Onko Keravalla kivoja taksikuskeja? siis naisia? sain kyydin 20.10 Keskustasta Jaakkolaan ja juttelin mimmin kanssa(kuski) ja jäit jotenkin mieleeni.. mistä löydän sut? En kehtaa tulla tolpalta kysyy:)
Taksikuskit
6
205
Vastaukset
- jätärauhaanne
Tämä on just sitä häirintää mistä niin paljon puhutaan. Sulla ei ole oikeutta alkaa väijymään työtään tekeviä naisia, mene kapakkaan ja yritä sieltä löytää naista tarkoituksiisi.
- Mercedes-69
Juu ei millään muotoa väijymistä tms. Lähinnä tämä ehkä tervettä ihastumista:) Ei vaan tähän hätään löytynyt parempaa kanavaa minne "huutelis". Kaupan seinälle en halunnu vielä WANTED ilmoitusta!
Kuitenkin sinä nuorempi naiskuski ikä noin 20-25v Juttu lensi hyvin matkalla Jaakkolaan.. - motonmyynytukko
Aloittaja nyt hakee ihastustaan, mutta kommenttina voin kertoa, että itse olen kerran matkustanut Keravalta taksilla kotiin toiselle paikkakunnalle myytyäni moottoripyöräni pois Keravalle. Siihen sattui naiskuljettaja joka oli työssään hyvä ja ammattitaitoinen. Kun kaikki taksinkuljettajat olisivatkin sitä tasoa.
- xcvbghn
No, mene taksiasemalle ja kato mihinkä autoon se naiskuski hyppää, ota numero ja selvitä kuski, sitte lähetä tekstari tai soita. Tietenkään hänen mies ei innostu sun yhteydenotosta, voi olla jopa että aiheutat kuljettajalle ongelmia.
- ödasödas
no joo.----se lähitaksin valkoisen volvo farkun kuski voisi opetella tavan ajaa muiden kanssa liikenteessä....tosi epäkohtelias ja sääntöjä rikkova!
- Jouski
Kiva tai nätti nuorempi mimmi kuka ajaa valkoista taksia.. Latino mimmi:) aika bueno Ale
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409