Juutalaiset kotiin

Meneillään.oleva.exodus

Kannatan juutalaisten exodusta.

Raamattu ennustaa ajantasaisen tilanteen, jolloin juutalaisia johdatetaan eri keinoilla muuttamaan omaan maahansa Israeliin, jossa heidän tulee ottaa omakseen koko luvattu maa. Joosua 1:3,4.

"Sen tähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin Hän oli heidät karkoittanut'. Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa, jonka minä annoin heidän isillensä.
Katso, minä käsken tulemaan monta KALASTAJAA, sanoo Herra, ja ne heitä kalastavat, ja sen jälkeen minä käsken tulemaan monta METSÄSTÄJÄÄ, ja ne heitä metsästävät kaikilta vuorilta ja kaikilta kukkuloilta ja kallioiden rotkoista." Jer. 16:14-16.

6

296

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plplplplplplplpl

Ihme kyllä mutta Koraanissa kirjoitetaan aivan samaa. Sitä vain ei huomioida tarpeeksi.

• Avibarmacabi

Sapattipiirin rabbi kertoi näyttäneensä lentokoneessa molemmin käsin keskisormea Israelille, kun lähti pois maasta ja muutti Suomeen.

• sand_witch

Valerabbi

• Israelissa asuu reilusti alle puolet siitä osasta ihmisiä joka pitää itseään juutalaisina.
      Sitten on vielä miljoonittain niitä jotka geeneiltään kävisivät hyvinkin juutalaisesta mutta eivät älyä tätä itsekään.

• zog

Mahdatkohan ymmärtää itse kuinka asiantuntematon ja tietämätön kommenttisi on, vai trollaatko?

• Minut

on ainakin geenikarotoitettu, olen 100 prosenttisesti eurooppalainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      73
      1167
    2. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      71
      1122
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      66
      916
    4. 95
      859
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      747
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      734
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      25
      659
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      659
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      54
      646
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      590
    Aihe