Kerrotteko miehellenne?

Jenna35

Mun mies haluaa, että lähetän sille tekstarin töihin tai matkalle, kun olen saanut sauvonut ja saanut orgasmin. Sanoo sen piristävän esimerkiksi kokousta.
Olenkin lyhyitä raportteja laittanut, kuten montako tuli ja olivatko hyviä. Jännäähän niitä on lähettää ja kiihottaa minuakin.
Onko kenelläkään samanlaisia harrastuksia?

55

3978

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kikkeliskok

      Erinomainen idea! Tuollaisia raportteja olisi kiva saada!

    • Jenna35

      Piti vielä lisätä, että en nyt ihan joka kerrasta raportoi. Menettäisivät muuten tehonsa. Tulee sen verran usein sauvottua, kun olen yksin kotona.

    • Kikkeliskok

      Lähetätkö kuvaviestejä myös? Sellainen lähikuva, jossa vedät sauvaa hiukan ulospäin ja häpyhuulet seuraavat sauvaa vähän venyneinä olisi aivan parasta piristettä kuivan kokouksen viihdykkeeksi.

    • Jenna35

      Kuvaviestejä en ole lähettänyt. Tulisi miehelle liian tukalat oltavat.

      • Luulisi, että se olisi vain hauskaa aikaansaada miehelleen tukalat olotilat. Minä ainakin laittaisin.


      • Puuttesta.tekoon

        No laitahan.


    • Anneli41

      Joskus kerron masturboineeni. Se saa miehen tosi kuumaksi ja saan sitten muutakin kuin sauvaa. Viestiä en vielä ole lähettänyt, mutta täytyy kokeilla.

    • Salassssa

      En kerro, mutta arvaa varmaan? Nähnyt kyllä välineeni.

    • kljjgfdfgh

      oletko saanut parrua perseeseen sauvotuksen jälkeen
      saitko orkkuja siitäkin

    • Mun mies tykkää, kun laitan vastaavia viestejä sillon, kun mä oon jossain liikenteessä niinkun töissä, autossa, kaupassa jne.
      Viime viikolla oli hauska, kun ajelin kotiin päin. Laukesin kerran, mutta samantien lähti uuteen nousuun! Tokan laukeemisen jälkeen koti piha oli jo liian lähellä, koska kolmas vaan lähti tulemaan! Ajoin ohi kodista, metsän reunaan vähän matkan päähän ja laitoin viestin jotenkin tähän tyyliin: "Tuun kohta! #sormetmärkinä #housutmärkinä #penkkimärkänä #kolmaskierros "
      Tykkäsi :)

    • Meillä työmatkojen aikana mies voi Skypen kautta katsella (ja keventää omia kassejaan), kun tyydytään itseäni. Tykkää katsella, kun masturboin ja leikin itselläni - välineillä ja ilman.

      Suihinotto on asia, jota kaipaan omassa kivassa. Näissä omissa laivoissa kun ei ole munaa imettäväksi. Samoin tunne, kun mies laukeaa ja spermat tulee suuhun, pilluun tai peppuun, puuttuu.

    • Ihanasuhde

      Vaimon kanssa sovittu että aina kerrotaan toiselle jos on jtn tehty. Siis runkattu. Se kiihottaa molempia.

    • Minulla on ollut pari naista jotka ovat tosi mielellään halunneet kertoa tai tehdä minun nähden sitä. Toiset eivät ole halunneet edes puhua asiasta. Välimaastoa ei ole ollut.

    • Kivaleikki

      Kerron miehelleni aikomuksistani jo etukäteen puhelimessa, kun hän on matkoilla. Aina saan sitten viestin, että sainko. Vastausviestissä kerron sitten, millaisen sain ja millä välineellä. Mies vastaa vielä olevansa kuumana ja haluavansa minua. Kiva leikki.

    • Puhsex

      Me ollaan vaimon kans sovittu että kerrotaan jos on masturboinut. Se on kiihottavaa ja ihanaa... jos toinen reissussa niin seksiä puhelimen tai Skypen kautta

    • Mä oon lähettänyt miehelleni yleensä tekstarin että "oon dildottanut oikein kunnolla", vaikka mä olen silloi vasta menossa joidenkin toisten miesten kanssa sänkyyn. Eipä ole sitten kotiinmennessä tarvinnut selitellä omalle miehelle sitä, että miksi mun alapää on jo valmiiksi niin naidussa kunnossa.

      • Tissi86

        Sun kanssa on varmaan mukava seurustella?


      • Tissi86 kirjoitti:

        Sun kanssa on varmaan mukava seurustella?

        Ei mun mieheni ainakaan ole valittanut. En tosin tiedä miten asiat menisivät, jos hän saisi tietää että hän joutuu jakaa mut joidenkin muidenkin miesten kanssa. En ole kysynyt siitä häneltä, enkä aio sitä kysyäkään. Mitä hän ei tiedä, se ei häntä satuta.


      • metamorfoosio

        Miksi sinun pitää pettää omaa miestäsi? Eikö olisi helpompi erota hänestä, jotta hänen olisi mahdollisuus olla sellaisen naisen kanssa johon voi luottaa ja joka ei hypi toisten miesten sängyissä? Luulisi Suomesta löytyvän sellaisia vapaitakin miehiä, jotka panisivat sinua niin paljon ettei sinun tarvitsisi olla puutteessa. Tai voisithan sinä alkaa horoksi, jos et halua jakaa itseäsi ilmaiseksi. Tai alkaa kimppaan jonkun hämärätyypin kanssa, joka hankkii sinulle oikein kunnolla niitä miehiä seksiin.


      • metamorfoosio kirjoitti:

        Miksi sinun pitää pettää omaa miestäsi? Eikö olisi helpompi erota hänestä, jotta hänen olisi mahdollisuus olla sellaisen naisen kanssa johon voi luottaa ja joka ei hypi toisten miesten sängyissä? Luulisi Suomesta löytyvän sellaisia vapaitakin miehiä, jotka panisivat sinua niin paljon ettei sinun tarvitsisi olla puutteessa. Tai voisithan sinä alkaa horoksi, jos et halua jakaa itseäsi ilmaiseksi. Tai alkaa kimppaan jonkun hämärätyypin kanssa, joka hankkii sinulle oikein kunnolla niitä miehiä seksiin.

        Kiitos vain ehdotuksistasi, mutta taidan pysyä mielummin nykyisessä.


      • Missä päin olet voitaisiin tavata ja nussia olisi ihana saada nussi sun pilluasi taidat pitää siitä


      • Hyväselitys

        Tuohan on hyvä selitys. Eikö miehesi ole koskaan huomannut mitään? Käytättekö kumia, ettei vieraan liemet paljasta?


      • Hyväselitys kirjoitti:

        Tuohan on hyvä selitys. Eikö miehesi ole koskaan huomannut mitään? Käytättekö kumia, ettei vieraan liemet paljasta?

        Joskus on käytetty, joskus taas ei. Riippuu vähän siitä, että missä ollaan touhuttu ja kenen kanssa. Varsinkin silloin ei, kun oon voinut pestä alapääni touhuilemisten jälkeen. Onneksi mieheni ei ole ollut niin epäileväinen, että hän olisi alkanut vaatimaan mua antamaan hänen saada tarkistaa mun alapääni, että lilluuko mun sisälläni muiden miesten liemiä. Eli toistaiseksi mä olen selvinnyt ihan ilman paljastumista, eikä hän tunnu edes epäilevän mitään.


      • Hyväselitys
        LissuTee kirjoitti:

        Joskus on käytetty, joskus taas ei. Riippuu vähän siitä, että missä ollaan touhuttu ja kenen kanssa. Varsinkin silloin ei, kun oon voinut pestä alapääni touhuilemisten jälkeen. Onneksi mieheni ei ole ollut niin epäileväinen, että hän olisi alkanut vaatimaan mua antamaan hänen saada tarkistaa mun alapääni, että lilluuko mun sisälläni muiden miesten liemiä. Eli toistaiseksi mä olen selvinnyt ihan ilman paljastumista, eikä hän tunnu edes epäilevän mitään.

        Aattelin vaan, että jos nait miehesi kanssa muiden miesten jälkeen, niin silloin huomaa helposti. Ainakin minä huomaan kolmen kimpassa ja parinvaihdossa. Syntisen hyvää!
        Muista ei mullakaan mitään tietoa.


      • Hyväselitys kirjoitti:

        Aattelin vaan, että jos nait miehesi kanssa muiden miesten jälkeen, niin silloin huomaa helposti. Ainakin minä huomaan kolmen kimpassa ja parinvaihdossa. Syntisen hyvää!
        Muista ei mullakaan mitään tietoa.

        En mä yleensä nai hänen kanssaan heti oltuani muiden miesten kanssa. Mutta kiitos silti vihjeestä, täytynee muistaa se, että mä vältyn tuoltakin mahdollisuudelta kiinnijäämiseen.


      • totuutta

        Turha mieheltä on salata runkkailuja tai toisen kanssa nussimisia. Minua kiihottaa valmiiksi hoideltu pillu. Vieraitten liemien sekaan oman kalun työntäminen kelpaisi varmasti sinunkin miehellesi.


      • Bi-mies50

        Mä myös haluaisin panna jo spermatulle reiälle... sais olla myös kakkonen :)


      • totuutta kirjoitti:

        Turha mieheltä on salata runkkailuja tai toisen kanssa nussimisia. Minua kiihottaa valmiiksi hoideltu pillu. Vieraitten liemien sekaan oman kalun työntäminen kelpaisi varmasti sinunkin miehellesi.

        En tiedä kelpaisiko, enkä mä uskalla omalta mieheltäni sitä kysyäkään. Me ollaan joskus aiemmin juteltu pettämisestä noin yleisellä tasolla ja ainakin silloin hän suhtautui siihen hyvin kielteisesti. Enkä mä halua ottaa sitä taas puheenaiheeksi. En halua kylvää hänen mieleensä epäilyn siementäkään. Tai että hän alkaisi katselemaan lähipiiristään pettämisten "tunnusmerkkejä". Tai kyselemään minulta vaikeita.


      • Hyväselitys
        LissuTee kirjoitti:

        En mä yleensä nai hänen kanssaan heti oltuani muiden miesten kanssa. Mutta kiitos silti vihjeestä, täytynee muistaa se, että mä vältyn tuoltakin mahdollisuudelta kiinnijäämiseen.

        Jos haluat Lissu touhuta salassa, niin tuota kannattaa tosiaan varoa. Pesukaan ei ainakaan välittömästi auta. Niin syvältä on vaikea pestä, että kaikki tulisi pois. Ja eron esim. liukkariin huomaa. Luistaa eri tavalla. Myös tuoksu voi paljastaa.
        Testattu on. Paras, kun voisit kertoa miehellesi. Oletteko kokeilleet kimppaa?


      • Hyväselitys kirjoitti:

        Jos haluat Lissu touhuta salassa, niin tuota kannattaa tosiaan varoa. Pesukaan ei ainakaan välittömästi auta. Niin syvältä on vaikea pestä, että kaikki tulisi pois. Ja eron esim. liukkariin huomaa. Luistaa eri tavalla. Myös tuoksu voi paljastaa.
        Testattu on. Paras, kun voisit kertoa miehellesi. Oletteko kokeilleet kimppaa?

        Se olikin hyvä tietää, että osaan varoa.
        Olen kyllä kokeillut, mutta en koskaan mun oman mieheni kanssa. Ei siitä ole ollut puhetta, enkä mä siksi aio ottaa sitä puheeksikaan, ettei hän alkaisi kyselemään, että miksi hän yksin ei riitä.


      • metamorfoosio
        LissuTee kirjoitti:

        Se olikin hyvä tietää, että osaan varoa.
        Olen kyllä kokeillut, mutta en koskaan mun oman mieheni kanssa. Ei siitä ole ollut puhetta, enkä mä siksi aio ottaa sitä puheeksikaan, ettei hän alkaisi kyselemään, että miksi hän yksin ei riitä.

        Toivottavasti sinä jäät kiinni niistä kaikista salapanoistasi tai ne sinun salapanosi panee sinut paksuksi. Miten sitten sinun suu pannaan ja miten sen raskautesi sitten selitätkään sinun omalle miehellesi? Varmaan miehesi heittää sinut pihalle kun tajuaa millainen nainen sinä oikeasti oletkaan.


      • metamorfoosio kirjoitti:

        Toivottavasti sinä jäät kiinni niistä kaikista salapanoistasi tai ne sinun salapanosi panee sinut paksuksi. Miten sitten sinun suu pannaan ja miten sen raskautesi sitten selitätkään sinun omalle miehellesi? Varmaan miehesi heittää sinut pihalle kun tajuaa millainen nainen sinä oikeasti oletkaan.

        Kyllä mä pidän huolta mun ehkäisystä. Eikä yllätysraskaus tai kiinnijääminen olisi mua naivien miestenkään etu. Osalle heistä tuntuu tuovan lisäkiihotusta juurikin se, että mä pääsee naimaan varattua naista. Ja pari heistä saa kiksejä ajatuksesta, että mä annan heille yhä uudestaan siksi, etteivät he kerro nainneista mun omalle miehelle. Jos jäisin kiinni omalle miehelleni näistä, voisivat nainnit heidän kanssaan keskeytyä määräämättömäksi ajaksi.


      • Täydellisempää
        LissuTee kirjoitti:

        Kyllä mä pidän huolta mun ehkäisystä. Eikä yllätysraskaus tai kiinnijääminen olisi mua naivien miestenkään etu. Osalle heistä tuntuu tuovan lisäkiihotusta juurikin se, että mä pääsee naimaan varattua naista. Ja pari heistä saa kiksejä ajatuksesta, että mä annan heille yhä uudestaan siksi, etteivät he kerro nainneista mun omalle miehelle. Jos jäisin kiinni omalle miehelleni näistä, voisivat nainnit heidän kanssaan keskeytyä määräämättömäksi ajaksi.

        Tolla raskaudella pelottelu ei ole tätä päivää. Mullakin kierukka, joten sen puolesta voin antaa paljaaltaan.
        Kimpassa olen kuitenkin vaatinut kumia, mutta viikonlopun sessiossa ja kovassa kiimassa sitä on välillä tullut otettua vieraatkin spermat sisään. Mieheni ei siitä tykkää, mutta on se vaan jotenkin täydellisempää.


    • Aikausein

      Usein kerron. En aina. Mies kertoo harvemmin, vaikka aavistan hänen runkanneen.

      • Panoseksipillu

        Aika ujo mies. Eikä kehtaa sanoo.


    • Sirpa43

      Usein esileikkinä masturboin yhdessä mieheni kanssa. Hänellä joku flessu ja minulla womanizer. Voin ottaa muutamankin orgasmin, mutta mies varoo laukeamista, koska pimppaakin tiedossa. Yksin tulee harvemmin harrastettua, mutta voin senkin kertoa . Ei siinä mitään hävettävää ole.

    • Puhelinseksiä

      Minä olen saanut puhelun vaimolta Jenkeistä Miamista viikon työmatkan viimeisenä päivänä. Hän kertoi olleensa puutteessa koko viikon. Edellisenä ilta hän oli runkannut pitkään eikä ollut saanut. Sitä hermostuneena hän oli mennyt hotellin lähelle baariin ja iskenyt sieltä miehen. Hän soitti aikaisin aamulla eli myöhään Suomen aikaa ja kertoi saaneensa yöllä helposti useita orgasmeja. Hän sanoi miehen vielä nukkuvan ja miehen herättyä hän haluaa vielä yhden kierroksen ennen koneen lähtöä. Vaimo sanoi soittaneensa, että tiedän hänen kohta saavan munaa ja että vaimosi palaa kotiin hyvin naituna. Hän toivoi kotona heti uutta käsittelyä. Sen hän sai. En ole koskaan saanut niin kiihottavaa puhelua.

      • Kiihottavampi

        Tuo kuulostaa vielä kiihottavammalta kuin pelkästä runkkauksesta kertominen. Meillä edetty vasta sauvomisilmoituksiin.


    • tykkään

      Minä en kaipaa eksästä muuta kuin jatkuvaa estotonta masturbointia, lukiessa, televisiota katsoessa, herättyä, nukkumaan mennessä, suihkussa, saunassa, ennen seksiä, seksin aikana ja seksin jälkeen.

      • Karza

        sama juttu...mutual masturbation on PARASTA


    • Enkerro

      En ole koskaan kertonut, enkä kerro, vaikka viikottain sauvallani huristankin. Eikä kerro ukkokaan omista runkkailuistaan, vaikka arvaan hänenkin käteen vetävän.

    • Tottakai

      Kyllä kerron. Se laittaa ukkoon puhtia.

    • Runkrunk

      Mä lähetän viestejä ja kuvia sekä videota touhuistani. Mies tulee kivassa paineessa kotiin.

    • Veikko43

      Mun vaimo laittaa viestin, että häntä panettaa ja ottaa muutaman orkun omin käsin. Vastaan hänelle, että vau ja anna palaa. On tosi kiihottavaa ja yleensä haluaa vielä munaa, kun tulen kotiin.

    • Millis30

      Saan mieheeni vipinää, kun laitan viestin ottavani sauvaa, kun oikeaa munaa ei ole tarjolla. Tulee nopeasti kotiin vaikka kaljalta kavereittensa kanssa.

    • Turhasalailla

      Mitäs sitä salailemaan. Hänhän ne sauvat miulle on ostanutkin ja sanonut, että kovaa käyttöä vaan aina, kun haluttaa.

    • Ninnulikka

      Välillä tulee kiusattua ja laitettua viesti, että pian alan. Mies kysyy hetken kuluttua, että tuliko? Siihen vastaan montako tuli ja millä sauvalla.

    • Veera44

      Viestejä en ole lähettänyt, mutta kotiin tullessa näkee yöpöydälle jättämästäni dildosta. Ei tarvi arvailla.

    • Anonyymi

      Minun mies taas on varmaan outo lintu...jos sanon että itsetyydytin itseäni hän ei edes halua kuulla. Saatika siitä että (viimeksi seksiä meillä 10 kk sitten kun mies ei vain halua, vaikka sanoo muuta)kaapissani on kaksi isoa dildoa (tosin en ole niitä käyttänyt ja maksoin itseni kipeeksi Kaalimato.comissa)ja niistä ei halua edes puhuttavan. Itsetyydytyksellä tässä mennään.

    • Anonyymi

      Viimeksi viikonloppuna laitoin miehelleni viestin, että tämä tyttö runkkaa nyt, kun oikea muna ei ole koskaan kotona. Niin tein, mutta sain myös oikeaa, kun mies tuli kotiin.

    • Anonyymi

      Viestin lähettäminen on hyvä keino saada vipinää mieheen. Tuli nopeasti kotiin ja pani valmiiksi liukastettua pimppaani rajummin kuin pitkään aikaan.
      Turhaa olen aiemmin nyhjännyt salaa sauvallani.

    • Anonyymi

      Just pistin miehelle töihin viestin, että lomalainen masturboi tänään monta orgasmia.
      Vastaus tuli nopeasti: seisoo ja haluaa illalla piluu. Yes!

      • Anonyymi

        Montako kierrosta takana?


    • Anonyymi

      Vasta kaksi. Eka tuli nopsasti sormilla. Toisella kerralla vibraattorilla. Oli voimakkaampi. Vielä ehtinee kaksi ja sitten oikeaa. Aaah

    • Anonyymi

      Näillä helteillä on jostain syystä ihan hirveän kovat seksihalut. Mies yrittänyt kyllä parhaansa tyydyttää, mutta pakko ottaa välillä sauvallakin. Miehelleni toki kerron, kun runkkaan. Sanoi vaan, että anna palaa.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe