Ihmisen suunnaton pahuus

uskon-hilkka

Olen nähnyt ihmisen suunnattoman pahuuden. Oletko sinä? Jos et, niin katso peiliin.

8

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen nähnyt uskomattoman pahuuden uskovaisten kaatumaseuroissa.

• Poieemikko taas vauhdissa.

• ei-kirj kirjoitti:

Poieemikko taas vauhdissa.

Sanoo multinikki cretu/yksi-ainoa/deity-unknown/deisti/a-true-friendly-atheist/trohättan/ei-kirj. Yksinäinen hellaripaskahousu amispoika, jolla ei viikonloppuna ole muuta tekemistä kuin vetää viinaa ja istua tietokoneella ja trollata ateismipalstalla. Säälin sinua ja rukoilisin puolestasi, jos Luoja olisi olemassa, mutta sehän on samanlainen taruolento kuin Ganesha.

• eikirj
        Trööttan kirjoitti:

Sanoo multinikki cretu/yksi-ainoa/deity-unknown/deisti/a-true-friendly-atheist/trohättan/ei-kirj. Yksinäinen hellaripaskahousu amispoika, jolla ei viikonloppuna ole muuta tekemistä kuin vetää viinaa ja istua tietokoneella ja trollata ateismipalstalla. Säälin sinua ja rukoilisin puolestasi, jos Luoja olisi olemassa, mutta sehän on samanlainen taruolento kuin Ganesha.

Toivon, että saat kokea elämäsi aikana sellaista rakkautta, jota minä olen saanut kokea ja koen sitä edelleen. Toivotan sinulle kaikkea hyvää.

• totuusesiin

Isis videot eivät sovi herkille katsojille.
      Missä on teidän noidan poltto videot, ai niin ateistit eivät vielä olleet keksineet tallennusvälineitä.

• Laturijamukana

Uskonnollisuus on myös oireyhtymä ja sairaus kun se valjastetaan oikein täsmällisesti aseeksi. Jumala on kaukana tästä koska ihmisrn mieli manipuloituu jos on olemassa alunperin mielialahäiriö. Kaikki terrori johtuu ihmisen sairaudesta jota uskonnollisuus pönkittää.

• AteistiVaan

Aloittajalle: Katso peiliin ja lausu tuhat kertaa:
      ”En ole paha. Yritän parhaani olla hyvä ja se riittää. Kelpaan sellaisena kuin olen.”

Joissakin kristillisyyden suuntauksissa ihmisille tyrkytetään käsitystä, että he ovat pahoja ja kelvottomia. Toivottavasti et ole tuollaisen lahkon uhri.

• uskon-hilkka

Olen realisti ja tunnustan tosiasiat. En ole kovin hyvä ihminen, mutta olisi hienoa olla parempi ihminen kuin olen. Koska en voi muuttaa itseäni enkä usko muidenkaan pystyvän muuttavan minua, niin hyväksyn sen, millainen olen ja koetan tuottaa vähän vahinkoa muille omalla käytökselläni ja teoillani. Aina ei ole ollut näin, mutta päätin hetki sitten, että jatkossa näin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3105
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2653
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1519
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe