Antti rinne pisti naisvaltaiset alat lakkoileen, jotta pääsis itse pääministeriksi.
Mahtaa nais-feministit olla tyytyväisiä, kun saivat mies-feministin johtajakseen.
Äijäfeministi pisti naiset lakkoileen.
12
151
Vastaukset
- Jutastantti
Jutan kannattajat ovat siirtyneet kannattamaan Anttia. Onhan Antti sentään mies.
- aviorikos
Antin miehuuden on tänäkin vuonna todistanut useampi nainen. Antti jaksaa naida.
- Seitsemäntoista
aviorikos kirjoitti:
Antin miehuuden on tänäkin vuonna todistanut useampi nainen. Antti jaksaa naida.
Miehisestä tiedä, mutta Jutalle hän näytti kaapin paikan. Tyttöset ei Antin silmille hypi.
- MunaaJee
Mr. Persuneitikö siellä huutelee. Laitappas nyt miesystävällesi iltapalaa.
- lakkoileen
Oletko nähnyt kovapalkkaisten duunarien lakkoilevan sen jälkeen kun paperitehtaita lähti maasta.
Milloin alkaa Ay-johtajien lakko? - järkikäteen
"Tilastokeskus ja työ- ja elinkeinoministeriö julkistivat tiistaina syyskuun työllisyysluvut. Tilastojen viesti on selvä: Juha Sipilän hallitus tavoittaa oman työllisyystavoitteensa mutta ensi vaalikauden urakasta tulee vielä haastavampi kuin Sipilän urakasta.
Sipilän hallituksen ohjelmassa tavoitteeksi asetettiin työllisyysasteen nostaminen 72 prosenttiin vaalikauden aikana. Tilastokeskuksen mukaan tuo tavoite saavutettiin etuajassa jo muutama kuukausi sitten." (Suomenmaa -lehti)
Seuraavalle hallitukselle tulee tavoitteeksi 75%. Siinä on tekemistä, olkoonpa hallituksessa SDP tai ei. SAK:n liitot joutuvat antamaan periksi monessa asiassa. Holmström on oikeassa.
Tulossa on jotain, mitä Ann Selin ei ole nähnyt koskaan ja saa ihmetellä ihan tosissaan. - Munankarvalesta
Hallituksen ainoa tavoite on ajaa mahdollisimman paljon ihmisiä itsemurhaan!
- ToveriHyvä
Ei vaan hallituksen tarkoitus on saada kaikki työttömät töihin, mikä on taas ei sovi SDP:lle.
- Röh
ToveriHyvä kirjoitti:
Ei vaan hallituksen tarkoitus on saada kaikki työttömät töihin, mikä on taas ei sovi SDP:lle.
Ei tietenkään sovi. Kyse on ay-pomojen omista eduista ja siinä ei muu porukka paljon paina.
- Valitettavasti
Tuolla asenteella sinua ei tarvitse kyllä paljon rohkaista.
- ParempiSekKuinRinne
Näyttäs Haavistosta tulevan se seuraava pääministeri.
- änkyräpuolue
Suurin osa demareiden äänestäjistä on kuntien viroissa olevia täti-ikäisiä naisia, heidät on valittu virkaansa jäsenkirjan perusteella.
–Ääni demareille on ääni setämies- ja änkyräkerholle.
Demarit on eläkeikäisten herrakerho.
https://www.satakunnankansa.fi/a/201304301
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512