Maailma odottaa ja työ kutsuu

Matkustan huomenna työni vuoksi pois kotoa. En kirjoita matkani aikana paljon tälle foorumille, mutta pidän mahdollisena sen, että kirjoitan taas enemmän, kun minulla on siihen aikaa. Se tekee hyvää tälle muutoin niin kuolleelle palstalle. Minä tuon väriä ja elämää tänne.

21

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teuvoteravainen

Jaksoit vain kolmen päivän putken? Minusta on mukava seurata näitä päivystyssessioitasi ja miten mielialasi heittelee kuin bibolaarilla päivän mittaan. Sanohan amerikan vävylle terveisiä ja tule pian takaisin :)

• Kiitos. Sanon. Tulen pian takaisin.

• wöcalanx
        ei-kirj kirjoitti:

Kiitos. Sanon. Tulen pian takaisin.

Älä pidä kiirettä!

• 4rt765rtuufi6ytfh
        ei-kirj kirjoitti:

Kiitos. Sanon. Tulen pian takaisin.

Muista ottaa Raamatut, Katkismukset, Sotahuudot ja Vartiotornit mukaan. Niin ja kossupullot ja kondo....ai niin, ethän sinä niitä enää tarvitse

• Niin. Siellä vankilassa ei taida olla vangeille internetyhteyteen mahdollisuutta.

• solo-1

Veikkaan, että trööttani oli vapaalla mielisairaalsta ja vietti viikonlopun äitinsä hoteissa. Lähti sitten sunnuntaina takaisin potilaaksi. Ja siinä lienee syy, miksi ei kirjoittele täällä arkisin: sairaalassa ei sallittane omia tietokoneita ja sairaalan koneella saa tuskin kirjoitella tänne, koska se voi pahentaa sairautta. Toivottavasti hoitotiimi on tietoinen tämän potilaan harrastuksesta, jotta voi antaa tarpeellista ja oikein kohdistettua hoitoa. Nykyiset napit eivät ole näyttäneet tehoavan.

Arvelen vielä, että trööttanin koulunkäynti on jäänyt peruskouluun ja hän ei ole tehnyt eläissään päivääkään ansiotyötä. On luultavasti elänyt vanhana poikana äitinsä luona ja ollut aina välillä sairaalassa hoidossa. Naista hän ei ole nähtävästi ikinä saanut, mutta koskettelee paljon itseään, sikäli kuin se lääkehöyryissä enää onnistuu. Ja painoa on kertynyt sokerimunkeista ja limuista psyykelääkkeiden tehostavan vaikutuksen alla noin 150 kiloa. Jotta semmoinen trööttani - kaikesta päätellen.

• Pistin
        solo-1 kirjoitti:

Veikkaan, että trööttani oli vapaalla mielisairaalsta ja vietti viikonlopun äitinsä hoteissa. Lähti sitten sunnuntaina takaisin potilaaksi. Ja siinä lienee syy, miksi ei kirjoittele täällä arkisin: sairaalassa ei sallittane omia tietokoneita ja sairaalan koneella saa tuskin kirjoitella tänne, koska se voi pahentaa sairautta. Toivottavasti hoitotiimi on tietoinen tämän potilaan harrastuksesta, jotta voi antaa tarpeellista ja oikein kohdistettua hoitoa. Nykyiset napit eivät ole näyttäneet tehoavan.

Arvelen vielä, että trööttanin koulunkäynti on jäänyt peruskouluun ja hän ei ole tehnyt eläissään päivääkään ansiotyötä. On luultavasti elänyt vanhana poikana äitinsä luona ja ollut aina välillä sairaalassa hoidossa. Naista hän ei ole nähtävästi ikinä saanut, mutta koskettelee paljon itseään, sikäli kuin se lääkehöyryissä enää onnistuu. Ja painoa on kertynyt sokerimunkeista ja limuista psyykelääkkeiden tehostavan vaikutuksen alla noin 150 kiloa. Jotta semmoinen trööttani - kaikesta päätellen.

Onhan se kyllä sekaisin, mutta en usko, että ihan mielisairaallassa olisi potilaana.

Näyttäisi kärsivän kognitiivisesta dissonanssista.

• Fatsapp

Sinähän Poleemikko elät todellisuudessa Pelastusarmeijan patarahojen varassa, minkä olet myöntänytkin, ja matkustelet/massuttelet pihvejä vain kuvitelmissasi.

• Niin ne lapset kasvaa. Onko kyseessä avaajan ensimmäinen työmatka? :)

• Hyvää työmatkaa.

Työmatkoilla on joskus aikaa istua aloilleen ja ehkä kuunnella musiikkia. Tässä on vähän muuta.
      Kahdentoista minuutin keskustelu, jossa tällä viehättävällä nuorella naisella on hieman samanlainen lähestymiskulma aaveisiin kuin sinulla on tähän "Luojaan".

Enjoy.

https://youtu.be/R3_3rth-ko4

• raitisajattelija

On mukavaa matkustella. Nykyisin tulee tehtyä vain astraalimatkoja, mutta niissä on aina kunnon välimatkat ja etäisyyttä omaan sänkyyn. Voidaan heivahtaa sekunnin sadasosassa Kittilä- Frankfurt - Dubai - Kuu - Saturnus - Jupiter. Sitä rataa. Työn vuoksi on maailmaa kierretty ristiin rastiin, mutta ne ajat ovat takana. Ikä ei paina vielä, mutta aikaerot ja kiire sitäkin enemmän, niin että stressaantuu helpommin. Siksi matkat on matkusteltu töiden osalta. Aivan kuten aloittajallakin, tyydytään vain katselemaan ikkunasta maailman menoa. Reality TV ja hiiri kädessä ohjaillaan ihmisiä ikkunasta ja jos joskus käväisisi lomalla niin riittää. Kirjoittaminen helpottaa aloittajaa, mutta voisihan sitä pysyä yhdessä persoonassa, koska polla sekoittuu vain enemmän jos itselleen vastailee, kehuu ja haukkuu.

• Pian on taas aika jättää hyvästit tämän palstan arvon kirjoittajille, ystävilleni ateisteille. Arkielämä velvoitteineen kutsuu huomenna (maanantaina).

Tämä viikonloppu sulkeutuu saman musiikin parissa, josta se alkoi: kuuntelen taas Pat Fridayn laulamaa Glen Millerin säveltämää kappaletta "I know why".

No, ei tämä ilta ihan vielä lopussa ole. Kirjoittelen ehkä vielä jonkin verran kaiken muun harrastuksen ohessa... ja Nat King Cole aloitti juuri kappaleen Fascination.

Hyvä soittolista.

• Olen tuonut jälleen kerran väriä ja elämää tälle muuten niin kuolleelle ja tylsälle foorumille. Olen otettu siitä kiitosten määrästä, joka ateistien suunnalta sataa minua kohti. Kiitos, kiitos! On niin mukava piristää teidän muuten niin tylsää viikonloppuanne aina silloin tällöin. Ja saanhan siitä minäkin jotakin: jos en hyviä nauruja niin jonkunlaista "orgastista" tyydytystä kuitenkin.

Koettakaa nyt hyvät ihmiset jaksaa tämä tuleva tylsä viikko, kun ei ole mitään järkevää keskustelua käynnissä tai ketään, jota voisi "antaa pataan"... ;) Minua sopii lyödä niin paljon kuin sielu sietää ja oikein kerjään sitä osakseni: olen sillä tavalla sopivasti masokisti. Nautin siitä, kun ateisti paljastaa sen, millainen hän sisimmältään on... ja keskimäärin tai tyypillisesti. :) Poikkeuksia en ole vielä löytänyt.

• SäälittäväPeelo
        ei-kirj kirjoitti:

Olen tuonut jälleen kerran väriä ja elämää tälle muuten niin kuolleelle ja tylsälle foorumille. Olen otettu siitä kiitosten määrästä, joka ateistien suunnalta sataa minua kohti. Kiitos, kiitos! On niin mukava piristää teidän muuten niin tylsää viikonloppuanne aina silloin tällöin. Ja saanhan siitä minäkin jotakin: jos en hyviä nauruja niin jonkunlaista "orgastista" tyydytystä kuitenkin.

Koettakaa nyt hyvät ihmiset jaksaa tämä tuleva tylsä viikko, kun ei ole mitään järkevää keskustelua käynnissä tai ketään, jota voisi "antaa pataan"... ;) Minua sopii lyödä niin paljon kuin sielu sietää ja oikein kerjään sitä osakseni: olen sillä tavalla sopivasti masokisti. Nautin siitä, kun ateisti paljastaa sen, millainen hän sisimmältään on... ja keskimäärin tai tyypillisesti. :) Poikkeuksia en ole vielä löytänyt.

Palsta olisi paljon parempi ilman sinun tyhjäpäistä jankutustasi. Keskustelujen taso nousee välittömästi, kun poistut ripuloimasta palstalle.

Narri saa narrin kohtelun. Kun tunkiota penkoo, niin sonta haisee sieraimiin. Sitähän sinä tarkoitit.

• eroon.ateismista

Uskonnot ja uskomukset-palsta on kuollut ilman sinuakin.

• On jälleen aika palata takaisin vankimielisairaalan suljetulle osastolle, mikä tekee vaikeaksi tänne kirjoittamisen. Toivottavasti se ei saa aikaan ahdistusta niiden lukijoiden joukossa, jotka "ovat eläneet" viihdyttävistä viesteistäni. Olen pahoillani siitä, että "vankila" ei hyväksy 24/7 tapahtuvaa päivystystä tällä palstalla. Jos lobbaatte ahkerasti Eduskuntaa, niin ehkä tähänkin asiaan saadaan aikaan muutos tulevien hallitusten kausilla?

Piipaa-auto kutsuu, joten soronoo hyvät ystävät...

• Fatsapp

Vastaa vielä tähän: jos homofobiasi ei ole hihhulilahkoperua niin mistä se tulee?

• Minulla ei ole mitään homofobiaa, mutta olen pitänyt lapsesta asti vastenmielisenä sitä, mitä tiedän homojen tekevän toisilleen. Ehkä tähän on osaltaan vaikuttanut se, että kasvoin ateistisessa perheessä, jossa ei hyväksytty homoja, mutta en usko sen vaikuttaneen lopulliseen kantaani tässä asiassa. Käytin ihan omaa järkeäni, minkä tuloksena päädyin johtopäätökseen, että homoseksuaalien tapa harjoittaa seksiä ei ole "oikein".

• Fatsapp
        ei-kirj kirjoitti:

Minulla ei ole mitään homofobiaa, mutta olen pitänyt lapsesta asti vastenmielisenä sitä, mitä tiedän homojen tekevän toisilleen. Ehkä tähän on osaltaan vaikuttanut se, että kasvoin ateistisessa perheessä, jossa ei hyväksytty homoja, mutta en usko sen vaikuttaneen lopulliseen kantaani tässä asiassa. Käytin ihan omaa järkeäni, minkä tuloksena päädyin johtopäätökseen, että homoseksuaalien tapa harjoittaa seksiä ei ole "oikein".

Vastenmielisyys homopuuhia kohtaan on homofobiaa. Loppupöpötyksesi on taas tuttua satuiluasi. Jos homous voi katsoaksesi olla "oikein" tai "väärin", niin tämä on arvovalintasi, joka ei mistään pelkästä järjestä kumpua.

• kirjautuneena

"Matkustan huomenna työni vuoksi pois kotoa."

Sinä siis aiot ottaa sen pilleritripin! Hienoa!
      Saat siellä osastolla näemmä hyvää hoitoa.

• hehhhee

Kretupalstan multini(l)kki Jyrbä myös matkustaa. Hän "lähtee Thaimaan koralliriutoille kultakalojen kanssa sukeltelemaan", aina kun joutuu suljetulle osastolle mielisairaalaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      66
      4127
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      82
      3731
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3225
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2568
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2437
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      52
      2236
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2065
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1798
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36