vaalean-punaisen jötikän metsästys

williamshatner88

kurkkaan ikkunastani ulos löytääkseni tämän ihastuksen jostain tietäen ilman olevan huono ja ihmisiä on vähän liikenteessä eikä hän varmasti liiku nyt joten vedän rikkinäiset verhoni eteen ja huokaan syvään

hän vain on jotenkin niin ihanan ärsyttävä ja suloinen hänen joskus tahtoisin minuun vielä ottavan koodia ja kertovan minulle että voisin kuulua hänen elämäänsä

sitä päivää odotellessa haaveilen kaikesta muusta unohtaen tämän ihanan naisen

sen pituinen se

16

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pehmeättaputtelut

      Ötököiden metsästystä joo. Oli aika hauska juttu kun joku pikkutyttö oli nähnyt karhun ja mennyt sitä piiloon: karhu oli tullut lähelle ja tapulellut vain sitä pikku tyttöä kämmenellä ja jatkanut matkojaan :D

      • TCPpönttömeklari

        Oli aika hauska-pussi juttu, joo, ku menin pankkiin maksaa laskuja, ja laskunmaksuautomaatti oli vedetty putkiliikkeen Haarakonttoriin. Siin luki vaan "Pönttö suljettu".
        Vetäsin sitte pankistaki kaikki Virta-johdot ja Linja-Langat, että pääsin sille puolelle Pankkia, missä oikee rahaliikenne tapahtuu.
        Samalla tuli paljastettua se Pankinjohtajaki pelkäks Säästöporsaaks, jonka ainoo A-Sianhoitaja on Tri Kiinnityksillä toisten kiinteistöihin tunkeva Mauri Muu Rahainen.
        Onpa siinäkin taas asiakkailla ihmettelemistä, että mihin Sikalaan sen johtajansa saavat mah tumaan. Ku ei meinaa solutkaan enää riittää. ;)


    • Puolukkametsä

      Jötikkä? Entä jos en pukeudu enää pinkkiin ja liikun milloin sattuu? Kannattaisiko lähteä ulos, eikä kurkkia verhon raosta?

      • sääntöjähänelle

        Jonnekkin katsomaan ulos, randomina tietoa mistään.. ainakin melkein.

        Jötikkä on tikka, jolla on neljä silmää :)

        Se ei haittaisi jos hän ei enää pukeutuisi pinkkiin, liikkua tosin saa miten sattuu’ kuhan liikumisistaan ilmoittaa.


      • Puolukkametsään
        sääntöjähänelle kirjoitti:

        Jonnekkin katsomaan ulos, randomina tietoa mistään.. ainakin melkein.

        Jötikkä on tikka, jolla on neljä silmää :)

        Se ei haittaisi jos hän ei enää pukeutuisi pinkkiin, liikkua tosin saa miten sattuu’ kuhan liikumisistaan ilmoittaa.

        Miten se liikkuminen pitäisi ilmoittaa? Onpa kummallisia juttuja 🤔


      • selvennys

        Miten nykypäivänä yleensä likkumisista ilmoitetaan? Soittamalla, viestillä, livenä sanomalla, ettei sitten tarvi toisilta niitä osoitteita kuulla. Eikä niinkään miten vaan mihin ettei nyt mennä ihan mihin vaan sattuu ilmottamati mitään.


      • Puolukkametsään
        selvennys kirjoitti:

        Miten nykypäivänä yleensä likkumisista ilmoitetaan? Soittamalla, viestillä, livenä sanomalla, ettei sitten tarvi toisilta niitä osoitteita kuulla. Eikä niinkään miten vaan mihin ettei nyt mennä ihan mihin vaan sattuu ilmottamati mitään.

        Jaahas, kerrohan vielä kenelle ilmoitetaan 😂 tapanani on kulkea vähän missä ja miten sattuu kertomatta siitä. Osoitteista puhumattakaan. Ja niin tekevät kaikki muutkin. Jotkut tosin kertovat somessa kaiken ja vähän enemmänkin. Ja sitäpaitsi. Vaaleanpunainen = ihan kiva väri
        Jötikkä = aiheuttaa negatiivisia ajatuksia
        Ja huomaan alentuvani vaki kirjoittajien tasolle. Pitää siis pysyä poissA.


      • goodbye
        Puolukkametsään kirjoitti:

        Jaahas, kerrohan vielä kenelle ilmoitetaan 😂 tapanani on kulkea vähän missä ja miten sattuu kertomatta siitä. Osoitteista puhumattakaan. Ja niin tekevät kaikki muutkin. Jotkut tosin kertovat somessa kaiken ja vähän enemmänkin. Ja sitäpaitsi. Vaaleanpunainen = ihan kiva väri
        Jötikkä = aiheuttaa negatiivisia ajatuksia
        Ja huomaan alentuvani vaki kirjoittajien tasolle. Pitää siis pysyä poissA.

        Niimpä tietenkin, tiedä vaikka olisit suurin trolli koko palstalla 😂 mutta minulle saa ilmoitella menemisistään! Häneen minä en enää ole missään yhteydessä kenestä puhun, hän saa mennä omia menojaa mihis tykkää, niin sen käsitin ja antaa asian niin olla. Vain taivas on rajana kaikille, turha sitä on jäätelökaupassakaan sitä lajikketta tilata mikä ei maistu 😋


      • Puolukkametsään
        goodbye kirjoitti:

        Niimpä tietenkin, tiedä vaikka olisit suurin trolli koko palstalla 😂 mutta minulle saa ilmoitella menemisistään! Häneen minä en enää ole missään yhteydessä kenestä puhun, hän saa mennä omia menojaa mihis tykkää, niin sen käsitin ja antaa asian niin olla. Vain taivas on rajana kaikille, turha sitä on jäätelökaupassakaan sitä lajikketta tilata mikä ei maistu 😋

        Kaipaamani ihmisen kanssa kun saisin viettää edes minuutin. Sen vuoksi täällä olen. Ja pinkkiäkin lenkkiasusta löytyy. Mutta trolli en tahdo olla, vaikka aamuisin on tukka pystyssä. 😉


    • SatuPölvästiSammakko

      Voi voi, ku te siel Satu-TrolliTätin Tikkauskerhossa eite saa edes omia verhoja korjattua.
      Onko Virta vieny loputki Mehut, ku et jakss Huskyllakaan polkea?
      Kelju Kojo otti ja Repe Ruisrääkkä auttaa Sua Varmasti, että pääset taas Niskoja skki Nakke Lee. Patriakin palkkais kaikki teiät Pata Kaikkoset Mielellään juoksee Pelleinä pitkin toisten maita ja Mantuja, ainaki Halloeeeniks pe lot Telee ihmisiä. ;)
      *Nuotio-tarinoita#*

      • entiedälestadiolaisita

        ,,,joo ja sitten halloweenina kaikilla punaiset pelle-naamarit ja vesipistoolit , ja vartijat ovat lomilla, lakon vuoksi :D

        Sitä se teettää tämä Juha Sipilän suvun ahneus.... ohkohan tämä muuten oikein kirjoitettu lestadiolaisten kirjaan tämä: että ahneus ja omaisuus on päämäärämme?


    • taaserinytenmuista

      Voin ehkä kertoa erään uuden elokuvan vihjeenä: "don't look", pelkäät mitä näet peilistä.
      Tai joku vastaava nimi tälle elokuvalle: don't open your eyes.

      • Nimeäsietmuista

        Aika karmivaa settiä. Toivottavasti pysyt kaukana.


    • Vaaleenpunane jötikkä sulla o housuissas.

      • alkoholistilääkärinainen

        Heippa minkkilaukku, longest time no seeing.

        Asianajajani juuri kertoi että: itse pitää pyytää lääkäriltä todistukset ja verikokeet jotta lääkäri ei ole käyttänyt alkoholia lainkaan 6kk aikana, eli ei viinilasillistakaan illalla, verikokeet tälle lääkärille aina aamuisin sitten :D


      • sijoitus.miljönääri
        alkoholistilääkärinainen kirjoitti:

        Heippa minkkilaukku, longest time no seeing.

        Asianajajani juuri kertoi että: itse pitää pyytää lääkäriltä todistukset ja verikokeet jotta lääkäri ei ole käyttänyt alkoholia lainkaan 6kk aikana, eli ei viinilasillistakaan illalla, verikokeet tälle lääkärille aina aamuisin sitten :D

        Sää äijä aka satutäti ja muut persuunat oot pelkkä tutkimusyksikkö ja sitten kun sut suljetaan laitokseen saat hoitaa oman osasi maan palvelemisesta kliinisenä tutkimuskohteena. ihan kiva fantasia tuo ajatus diagnoosien torppaamisesta mutta totuus on että tiimalasi valuu valuu ja valuu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1668
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1146
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1044
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      13
      924
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      31
      817
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      255
      778
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      749
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      59
      719
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      706
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      208
      706
    Aihe