Elämäni huonoimmat 9 vuotta

Nolifedirection

Eli siis kun menin ensimmäiselle luokalle mulle tuli kaksi-suuntainen mieliala häiriö diaknosi ja siitä asti elämäni on ollut todella hankalaa. Mä oon vaihtanut koulua 5 kertaa peruskoulun aikana kun minut ollaan erotettu koulusta väki valtaisen käytöksen takia. Olen yrittänyt monta kertaa tehdä itse murhaa mutta joka kerta joku tulee estään mua siinä. Silloin kun olin 6 luokalla kukaan ei edes halunnut tulla mun lähelle kun ne pelkäs mua. Oon nyt 9 luokalla ja käyn eristetty koulua mieli sairaalassa minun henkilö kohtaisen avustajan kanssa ja mä vaan mietin että onko mulla mitään menetettävää enään kun mulla ei oo kavereita ja käy eristetty koulua. Mä haluan vaan tappaa itte :(

2

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomi_Vasek

      "joka kerta joku tulee estään mua siinä." Ensinnä sanon tuohon että Jumala sinusta omalla tavallaan välittää ja se on hän joka aina lähetti jonkun estämään. Itsari on väärä ratkaisu ja se pitää nyt uskoa.

      Koulu on minullekin ollut sellainen että se on vienyt elämänilon ja työkyvyn. Koulun olisi ehdottomasti oltava ihmisille vapaaehtoinen. En ole ollut mielisairaalassa mutta terapiassa ja sellaisessa mielenterveysongelmaisten klubitalossa. Sen jäsenet on ollut tärkeitä, on helpompaa olla avoimesti muiden hullujen kanssa kuin siviilissä hulluuttaan piilotellen.

      Mutta eräs työntekijä pilasi kokonaan vihon viimeisen mahdollisuuteni selviytyä elämään. Kuolen sen takia, joten varuillaan kannattaa noissa "hoidoissa" olla. Ei kaikki halua sinua parantaa, vaan tuhota. Kannattaa jopa nauhoittaa keskusteluja joita käyt, ja varoa mitä sanot. Esim. viimeinen lauseesi "Mä haluan vaan tappaa itte" on sanottava sanatarkasti "itseni" eikä "itte", ettei tule (tahallista) väärinkäsitystä että haluat itse tappaa muita.

      Itsemurhasta ei tosin voi puhua muutenkaan, joudut siitä vankeuteen pakkohoidon nimellä. Oikeastaan sinulla ei saa olla mitään ongelmaa, joten kannattaa suosiolla hankkia joku fyysinen vaiva mieluummin. Näin sinut käännytetään lopulta yhteiskuntaa vastaan ja tapetaan varuilta kun olet niin vaarallinen. Voisinpa sanoa mitään hyvää kun sitä niin kaipaat, mutta jokseenkin näin se menee.

      Äänestäkää ihmiset perustulon puolesta! Kärsimme vakavia seurauksia nykyisestä systeemistä!!!

    • a___

      Ne haluaa jonkun syyn millä ne saa heittää sut johonkin mielisairaalaan. ÄLÄ anna niille mitään syytä millä ne pääsee susta eroon. Ite aloin samanlaisessa tilanteessa opiskelemaan ja 2 vuotta myöhemmin muutin toiselle paikkakunnalle yliopiston käyntiä varten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe