Vanhanen ei kykene puhumaan...

EU-kokouksessa, jossa EU-maat tapaavat USA:n presidentti George W. Bushin, tasavallan presidentti Tarja Halonen pitää Suomen puheenvuoron.

Maito-Matilla ei riitä kielitaito ja substanssi puheiden pitoon vierailla kielillä.

Vanhasen englanti on vielä Anneli Jätesäkkiäkin surkeampaa.

Hiljattain näytettiin uutisissa kun KEPUn suuri poika tapasi ulkomaisia vieraita. Puhe eteni tapaan "senttern senttern häs piin veri veri äktiiv..."

Ei ihme, että Vanhaselta kusetettiin Suomelle jo luvattu EU:n elintarvikevirasto.

6

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lock

      Uudenvuodenpuhe on sitten jo Matti Vanhaselta hyvä vuonna 2007.

      • Otsikossa hymiö

        ...


    • logonomi

      Minusta Vanhasella on selkeä puhetapa ja erityisen komean miehekkäästi resonoiva puheääni - luultavasti myös lauluäänenä kaunis.

      Vanhanen on selvästi saanut puheopetusta ja hän käyttää suomenkieltä kauniisti.

      • asiantuntija.

        Vanhasen äänenmuodostus on kunnossa, mutta muuten hän on onneton puhuja.

        Matti Vanhanen jankkaa ja toistelee sanoja. Puheista puuttuu sisältö.

        Matti Vanhanen on lisäksi täysin karismaton. Ei ole ollenkaan ihme, että Vanhanen jäi Kepun puoluejohtajaäänestyksessä aikoinaan kahdeksanneksi. Siis silloin kun Anneli Jäätteenmäki tuli valituksi. Vanhanen on Kepun puheenjohtajana ja pääministerinä eräänlainen sattumakorppi. Hänet valittiin kun tarvittiin katastrofaalisen Jäätteenmäen jälkeen harmiton ja harmaa pupetti.


      • demokratian
        asiantuntija. kirjoitti:

        Vanhasen äänenmuodostus on kunnossa, mutta muuten hän on onneton puhuja.

        Matti Vanhanen jankkaa ja toistelee sanoja. Puheista puuttuu sisältö.

        Matti Vanhanen on lisäksi täysin karismaton. Ei ole ollenkaan ihme, että Vanhanen jäi Kepun puoluejohtajaäänestyksessä aikoinaan kahdeksanneksi. Siis silloin kun Anneli Jäätteenmäki tuli valituksi. Vanhanen on Kepun puheenjohtajana ja pääministerinä eräänlainen sattumakorppi. Hänet valittiin kun tarvittiin katastrofaalisen Jäätteenmäen jälkeen harmiton ja harmaa pupetti.

        Mitä enemmän hallitsijalla on karismaa sitä vähemmän kansalla on demokratiaa.

        Siinä mielessä Suomi on nyt todella demokraattinen maa.


      • Juntti
        demokratian kirjoitti:

        Mitä enemmän hallitsijalla on karismaa sitä vähemmän kansalla on demokratiaa.

        Siinä mielessä Suomi on nyt todella demokraattinen maa.

        Voiko enää kauempaa hakea selitystä.

        Kyllä se niin vaan on, että tämä kansa tarvitsee viisaan ja karismaattisen johtajan, joka osaa hyödyntää demokratian hyvät puolet.

        Näin se vaan on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe