Tämä tutkimus on osa Laurea-ammattikorkeakoulun opintojaksoa "Tutkimus- ja kehittämismenetelmät". Opintojaksoon kuuluu työelämän toimeksiantona asiakas- ja mielikuvatutkimus, jossa tavoitteena on selvittää asiakkaiden, asukkaiden ja muiden ihmisten mielikuvia kohdealueesta sekä sen potentiaalia ja soveltuvuutta asumiseen, vapaa-ajanviettoon, tapahtumiin, jne.
Tämän kyselyhaastattelun kohderyhmiä on kaksi:
1. Lohjalla asuvat henkilöt.
2. Pääkaupunkiseudulla asuvat henkilöt
Klikkaa alla oleva linkki auki tai kopioi internetselaimen osoitekenttään ja vastaa. Kiitos!
https://elomake.laurea.fi/lomakkeet/16196/lomake.html
Mielikuvat Lohjasta ja alueen houkuttelevuus
Tradenomiopiskelija
3
204
Vastaukset
- vesill
Valokuva lohjalaisista torilla on kuin Huuhaa Innasen maalaus, ihmiset toljottaa suu auki ulkopaikkakuntalaista.
- lliseV
Hienoa, että vihtiläinenkin on taas uskaltautunut joukkoomme.
- potentiaaliaOn
Näyttää Lohja soveltuvan ainakin vapaa-ajan viettoon, kun pressakin osti huvilan sieltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395228- 853732
- 483135
- 623035
- 113015
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451818Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91810- 181741