Tapaamisiin.

Kirka

Kysymys Naisille.Missä Seinäjoella voisi tavata/kohdata vapaita 50-60v Naisia?

23

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voivittujenkevät74

      Monissakin paikoissa. Ruokakaupoissa, kirkoissa, partureissa, kodinkoneliikkeissä, seurakunnissa jne.

    • Ret

      Toinen epätoivoinen.

    • OttoVonPökkä

      Tinderissä on hyvää lihaa.

    • On noita joka paikassa mutta Härmän häjystä saat naisen sänkyysi.

    • Naisetpöhnis

      Jesperi ja kivistön karaokebaari.

    • Ommoohommoo

      Vanha klubi 10 nykyään wanha mestari.Perjantaisin lesboo ja hommoo

    • kotonavaan

      eipä tuu ulos lähdettyä, että kotona ollaan

    • Näinon

      Ei kiinnosta baareissa notkua enää,mielummin ulos lenkille.

    • Kirka

      Missäs se sun koto on?

    • kotonavaan

      Koti on hyvällä paikalla, joka paikkaan lyhyt matka. Ulkoiluun käytän vapaa aikaani, nytkin lähdössä. Olishan se ihan kiva, jos olisi sopiva kaveri. Viihdyn yksinkin, ennemmin kuin sopimattomassa seurassa. Nautin syysilloista kynttilöiden valossa, kauniissa kodissa.

    • wapaa

      Saanko tulla iltakahville tänään.

    • Kirka

      Kynttilöistä pidän minäkin.missä päin ulkoilet?

    • Kirka

      Missäspäin näinon ulkoilee?

    • kotonavaan

      Prisman ja minimanin sekä halpa-hallin väleillä

    • Kirka

      Ihanko kävellen näin laajasti?

    • kotonavaan

      hyvä kuntoinen Oon, nuoresta likasta meen, et siinäpä se kun miehet niin huonokuntoisia ja Liekö töitäkään?

    • Kirka

      Töissä oon ollu 17v lähtien. Ja kyllä sitä minullakin kävely sujuu.

    • kotonavaan

      no hyvä, sitten saikin tän päivän Lenkin jälkeen hyvällä omalla tunnolla leipoo ja syödä appelsiinirahka piirakkaa

    • Näinon

      Täällä Prisman ja lammen ympäristössä nauttien luonnon läheisyydestä.

    • Kirka

      Minä joupiskalla.

      • Näinon

        Kiva. Siellä mukava ulkoilla myös.


    • Isthatallthereis

      Naiselle, iästä riippumatta, on piinallista joutua ohikulkiessaan tai yleensä julkisella paikalla miesjoukon arvioitavaksi. Miesten joukkokäyttäytyminen on samankaltaista sekä Saudeissa että Seinäjoella: arvioidaan jokaisen ohi kulkevan naisen ulkonäkö, makaisko tuon vai eikö makais, ja sitten veljellinen rähänauru.

      Jos käy vaikka kirjastossa, Eps-torilla, huoltoasemilla ja muissakin paikoissa, joissa miehet ovat merkanneet istumapaikat omiksi reviireikseen, niin nainen joutuu arvosteltavaksi. Vaikka Suomi on suhteellisen turvallinen maa, niin silti ei tunnu mukavalta asioida tai liikkua noissa paikoissa.

      Naisen kuuluu olla seinien sisällä. Jos hän tulee yleiselle paikalle, niin hän on myös vapaa jokaisen miehen silmien riistaksi, tuomittavaksi ja halveksittavaksi.

      • jgköjk

        HYvä kun kerroit pitääkin mennä huomenna kirjastoon...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe