Kannatan juutalaisten exodusta.
Raamattu ennustaa ajantasaisen tilanteen, jolloin juutalaisia johdatetaan eri keinoilla muuttamaan omaan maahansa Israeliin, jossa heidän tulee ottaa omakseen koko luvattu maa. Joosua 1:3,4.
"Sen tähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin Hän oli heidät karkoittanut'. Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa, jonka minä annoin heidän isillensä.
Katso, minä käsken tulemaan monta KALASTAJAA, sanoo Herra, ja ne heitä kalastavat, ja sen jälkeen minä käsken tulemaan monta METSÄSTÄJÄÄ, ja ne heitä metsästävät kaikilta vuorilta ja kaikilta kukkuloilta ja kallioiden rotkoista." Jer. 16:14-16.
Juutalaiset kotiin
6
190
Vastaukset
- plplplplplplplpl
Ihme kyllä mutta Koraanissa kirjoitetaan aivan samaa. Sitä vain ei huomioida tarpeeksi.
- Avibarmacabi
Sapattipiirin rabbi kertoi näyttäneensä lentokoneessa molemmin käsin keskisormea Israelille, kun lähti pois maasta ja muutti Suomeen.
- sand_witch
Valerabbi
Israelissa asuu reilusti alle puolet siitä osasta ihmisiä joka pitää itseään juutalaisina.
Sitten on vielä miljoonittain niitä jotka geeneiltään kävisivät hyvinkin juutalaisesta mutta eivät älyä tätä itsekään.- zog
Mahdatkohan ymmärtää itse kuinka asiantuntematon ja tietämätön kommenttisi on, vai trollaatko?
- Minut
on ainakin geenikarotoitettu, olen 100 prosenttisesti eurooppalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989