Riku Aallolle 5 000 euron palkankorotus

aymafiasejaksaa

37

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyköjärkeen

      Lapset joutuvat olemaan ilman ruokaa koulussa, ei ole röyhkeydelle rajaa.

    • Kojamon.varas

      Metalliliitto sai VVO:sta 9 miljoonaa optioina. Että sellainen rosvo.

      • EttäSellaisetKepuROSVOT

        Mitäs tuo nyt on.
        Esko Aho (KEPU) sai "yritys"tukea 4 miljoonaa ( NELJÄ milj. Euroa) Sipilän (KEPU)
        yritys-hallitus-mafialta. Entisten lisäksi.


    • Jauhuri

      Ovatko Touko Aalto ja Riku Aalto keskenään sukulaisia?

    • kykkenheim

      Oletko koskaan nähnyt normaalipainoista AY pamppua?

    • oloon

      keräys tuotti voittoa ja loput menee herrojen hyvän tekeväisyyteen itseä kohtaan,

    • hahahahahahaahhhhah

      Aalto ansaitsisi vieläkin suuremman korotuksen koska niin hyvin puolustaa Suomen kansaa lestadiolaispaholaista vastaan.

      • tosiasiassa

        Suomessa vaihtuu kirosana, se on nyt Riku Aalto tai Eloranta.Vievät lapsilta leivänkin suusta.


    • sekin

      mitä yleensäkkään eläke ikää lähestyvät ihmiset suudella palkalla enää kun kaikki on jo hankittu nuorena,

      • olennerimieltä

        Palkkaa pitäisi maksaa tarpeen mukaan vai?
        Pieni eläke sitoo ihmisen sosiaaliavustusten pariin ja ne taas vievät kokonaan mahdollisuuden omaehtoisesti valittuun elämiseen.
        Näin eläkeläinen menettää kokonaan ihmisoikeutensa ja valintojentekomahdollisuutensa. Henkilökohtaiset kanssakäymmiset jälkeläisten kanssa voi tapahtua vain jälkikasvun aktiivisuuden kautta koska tuet eivät mahdollista toisinpäin tapahtuvaa kanssakäymistä
        perinteisin tavoin.
        Vanhusten loppuelämä on pakkolaitoksessa ilman oikeudenkäyntiä.
        Asummeko me oikeusvaltiossa? Epäilen!


    • onkstietoo

      Minkähän verran lakkolaiset saavat rahaa, kun Aalto ja kumpp juhlivat ja syövät palkankorotuksillaan ja kokouspalkkioillaan.

    • meidänrahoilla

      Vuodessa tekee 60 0000 euroa tämä Rikun pikkuruinen palkankorotus ja se rahoitetaan jäsenmaksuilla.

    • iioha

      Moni johtaja tienaa vielä paljon enemmän...kateellisten porua.

      • kiihtelysvaaralle

        Missä kohtuus?


    • lapsetnäkeenälkää

      Pelkkä palkankorotus on siis 60 000/v, ei ole kohtuullista Suomessa siinä mitä nämä Suomen konkurssia puuhaavat maksavat palkkaa itselleen.

    • Ay-Mafialta pitäisi ottaa nollaverotus pois. Ei ole mitään järkeä, että mm. vuokramarkkinoilla toimi yksi, jolla jolla oli iso kipailuetu. Siitäkin huolimalla kiskottiin samoja vuokria! 9 miljoonaa verotonta tuloa VVO:sta näille rosvoille.

      • verotus.lopetettava

        Totta. Tai verotus olisi mieluiten lopetettava kokonaan.


      • 12345654321
        verotus.lopetettava kirjoitti:

        Totta. Tai verotus olisi mieluiten lopetettava kokonaan.

        Kuin sä nyt noin keikautit koko verotusongelman? Leiki kiltisti!


      • duwdrh

        Kepun vuokrafirma Nuorisosäätiö ei maksa veroja koska säätiöt ovat Suomessa verovapaita eikä myöskään Suomen ruotsinkielisten säätiömuotoiset vuokrabisnekset ja tuskin kokoomuksen vuokrafirma Satokaan veroja makselee.


    • verot.verta.juo

      Riku Aaltohan saa tuon Teollisuusliiton puh.johtajan palkan lisäksi pörssiyhtiö Kojamosta n. 35.000 Euroa.

      • rtity

        Maksaa korkeat verot myös, älä ole kade.


      • Maksaisi
        rtity kirjoitti:

        Maksaa korkeat verot myös, älä ole kade.

        moni muukin kun pääsisi edes hajulle noiden porsastelusta kenttäväen tilipussilla. Loppupeleissä on sama vaikka maksas 80% veroja jos käpälään jää enempi kun "kaverilla". Älä puolustele sitä ahneuden perikuvaa, matemaatikko.


      • 12345654321

        Pomojen palkat eriarvoistavat. Irtisanomisen helpottaminen jos yrittäjä on iskenyt kiinni vaikeaan tapaukseen, saattaa pelastaa yrityksen konkurssilta.


    • kerrallaa

      istuu sitten kaksilla rattailla,

    • verottajaverotta

      Pitäisköhän AY-pomojenkin nostaa rahalliset korvauksensa anonyymiteetin takaavan esiripun takaa, niinkuin vastapuoikin tekee. Ei menisi heiltäkään sitten veroja lainkaan.

      • Sininen.hammas

        No mikä se veroista vapautettu AY-pomojen vastapuoi on?


    • lakkokenraaleja

      60 000 euron palkankorotus vuodessa, passaa Aallon käskeä köyhiä lakkoilemaan.

    • Huolestunut

      Kansalaisaloite.fi ja siellä poliittisten lakkojen kieltäminen, käy vaikuttamassa

    • hyviäaloitteita

      Kävin allekirjoittamassa

    • TyhmilläOnTyhmänKohtalo

      Eduskunta se on ainoa joka äänestään omien palkkojensa korotuksesta.

      Kukaan muu ei pääse tekemään samoin! Kaikilla muilla on hallitus tai johtokunta joka tekee päätökset palkankorotuksista. Itseänsä äänestävillä kansanedustajilla jos kenellä, on se moraali kadoksissa!

      • Väärin! Ei nosta itse palkkojaan!


    • Akkuhappokivaa

      Riku Aallosta tulee ministeri, se ottaa 100 miljoonaa budjetista ja perustaa Uuteenkaupunkiin rikkihappotehtaan.

      • PääSarjaKurjistaja

        Ahne Pöpilästä tuli päägangsteristi ja pääsarjakurjistaja suomalaisia törkeästi huijaamalla ja valehtelemalla, ja nyt
        Ahne Pöpilä mafiarosvoineen on ryöstänyt Suomen valtionkassaa jo 3,5 vuotta.


    • nytäijätsaatant

      Riku ja liitto
      MITÄ HELVETTIÄ?

      TÄLLAISENÄ AIKANA

      KUSETTE OMAAN PESÄÄN

      mitä me nyt odotetaan?

    • Tukiaisukko

      Lestakyrpä sai 30milliä yritystukea jonka myi ja kätki rahat vakuutuskuoriin veroja pakoon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe