Yläkoululaiset ovat alakoululaisten tasolla!

Hermostunutmamma

Ihan ihmeellistä. Miksi nuo yläkoululaiset joutuvat seisomaan joka välitunti ulkona? Eikö ennen saanut olla välitunnit sisällä ja se oli parasta siinä kun pääsi yläkouluun. Nyt uutta koulurakennusta tai muutosta tilanteeseen

12

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petetty

Mä oon vaen pettyny elämään

• Exhallitusjäsen

Täysin käsittämätöntä! Meidän pieni seiskaluokkalainen on todella pettynyt ylä-asteen käytäntöihin! Välitunneilla täytyy saada olla sisällä varsinkin kun ikinä ei tiedä mikä namu setä tulee koulun pihalle kaupittelemaan....!

• Mamusetäpelottaa

Eikö siitä namusedästä ollutkin jotakin juttua joskus?!

• Hiirenfani
        Mamusetäpelottaa kirjoitti:

Eikö siitä namusedästä ollutkin jotakin juttua joskus?!

Ettekai te tarkoita kyseistä pitkätukkaista hiirtä joka vaanii koulun tyttöjä aina lettinsä alta....?

• Hiirenfani kirjoitti:

Ettekai te tarkoita kyseistä pitkätukkaista hiirtä joka vaanii koulun tyttöjä aina lettinsä alta....?

No sekin kyllä! Mutta joku namusetäkin joskus oli, meidän pieni tytär kertoi

• Virtainautopuoli

Älköömme kiusi hiirtä herrantähren....!

• Kösittämätöntä

Taas te kiusaatte vaan sitä hiirtä. Just

• Tulevaopettaja

Kyllä tuo koulunkäynnin laatukin on laskenut. Opettajilla ei mitää auktoriteettia ja oppilast vain huutavat ja tekevöt ihan mitä sattuu. Pitäsikö laittaa opettajatkin vaihtoon kun koulurakennusta valmistetaan

• Mitäs_ne

opettajat voivat, kun ne eivät saa enää tehdä mitään ? Jos vaikka pahasti katsoo kuritonta rääväsuuta, niin sekin on heti juutuubissa irtisanomisen perusteena.
        Antaa sitten kakaroiden olla vaan.

• Tykkäänkelloista

Kelloja siirretään sunnuntaina!

• opeosaa

hyvä, että ovat pihalla muutenkin kuin tunneilla....

• Ohp

saako opettaja häpäistä oppilaan hiljaiseksi ja nujerrettua vaikka ongelmia voisi käsitellä toisinkin. eikö opettajakouluissa opeteta miten tällaiset tapaukset kuuluu kohdata.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2173
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1484
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe