa puuttua niihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904