Modelta pyydän anteeksi jos on jää räplää sivulla.
Muuten sellaista asiaa että olen anomassa edunvalvonta ja syyt joiden takia tarvin apua ei tänne kuulu, mutta mikä siinä kestää kun mulla on jopa lääkärin lausunto etten pärjää yksin.
Edunvalvonta saaminen kestää
4
257
Vastaukset
- Edunvalvojaa
Ja olen itse sen hakenut mutta miksi mun siskolta kysytään lupaa? Edunvalvonta tekee hallaa mulle ku en saa apua. Luulin että edes lääkärin lausunnon ja se mitä mulle on vuoden sisällä tapahtunut nopeuttaisi edunvalvonta asiaa..
En nuku öisin kun mua ahdistaa mun velat. Ahdistaa todella paljon. Pelkään etten enää näe velatonta päivää ja että laskut pystyn hoitamaan ajallaan.
En luule että edunvalvonta poistaa mun velat mutta saisin raha-asiat kuntoon..
En oikeasti meinaa enää jaksaa.. Miksei Suomessa saa apua kun sitä pyytää? Luuleeko ne oikeasti että mä huvikseen pyydän apua...
Ihan oikeasti. Haluan taas nukkua öisin. - arskeetteri
Oulussa on edunvalvonta aivan syvältä. Niiden jatkuvia kikkailua ja sekä lestailuja ei enään kukaan kestä. Järki lähtee siintä jo aivan järjettömittömiltäkin. Keskitysleirin ruokavaliota tarjotaan á lá Juice. Päämiehet seli aisakkaat laihtuu ja köyhtyy, kun päätiliä lihotetaan: että omaiset saavat tapella perunkirjoituksessa.
- atpeeri
Ymmärrän toki tuskasi. Minulla on se niin aivan sama. Ecunvalvontaa, lue idiootin-valvontaa on kestänyt jo yli 10 v. kohdallani. Se että mitä on olla oululainen edunvalvottu, niin se kyllä on vaan aivan täyttä pelkkää helvettiä. Eikä sitten juuri mitään muuta.
Viranomaisten edunvalvonta tarkoittaa aina VAARAA menettää kaikkensa tuntemattoman tahon hyväksi, kuten voit joutua sinulle olemassa olemattomien palvelujen maksumieheksi, kuten esim. vanhustenhuoltopaikka, vaikka tosiasiassa et ole siellä ole koskaan edes käynyt. Kovin tuttua viranomaistoimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910