radio juontajia aletaan pitämään kansaa johdattavina älykköinä joita kaikki kumartaa ja kuuntelee kuin Jeesus Kristusta?
Vastaukset 5
- kxkdkdkd
Jaajo on uusi messias! Jaajolle jättimäinen kullitettu patsas Rautatientorille!
Maailma olisi paljon parempi paikka, jos kaikki noudattaisivat Jaajon oppeja.
Jos kukaan ei ajattelisi mitään, vaan jauhaisi pelkkää paskaa päivät pitkät, ei tulisi sotia.
Hitto, tästähän vois perustaa uskonnon ja vähän tienata tällä!- narsisteja.ovat
No mitä nämä narsistit Tuomas Enbuske ja Jussi Heikelä ovat olevinaan? Ainakin itse ovat julistautuneet älyköiksi. Onko radiojuontajat tosiaan noin tajuttoman viisasta ja älykästä väkeä? Ainakin omasta mielestään.
- TurhaVekotin
Vaikka sanoa kun ei kuuntele radiosta mitään.
- Helmuttaas
Kuuntelen usein radiota. Vaihdan kanavaa kun alkaa ärsyttää samat biisit tai juontajien hölötys. Nythän ne kerjää ääniä Vuoden radiojuontajan äänestykseen. Pari päivää sitten juontajanainen kertoi, ettei ole koskaan antanut alkoholisti-isänsä tavata lapsenlapsiaan. Siitä vain julkisuuteen yksityisluonteista tietoa. Asianomistajarikos, joten tuskin pappa haastaa oikeuteen. Ja tänään toisella kanavalla naisjuontaja kertoi naureskellen, että ei aio palauttaa kirjaston kirjoja löydettyään ne kaapista, koska vuosia sitten kävi mesoamassa kirjastossa, että on palauttanut ne jo, ja siellä uskottiin, Nainen ja juontajakollegat nauraa räkättivät tälle onnistuneelle varkaudelle. Ja näitäkö pitäisi äänestää ja palkita? Vai sitä nenäänsä honottavaa hienostelijaa, jonka varakkuus nostaa kansan yläpuolelle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581144- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20510SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459