Mietiskelyä

kokemuksiaköyhempi

Tälleen 23 vuotiaana neitsyt naisena pistää kyllä miettimään että milloinkohan se oma ensimmäinen kerta tulee olemaan. Omalla kohdalla se on toki ollu paljolti itsestä kiinni kun mahdollisuuksia on ollut ja varmaan olis nytkin, mut seksi ilman syvää tunnesidettä toiseen ihmiseen kuulostaa mulle vieraalta ja semmoselta mitä välttelen.

Oon muutenkin introvertti eikä tuu tavattua ihmisiä kun en käy baareissa tai jossain harrastustoiminnassa. Töissä/koulussa on tullut ja tulee oltua ihmisten kanssa mut muuten vietän aikani lähes kokonaan itteni kanssa. Mikä on toisaalta ihan okei, tosin tottakai aina välillä iskee pieni yksinäisyyden tunne.

Mulla ei muutenkaan ole kokemusta läheisyydestä. Ihan jo pelkkä halaaminen on mulle hitusen isompi juttu kuin tavalliselle tallaajalle, koska se on jotain mitä en tee usein. En esim halaile kavereita tms. Kaikki kädestä pitäminen, silittely, lähellä oleminen... Suutelinkin viimeksi vuosia sitten.

Toisaalta jaksan uskoa et sit kun se oikee tyyppi mulle tulee jostain vastaan ja osaks elämää, niin kaikki tapahtuu. Mut sit toisaalta mietin että mitä jos ei tulekkaan.

17

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopas

      joo täällä on samanlainen tilanne ku oon 20v miehenalku ja ikinä seurustellu ja mitää yhenillanjuttujakaan ollut koska en välitäsellaisesta just kaikki sanoo että kyllä se oikee löytyy mutta just toi että mitä ei löydy ku samanlainen introvertti ja tosi ujo

    • Naine29v

      Hei menneisyyden minä! Ainakin kuulostat siltä! :D täysin identtinen tilanne, ja toi et koskettelu ei ole mitenkään maailman helpointa.
      Mutta tässä ollaan, olen sinä tulevaisuudesta, kaikki on hyvin, eka kerta on koettu ja muutama muu. Sitä oikeaa ei tosin ole löytynyt, mikä välillä kismittää paljonkin, mut yritän opetella elämään sen kanssa. Introverttiys on se pieni haittaava tekijä että pystynkö/ uskallanko luottaa toiseen, tai edes omiin tunteisiin. Pikkuhiljaa opettelen jopa small talkia, ja ihmisten seurassa oleminen on nykyään vähän helpompaa. Vaikka edelleen nautin oman itseni seurassa olemisesta. Ja yksinäisyyden tunteen iskiessä täytyy vaan ottaa johonkin yhteyttä, tai keksiä jotain tekemistä.

      Kyllä meitä introverttejä on, myös miehiä jotka varmasti mielellään sinuun tutustuis.

      Kuulostipa sekavalta. Toivottavasti saat tästä jotain irti.
      Haluatko kertoa missä päin Suomea asut?

      • kokemuksiaköyhempi

        Pääkaupunkiseudulla.


    • mies25v

      25v miehenä kans introvertti ja ujo. Nyt kaveri ruvennu tönii eteepäin ja tullu juteltua enemmön kuin ennen. Toivois vaa et löytyisi se oikea nainen kenen kanssa olis hyvä olla ja jakaa se erityinen hetki.

      • Naine29v

        Oisko match!? Sä ja aloittaja! Kuulostaa erittäin yhteensopivalta parilta! :P


      • mies25v

        Nih. 🤔🙄


      • Naine29

        Ei muuta ku näppis heilumaan ja otatte toisiinne yhteyttä ;)


    • Mies32w

      Mikset sinä baareissa käy?

    • kokemuksiaköyhempi

      Mun ei ole vaikea small talkata ihmisten kanssa, tai keskustella (ehkä omista henkilökohtaisista asioista joo, mutta ei muuten) enkä ole varsinaisesti ujo. En vaan koe yhteyttä aina ihmisiin ja pitäydyn omissa ajatuksissani mikä tuntuu paremmalta vaihtoehdolta. Toisten mielestä saatan olla enemmänkin ulospäinsuuntautunut, toisten mielestä se hiljainen sivustakatsoja. Kaikki riippuu siitä seurasta ja mun mielenkiinnosta, ja siitä että koenko mun olon epämukavaksi vai rennoksi.

      Ehkä introverttiuskin usein sekoitetaan sosiaalisten tilanteiden pelkoon ja ujouteen. Mulle se on enemmänkin juuri sitä ulkopuolisuuden tunnetta ja halua tehdä asiat yksin, olla omassa seurassa. Paljon mielummin oon kotona kuin jossain pippaloissa. Ja baareissa en käy siks koska en viihdy siinä ihmispaljoudessa ja kännisten ihmisten ympäröimänä kun en itse juurikaan juo alkoholia.

      Muutenkin suurimmaks osaksi kun miehet on lähestyneet mua ja kertoneet kiinnostuneensa (netissä ja ihan kasvotustenkin esim työpaikalla ja koulussa) mulle on tullut vähän epämukava olo siitä, siis varsinkin jos se on tapahtunut kasvotusten. Oon ystävällinen ja toisaalta helposti lähestyttävä ihmisille mistä toiset on ehkä saaneet väärää viestiä että olisin kiinnostunut.

      Kuulostan ehkä tosi ristiriitaiselta mut mun on aika vaikee selittää itteäni.

    • Hauskatikru24

      Kyllä muitakin tällä löytyy samantyyppisiä asioita miettimässä. Olen itse 24v mies ja oonkin pitkään miettinyt että löydänköhän mä ketään kun oon aina ollut ujo ja myös introvertimpi etten tykkää paljoo kuin on paljon ihmisiä ympärillä, parempi pienemmässä porukassa. Viihdyn yksinäni mutta kyllä se toisen ihmisen kaipuu mukaan elämään hiipi ajatuksiin.

      Noin puol vuotta sitten tapailin ensimmäistä kertaa ja sain ensimmäiset kokemukset, mutta siitä ei sitten tullut mitään vakituisempaa suhdetta. Pyrin hakeutua enemmän sosiaalisiin kanssakäymisiin ja olla avoimempi. Nyt se on ollut lähinnä nettideittistä m.m. suomi24 josta olen yrittänyt hakea itselleni tyttöystävää, mutta vaikeaa se on ollut kun naiset varmaan saa kymmennittäin viestejä päivässä tai muutamassa päivässä niin kaikkiin ne eivät pysty tutustuu vaan niitten pitää valita kiinnostavimmat ja harvoin olen kuullut niitten joukkoon kun oon tällai massaan katoava normaali ihminen.

      Aloittajalle niin kyllä uskon siihen että löydät jonkun. Jos miehet kerran ovat näyttäneet kiinnostustaan sua kohtaan niin eiköhän lopulta joku niistä on suakin miellyttävä tai miksei itse lähestyä sua kiinnostavan miehen :)

    • Kirjoittele.. Haen pidempiaikaista vakkaria ja ystävää naisesta.

      • Aloittaja, edelleen odottelen vietiäsi. Nyt on se hetki kun voisit tutustua ihmiseen, joka on kuullut sinua ja ajatuksiasi.
        En kirjoittele tänne paljon, mutta kahdenkesken sitäkin enemmän.
        Lupaan sinulle, että saat minusta hyvän kaverin, kenen kanssa edetä asiassa ja sopia mukavia illanviettoja muutenkin vkloppuihin kun molemmille sopii, mikäli vaan ollaan yhtään toistemme tyyppiä ihmisinä.
        Ensialkuun kirjoittelemme ja katsomme kohtaako toiveet puolin ja toisin. Tietenkin eriasia jos et haluakkaan edetä asiassa, mutta sen vaan sanon, että elämä on liian lyhyt ja koskaan ei tiedä mitä elämässä sattuu ja sitten jää asiat kokematta. Kuitenkin itseään kannattaa kuunnella ja onko valmis elämään näitäkin asioita. Kokemattomana on vaikea lähteä tapaamaan ihmistä netin kautta, mutta muistan hyvin sen oman hyppyni tuntemattomaan aikoinaan, eikä sitä ole tarvinnut katua. Asiat etenevät omalla painollaan ja pelot mitä ihmisillä on, niin on yleensä turhia. Minulla on aika hyvä käsitys siitä kuinka edetään ja mitä tehdään. Kyse on siitä uskallatko tarttua hetkeen. The time has come.

        Mikäli aloittajaa ei kiinosta tutustua, niin jätetään tämä ilmoitus avoimeksi myös muille, josko joku hakisi kaveria, niin otan kyllä mielellään sähköpostia vastaan.


    • Korkannut_sinua_vanehman

      Seksissä on hyvä edetä vaiheittain - eikä kymmennessä minuutissa kadulta panemaan (jotkut tekevät toki niinkin). Itsestä on pidettävä ja mielelläöän siitä toisestakin.

      Sinulle ihan vinkkinä: totuttele olemaan alasti, nudena, ilman vaatteita! Ihan vain aluksi kotioloissa. Ensimmäinen järkytys on olla alasti toisen katsottavana - itselle sille on väliä, toisestä oilet joka tapauksessa ihana. Itseään kannattaa katsella ja ajatella hyviä asioita!

      Kotiharjoittelun jälkeen sitten uimahalliin jne, kesällä auringonottoa yläosattomissa... Tai joatin, keskit kyllä.
      Jos et uskalla riisua ja olla alasti,s eksikin on todella vaikeaa.

      Kun sopiva ihminen on löytynyt, niin samoin on esnin oltava lähekkäin ja alasti. Sitten on pystyttävä pitämään tosien elintä ja nuolemaan sitä. Kun tämä sujuu oksentamatta, seksikin on helppoa.

      Eka kerta ei ole sitä että ekalla kerralla onnistuu. Aikaa, rauhaa ja vain vähän alkoholia. Ensin sinulle olisi hyvä saada suuseksillä orkku! Sitten olet tarpeeksi rento. Helpoin asento voi olla, että olet päällä ja muna uppoaa siinä tahdissa kun sinulle sopii...

      Seksi on kivempaa kun sitä tekee useamman kerran. Kyllä se siitä.

      Jutella ja nauraa saa ja pitää, hengittämistä suositellaan jyrkästi.

    • Panomiesvaan

      Voi v..... Kyllä on ongelma..

    • mies25v

      Mitenkäs aloittajaan sais yhteyttä?🤔

      • mies25v

        Ilmeisesti ei mitenkään. 😕


    • nääs

      Ihan kuin tässä ois se Tampereen murre, kaihoisa kanki, alakoulun poikakuoro.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe