Vesikauhuiset AY-liikkeen vastustajat

hoitolaitokseenkaikki

Kuola valuu suunpielistä näillä AY-liikkeen vihaajilla.
Sairasta toimintaa, enää vain valkotakkiset voi heitä auttaa.

13

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dr.Jekyll

      Onneksi valkotakkisissa ei ole yhtään punikkia.

      • matalat

        Ei ne hoitajat ainakaan palkkansa puolesta kokoomuslaisiksi kelpaa :D
        Liian matala palkka, kokoomuslaiseksi.


      • lihavat
        matalat kirjoitti:

        Ei ne hoitajat ainakaan palkkansa puolesta kokoomuslaisiksi kelpaa :D
        Liian matala palkka, kokoomuslaiseksi.

        Ei ne ylilihavat hoitajat kykene ketään hakemaan eivätkä ehdikään, kuka pitää mussuttaa kahvihuoneessa pullaa.


      • RahanMasinoimat

        Päivän propagandapläjäys:
        Reijo Tossavainen: Punavihreän moraalirappion seurauksena lapset ja vanhukset nälissään
        https://www.nykysuomi.com/2018/10/23/reijo-tossavainen-punavihrean-moraalirappion-seurauksena-lapset-ja-vanhukset-nalissaan/

        Jessus mitä propagandaa porvarileiri vääntää, eikös tätä tule jo joka tuutista oikeisto-omisteisesta valtamediasta, joka on vallan vahtikoiran sijaan nykyään hallituksen puudeli ja propagandakanava. Tämä juttu jatkaa samaa ideologista linjaa, jota Sampo Terho viime viikonloppuna TV:ssä esitti, siis salaliittoteorioita jotka näin Q-Anonin aikana näyttävät vetoavan. Myöntäkää että porvareilla on paniikki kun SDP:n kannatus nousee.
        Työntekijijäpuolen ja työttömien yksipuoliset etujen leikkaamiset jatkuvat jopa suhdannetaantuman ohittaneella nousukaidella, joten miten kun talous taas sakkaa? Sen sijaan yritykset ja niiden omistajat ovat koko ajan olleet pelkästään saamapuolella, vaikka jo nyt omistamisen ja yrittämisen verotus on Suomessa EU-tasolla huomattavan alhaista ja osingot lyövät ennätyksiä. Pitää muistaa ettei työntekijä ole pakollinen paha jolle yritys maksaa. Työntekijä on yritysten tärkein voimavara, lisäarvon tuoja, tuloksen ja voittojen tekijä sekä myös omistajille jaettujen osinkojen aikaansaaja. Kiitos ja kumarrus siis isolle D:lle, ahkeralle duunarille.


    • Sataa.laariin

      Antaa vähäpoiken öyhöttää ja valehdella. Näkeehän nuo valeiksi sokea reettakin. Sataa suoraan vasemmiston äänilaariin kevään vaaleissa. Jengiä on myös alkanut liittyä eri ammattiyhdistysliikkeisiin aivan hurjaa vauhtia.

      • kusee.muroihin

        Kyllähän lapsellisella touhulla punikit kusevat omiin muroihinsa, ei kansa poislukien punikit ole tyhmää.


    • rteyt
      • Sininen.hammas

        Laatunen vai Salonius, kumpikampi?


    • Harru

      Mikä lääke sopii tälläiseen tautiin, onko lääkäretä palstalla?

      • hoidossa

        Eiköhän noista netin AY-vihaajista suurin osa ole jo osastolla.


      • ei.omin.eväin
        hoidossa kirjoitti:

        Eiköhän noista netin AY-vihaajista suurin osa ole jo osastolla.

        Taas yksi asumis- ja sosiaalitukien saaja siinä vouhottaa.


    • Ay- mafiaa on syytäkin vihata ja etenkin heidän pomojaan🤮

      • älä-käytä-huumeita

        linkki?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe