Olen tässä oman fantasiani kanssa pohdiskellut naisten kiinnostusta asiasta.
Eli ideahan on sellainen että mies esimerkiksi kelmutetaan pakettiin tai sidotaan jakkaraan/tuoliin tai vastaavaan, mutta idea on se ettei hän pysty liikkumaan ja täten karkaamaan tai kiumurtelemaan pois. Kun mies nyt paketoituna makaa lattialla niin nainek alkaa antaa sellaista kiusoittelevaa kösihoitoa joka ennen pitkään johtaa miehen mahtipontiseen purkautumiseen. Varsinaunen juju astuukin tässä vaiheessa esiin. Eli kun mies on lauennut, ei annetakkaan periksi ja lopeteta runkkaamista. Käsihoitoa jatketään niin kuin ei olisi tajunnutkaan siemensyöksyä. Tässä vaiheessa on meinaan hänen terskansa tidella todella herkkä. Tuo jatkunut käsihoito suorastaan ajaa miehen hulluuden partaalle, vatsinkin kun tietää sidottuna olevansa täysin toisen armoilla. Tuntuu kuin loppa ei nökyisi ja on sellainen avutonolo. Todellisuudessahan se herkkyys ei kovinkaan kauaa kestä, mutta on sitäkin epämiellyttävämmän tuntuista.
Omalla kohdalla juurikin tuo toisen armoille jääminen on se juttu.
Mutta mites on naiset, pystyyko tuollaisesta nainen nauttimaan? Onko ihmisiä jotka saavat nautinnon olemalla tuo domina?
Itse olen päässyt tämän kokemaan muutaman kerran. Toisella kerralla maksoin siitä ammattilaiselle, ja toinen kerta oli satunnainen tuttavani. Siitä en oikein saanut selvää tykkäskö olla käsihoitaja vai ei..
Rohkeasti vain keskustelemaan asiasta :)
Torture handjob
TortureHandjob
2
434
Vastaukset
- sdfghh
Post orgasm hakusanalla löytää videoita jos joku ei tiennyt
- TortureHandjob
Joo, unohdin tosiaan mainita myös tuon termin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381853Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711470Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211444Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.761153Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771134Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211086Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051054En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 76909