Modelta pyydän anteeksi jos on jää räplää sivulla.
Muuten sellaista asiaa että olen anomassa edunvalvonta ja syyt joiden takia tarvin apua ei tänne kuulu, mutta mikä siinä kestää kun mulla on jopa lääkärin lausunto etten pärjää yksin.
Edunvalvonta saaminen kestää
4
255
Vastaukset
- Edunvalvojaa
Ja olen itse sen hakenut mutta miksi mun siskolta kysytään lupaa? Edunvalvonta tekee hallaa mulle ku en saa apua. Luulin että edes lääkärin lausunnon ja se mitä mulle on vuoden sisällä tapahtunut nopeuttaisi edunvalvonta asiaa..
En nuku öisin kun mua ahdistaa mun velat. Ahdistaa todella paljon. Pelkään etten enää näe velatonta päivää ja että laskut pystyn hoitamaan ajallaan.
En luule että edunvalvonta poistaa mun velat mutta saisin raha-asiat kuntoon..
En oikeasti meinaa enää jaksaa.. Miksei Suomessa saa apua kun sitä pyytää? Luuleeko ne oikeasti että mä huvikseen pyydän apua...
Ihan oikeasti. Haluan taas nukkua öisin. - arskeetteri
Oulussa on edunvalvonta aivan syvältä. Niiden jatkuvia kikkailua ja sekä lestailuja ei enään kukaan kestä. Järki lähtee siintä jo aivan järjettömittömiltäkin. Keskitysleirin ruokavaliota tarjotaan á lá Juice. Päämiehet seli aisakkaat laihtuu ja köyhtyy, kun päätiliä lihotetaan: että omaiset saavat tapella perunkirjoituksessa.
- atpeeri
Ymmärrän toki tuskasi. Minulla on se niin aivan sama. Ecunvalvontaa, lue idiootin-valvontaa on kestänyt jo yli 10 v. kohdallani. Se että mitä on olla oululainen edunvalvottu, niin se kyllä on vaan aivan täyttä pelkkää helvettiä. Eikä sitten juuri mitään muuta.
Viranomaisten edunvalvonta tarkoittaa aina VAARAA menettää kaikkensa tuntemattoman tahon hyväksi, kuten voit joutua sinulle olemassa olemattomien palvelujen maksumieheksi, kuten esim. vanhustenhuoltopaikka, vaikka tosiasiassa et ole siellä ole koskaan edes käynyt. Kovin tuttua viranomaistoimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san755365- 1171735
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo231660Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301628Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri511585Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a521017- 73956
- 39765
Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu
Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa60758Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys29749